صفحة 1703 من 2200 الأولىالأولى ... 70312031603165316931697169816991700170117021703170417051706170717081709171317531803 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 25,531 إلى 25,545 من 32997

الموضوع: ... خبرتى ...

الصورة الرمزية ahmed el deeb
    ahmed el deeb غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرمز مشاهدة المشاركة

هذه المشاركة المقصودة اخي tulkaremillar
    لا يا رمووزة بيه .. محمد قصده على الاخ الفاضل اللى كاتب فى توقيعه اننا لو بصينا فى البروفايل بتاعنا ولاقينا اسمه فى الزوار فهذا معناه " للاسف ههههه" انه كان بيعملنا تجاهل عشان مايشوف مشاركاتنا لانها فى وجهة نظره بتضيعله وقته ووقت الاعضاء وكلها تهريج وكلام فاضى.. وانا بقول لمحمد لا تضع مثل هذه الامور فى دماغك لانها لا ترقى اصلا انك تشغل لها بالا .. وكل عضو له كامل الحرية فى تصرفاته

الصورة الرمزية   1hashish
      1hashish غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el deeb مشاهدة المشاركة
    لالالالالالا يا اخى محمد انا قرأت اللى الاخ الفاضل كاتبه فى توقيعه وروحت لقيته حاططنى على قائمة التجاهل .. زعلت شوية فى الاول وقولت يعنى هذى اخرتها هههههه يكون مصيرنا التجاهل !! بس بعد شوية قولت لنفسى ياض يااحمد مفيش حد هيكون مقبول من الناس كلها ومفيش برضو حد هيكون مرفوض من الكل ويبقى غباء لو زعلت منه وكفاية عليك خالص خالص الاخوة الافاضل الكنز الثمين اللى انت اتعرفت عليهم هنا وبتحترمهم وبيحترموك وبتحبهم وبيحبوك .. لان الارواح جنود مجند ماتعارف منها ائتلف وما تنافر منها اختلف .. والاخ الفاضل الكريم شايف اننا بنهرج ونضيع وقته ووقت الاعضاء ودى وجهة نظره وهوا حر فيها وهوا خدمنا بصراحة انه تجاهلنا عشان مانقعدش كل شوية نتناقش فى مهاترات لا طائل منها وعشان مانضيعش وقته برضو.. ولذلك تلاقينى لم اذاكر سيرت الموضوع ده لانه موضوع لا يعنينى فى شئ وكل واحد حر فى اختياراته.. وبقى ياراجل ياطيب هتسيب الموضوع عشان سبب بسيط زى ده ؟؟ داحنا ماسيبناهوش لما الكافر كان بيرتكب ابشع الفظائع هنا واتمسكنا ببيتنا لان ده بيتنا وماحدش هيقدر يطلعنا منه مهما عمل .. فييجى سبب زى ده يخليك تسيبه ؟؟ لا ياخى محمد رجاءا لو احنا غاليين عندك فعلا ابقى وياسيدى احلفك بغلاوتك عندى بلاش غلاوتى عند ما تعمل كده.. وبعدين برضو مهما كان ده اخ فاضل وكريم وعلى راسنا من فوق وله كامل الحريه فى تصرفاته وطالما الراجل لم يتجنى على احد او يسئ لاحد فسيظل اخ فاضل فاضل ..
    ياريس محمد بالله عليك خليك ..وبعدين ياسيدى احنا عايزينك معانا انت مالك انت هههههههه ومين هيلم الغلة معايا بالليل من ورا الشيخ حمدى وابو احمد وحشيش باشا ورمووزة بيه ؟؟ مانا مش عقعد ألم فيها لوحدى واحمل العربيات واطلع مع الانفار ونروح التحتوس البرانى وكل ده لوحدى ؟؟ لا طبعا حرام عليك هوا انتا ماعندكش خوات بلاستيك ههههههه
    على الاقل استنانى انت فى التحتوس وانا هلحقك بالغلة والانفار على هناك
    حبيبى والله ياريس محمد
    Sie machen mich immer zufrieden, bitte, verlassen Sie uns nicht
    اللة بنور عليك ياديب واحب اقول للريس محمد ان دة كان رأى واحد ولازم نحترمة وهى دي الديمقراطية ياريسسسسسسس وكلنا بنحبك ياريس

الصورة الرمزية عبدالعزيز ح
    عبدالعزيز ح غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ensaf مشاهدة المشاركة

تحية مباركة
    يا أعزائى
    يا ابنائى
    يا أحبابى
    كل متابعى خبرتى
    لا تفرقوا لا تضعفوا
    كونوا اخوة متحابين فى الله .... التسامح ... التسامح يا غاليينن
    لا تاخذوا على خاطركم من بعض
    الهدف واحد والطريق واحد

بارك الله فيك استاذه انصاف وعلى الكلام الجميل

الصورة الرمزية tulkaremillar
    tulkaremillar غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اخي احمد انا في اول البارحه طلبت منه وعلمته هكذا ان يتجاهلنا .. لكنه لو فعلها وخلاص من غير ما يكتب الجمله السخيفه بتاعته محدش بيعرف وهناك بتكون هاي اسمها ديموقراطيه، لكن معنى كلامه انه اسكتوا يا محمد انت واحمد ،،، على فكره انا متاكد انه فقط تجاهلنا انا واياك وام يوسف وانا مبسوط انه عملها معنا فقط وهذا بزيد ثقتي اكبر وبعرف اني اثرت في شباب خبرتي اما الخير او الشر لمن يفهمه هكذا
    فخليه يتجاهل وانا والله مليت منه ومن مشاركاته معنا
    فهمي الكافر .. كان معروف انه كافر .. لكن هذا على الاقل بيجرحك بالكلام واذا جرحك باثر فيك
    الواحد حاسس نفسه بمدرسه واذا حكيت بيقولوا اسكت يا ولد .. انا مش عارف ليش هالجمود في البشر
    آخر تعديل بواسطة tulkaremillar ، 18-11-2011 الساعة 03:34 PM

الصورة الرمزية reem123
    reem123 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اخي محمد بالله عليك هذا سبب يخليك تترك الورشة وتترك اخوانك واخواتك !!
    يا أخي المسامح كريم .. وأوجد لأخيك ولو سبعين عذرا .. هذا كلام نبينا عليه أزكى الصلاة والسلام بهاليوم المبارك
    تعوذ من الشيطان ولا تفرحه بفرقتنا .. نظل اخوة واخوات الله يرضى عليك هونها وتهون..
    تحياتي لك

الصورة الرمزية ensaf
    ensaf غير متواجد حالياً مـتداول ذهـبي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mdredey مشاهدة المشاركة
    استفسار هل استطيع شراء اليورو عند اعادة الاختبار للبايفو الاخضر

عند سعر 1.3567
    الدخول من منتصف الطريق شراء \او بيع فيه خطورة
    والاستراتيجية قائمة على كسر القنوات
    وافضل نقطة للدخول هى دائماً بعد الكسر ومن لمس القناة او حتى تدخل مباشرة من الافتتاح دون انتظار لمس القناة لأن هذا هو التكنيك الخاص بالاستراتيجية فمهما ارتد عليك السعر بعد الدخول نقاط معينة فمصيره العودة اليك والى اتجاه صفقتك الا اذا واصل عكسك سيصل الى نقطة التعزيز

توقيع العضو
    (( ولسوف يعطيك ربك فترضى ))
    خبرة 13 عام - محترف التحليل الفنى للعملات الأجنبية (فوركس)

الصورة الرمزية mdredey
    mdredey غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اختي الكريمه انصاف السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

فضلا اختي انصاف هل ممكن ان تقيمي تحليلي في مشاكاتي هذه علما بانه تم تحقيق جميع الاهداف

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تم شراء الكيبل عند افتتاح شمعة الساعه 10 على سعر 1.5805 لكسره القناة الحمراء وايضاء هناك بوادر صعود لافتتاح شمعه الساعه 8 داخل القناة على فريم 4 ساعات

ولكن تم الشراء بلود صغير لان على الفريم اليومي الاتجاه هابط

الهدف 1.5840 طرف اعلى القناة الحمراء + وجود فايبو اخضر

التعزيز عند سعر 1.5730 والهدف مكان فتح الصفقه

للتعلم فقط يا اخوان ارجو التصحيح وشكرا لكم

تم شراء اليورو لشمعه الساعه 1 لكسر القناة الحمراءعلى سعر 1.3540

الهدف عند سعر .3570

لكن يوجد فايبو اخضر ممكن يعيق صعود السعر

التعزيز على سعر 1.3470 والهدف مكان افتتاح الصفقه

ارجو التصحيح للتعلم فقط

الصورة الرمزية ahmed el deeb
    ahmed el deeb غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tulkaremillar مشاهدة المشاركة
    اخي احمد انا في اول البارحه طلبت منه وعلمته هكذا ان يتجاهلنا .. لكنه لو فعلها وخلاص من غير ما يكتب الجمله السخيفه بتاعته محدش بيعرف وهناك بتكون هاي اسمها ديموقراطيه، لكن معنى كلامه انه اسكتوا يا محمد انت واحمد ،،، على فكره انا متاكد انه فقط تجاهلنا انا واياك وام يوسف وانا مبسوط انه عملها معنا فقط وهذا بزيد ثقتي اكبر وبعرف اني اثرت في شباب خبرتي اما الخير او الشر لمن يفهمه هكذا
    فهمي الكافر .. كان معروف انه كافر .. لكن هذا على الاقل بيجرحك بالكلام واذا جرحك باثر فيك
    عندك كامل الحق لانك فعلا انت اللى قولتله على خاصية التجاهل واحنا فعلا مش زعلانين من التجاهل بس كان المفروض يتجاهل بدون ما يكتب ده على الملأ كده هههههه حتى عشان الفضيحة ماتبقاش بجلاجل بس ههههههه.. "بهزر على فكرة هههههه"
    بس ياللا هتعمل ايه بقى نصيبنا كده ..
    انا هدفى على فكرة الفيبو الاحمر للعورو ان شاء الله

الصورة الرمزية ForexTrader1
    ForexTrader1 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم
    اخي احمد والاخوه المعنيين في الموضوع .... اقرأوا المشاركه رقم 25457 صفحه 1698 ... الصراحه انا اقولها لكم انا الان وبفضل الله ومن ثم فضل الاخت انصاف وتعاونكم وتفاعلكم معي حسيت انني اتقنت من الاستراتيجيه بما يكفيني لسد حاجتي واصبح لا داعي لمشاركاتي هنا.
    الشخص الذي كتب هذه المشاركه ولمح لي وبعض الاخوه التي زار معرفاتهم اقول له انني ايضا انا تجاهلته واقول له حان دورك لتثبت وجودك وتكون صداقه عن طريق خبرتي وانا عن نفسي لانك ضيف ثقيل فساترك خبرتي لك حتى تسرح وتمرح على كيفك، لاني ايضا مليت من لعب العيال
    وتحياتي لكم جميعا يا اخواني واخواتي وعلى راس الموضوع الاخت انصاف
    المشاركه التى أشرت إليها خاصه بى و فيها شكرت الأستاذه إنصاف على وضعها الملخص
    لا أدرى بالضبط ما هى مشكلتك؟؟؟؟
    أنا لم أضفك إلى قائمه التجاهل كما ذكرت رغم خلافنا السابق، فأنا أتجاهل فقط من يتعامل مع الموضوع كأنه ياهو شات؟!!!

في عبارة جميله سمعتها قبل فتره
    هي
    اذا جرحك صديقك مره احزن لانها تستحق الحزن
    وان جرحك اكثر افرح لانه ليس صديقك

الصورة الرمزية melbhrawe
    melbhrawe غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

شكرا دكتور جمال ... شكرا استاذه إنصاف

الصورة الرمزية ensaf
    ensaf غير متواجد حالياً مـتداول ذهـبي

تحية طيبة

اعزائى

من باعوا من الأسفل حسب الكسر الكاذب فجراً
    التعزيز هو استراتيجية الرينج
    ليتكم كنتم تدخلون فى صفقة البيع من الرينج لتعويض شىء من الخسارة

اذا صعد الى اعلى الرينج او الى هاى شمعة الرينج ادخلوا بيع
    مع ملاحظة ان هذا مناسب للتعزيز الثانى
    بمعنى ان تدخل ب 3 او 4 ضعف لتخرج على ربح

آخر تعديل بواسطة ensaf ، 18-11-2011 الساعة 03:46 PM
    توقيع العضو
    (( ولسوف يعطيك ربك فترضى ))
    خبرة 13 عام - محترف التحليل الفنى للعملات الأجنبية (فوركس)

معليش استاذه انصاف اما ما كنت موجود الصباح تقصدي على اي زوج

الصورة الرمزية om youssef
    om youssef غير متواجد حالياً عضو نشيط

مسا الخير عليكم و الله طلعتوني من إجازتي و رغم ان و الله العظيم تعبانه جداً بسبب نوبه الروماتويد و البرد ممكن اعرف انت زعلان ليه اخي الكريم دة أنا طلعت معاك في القائمة السودا هههههههه أنا أزعل لما صاحب الباب و أختي الحبيبة هي التي يصدر عنها دة و تقول أني غير مرغوب فيا أنا ساعتها مش أزعل بس أنا ساعتها اروح أموت نفسي و أجيب من الاخر هههههههه او حتي حد من الاعضا الي بن حبهم و نتواصل معهم يوميا اصلا انت دلوقتي كأنك قاعد في بيت اهلك و الناس كلها بتحبك و جالك ضيف للبيت دة و هو قاعد قالك مش عاوز كلام بمنتهي البساطة حتقولوا ده بيتي مش خارج منة و انت لو مش عجبك سد ودانك دة الي حصل الضيف سد ودانه إيه بقاة الي مزعلك نسيب أهلنا عشان الضيف. كبر الجمجمة و بعدين كفايه عليكم لحسن و الله العظيم مش قادرة اكتب بصوابعي اكتر من كده
    الواحد حاسس نفسه بمدرسه واذا حكيت بيقولوا اسكت يا ولد .. انا مش عارف ليش هالجمود في البشر
    آخر تعديل بواسطة om youssef ، 18-11-2011 الساعة 03:51 PM

الصورة الرمزية جماعيني
    جماعيني غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

واالله ما نقدر نستغني عن نجوم خبرتي ام يوسف واحمد الديب وشيخنا ورمزنا وابو نضال وافراد الاسرة كلهم..........
    الله يا كرما توسط الف كرم ----------------------- في قمة عليا تلوح في طولكرم
    في قمة عليا ارسلت كفيا ============ لاقطف شيئا فصدت النجم

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17