لا يا رمووزة بيه .. محمد قصده على الاخ الفاضل اللى كاتب فى توقيعه اننا لو بصينا فى البروفايل بتاعنا ولاقينا اسمه فى الزوار فهذا معناه " للاسف ههههه" انه كان بيعملنا تجاهل عشان مايشوف مشاركاتنا لانها فى وجهة نظره بتضيعله وقته ووقت الاعضاء وكلها تهريج وكلام فاضى.. وانا بقول لمحمد لا تضع مثل هذه الامور فى دماغك لانها لا ترقى اصلا انك تشغل لها بالا .. وكل عضو له كامل الحرية فى تصرفاته

