رد:[تحليل فني]~§(دعوة عامة لمناقشة الباوند دولار GBP-USD, فرص يومية وسوينج)§®*ˆ°
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الطيب
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
والله ياصاحبي انا داخل باوند بيع من 1.6240
اليك وجهة نظري
اولا الجنيه اندكس شمعية يومي بار ممتازة
ثانيا الجنيه على الاسبوعي ارتد من خط ترند مهم جدا وعمل شمعة بار ممتازة
ثالثا اغلق داخل القناة الصاعدة
وعلى ذلك بعون الله هو للبيع باهدافك تقريبا
افضل نقاط البيع من مناطق قريبة من 1.6240 او كسر لو شمعة اليوم
والله ولي التوفيق
تقبل احترامي:eh_s(7)::eh_s(7):
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الطيب
الله كريم اخي ابو ادم باذن الله الامور بخير
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الحمد لله رب العالمين
اااااااااااالف مليون مبروك اخي ابو ادم والله انت تستاهل كل خير ومبروك لكل من كان بالصفقة
تقبل تحياتي ياغالي
1 مرفق
رد:[تحليل فني]~§(دعوة عامة لمناقشة الباوند دولار GBP-USD, فرص يومية وسوينج)§®*ˆ°
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الطيب
الله كريم اخي ابو ادم باذن الله الامور بخير
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو
بسم الله
يعنى تاكيد لاتجاهنا
الملف المرفق 386401
مع شويه اعاقه لكن هعتمدو راس وكتفين وشمعه اربع ساعات عمود نور كسرت راس العنق
ولكن كالعاده اى اختراق او كسر للترند بشمعه زى دى غالبا بيحصل اعاده اختبار علشان كدا منطقه ال 6030 محتمل زيارتها مش هشترى لكن هضيع بيع من عليها
والاسعار الى احنا عليها 5970 دعم محترم اعاده اختبار ترند الى بالاخضر وفيبو 100
فاحنا باتجاهنا للبيع طلع لل 6030 اضافه بيع بهدف اول موفينج 200 5880-5850
هدف تانى 5770-5750 ودول اصلا اهدفنا ان شاء الله ونموذج الراس وكتفين تاكيد ليه
وهدف اخير ممكن لان الباوند مناطق ال 54xx بس سيبكو منه ده
امممم فى حاله تانيه كنت عايز اقولها بس نسيت
على العموم والله اعلى واعلم
ماشاء الله عليك ابو ادم
تصدق بالله مبارح كنت بدي انزل شارت نتناقش فيه عشان الجنيه نفس نظرتك ابو ادم واليك الشخبطة بتاعتي:0016::0016:
رد:[تحليل فني]~§(دعوة عامة لمناقشة الباوند دولار GBP-USD, فرص يومية وسوينج)§®*ˆ°
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة First step
5933 :)
يا مسهل يارب
امال لما تشوفه بـ 5200 هتعمل ايه :0016: بمشيئة الله