رد:[تحليل فني]~§(دعوة عامة لمناقشة الباوند دولار GBP-USD, فرص يومية وسوينج)§®*ˆ°
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة First step
تدبيلتين اديك منهم واحده :D
طالما بتعزم بقلب جامد كده يبقى انت مستبعد انه يوصل 5200 او ان التدبيلة بـ 10 دولار بالكتير :0016:
رد:[تحليل فني]~§(دعوة عامة لمناقشة الباوند دولار GBP-USD, فرص يومية وسوينج)§®*ˆ°
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو
صباح الفل بعد ساعه الا تلت تقريبا فى اخبار مهمه شراء الاصول وخبر الفائده بالنسبه لصفقتنا عندنا الهدف الاول 5880 لو وصل هطلع بنص الكميه ويمكن اكتر والتانى 5770-57750 ولو طلع لل 6030 ومتوقعها هضيف بيع ان شاء الله كما بالمشاركه https://forum.arabictrader.com/t1184...ml#post2727121
مستعجل على الخروج ليه , اصبر شوية يوصل 5200 تعمل تدبيلتين انت كمان وتدينى واحدة منهم :0016:
كل عام والجميع بخير