الله يكرمك يا حبيبنا وينور طريقك والجميع بمشيئة الله وانا في انتظار مشاركتك معنا في موضوعك الثاني التحدي الشرس ...
تقبل تحياتي لك وللجميع ...
مراجيح مولد النبى
يارب
صباح الفل
بعد 40 دقيقه فى الانتاج الصناعى على الاسترلينى
ربنا يسهل
الامور ماشيه كويس الحمد لله
محتاجين كسر قوى لل 5970 هنوصل لل 5880 وده الهدف الاول
والله اعلى واعلم
اهلا ياباشا
ان شاء الله يستقر تحتها باذن الله
وان شاء الله هيروح لاهدافك
دى وجهه نظرنا الى ماشى عليها ان شاء الله
https://forum.arabictrader.com/t1184...ml#post2726015
والله اعلى واعلم