رد:[تحليل فني]~§(دعوة عامة لمناقشة الباوند دولار GBP-USD, فرص يومية وسوينج)§®*ˆ°
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو
ان شاء الله خيرياباشا بس حاول ماتتهورش لان الباوند عمله بتتعامل معامله اطفال اوقات بتجنن خاصا فى اخر الاسبوع فايده ازيك يادكتور الف مبروك ياباشا دى صفقتى https://forum.arabictrader.com/t1184...ml#post2739912 كنا بيع من القمه وقبليها والحمدلله توقعت التصحيح لل 6060 ووصلها وبعت منها تانى ربنا يكرم ان شاء الله
تمام يا لورد الله ينور لكن اعتقد ان هدف الباوند على المدى القصير 6120 باءذن الله
على فكرة الباوند ده كنز للى يقدر يتعامل معاه لكنه للأسف لازم يكون الشغل عليه بعقود محسوبة بدقة لأنه لما بيفتح عالرابع محدش بيقدر يقف قدامه بعكس اليورو مستأنس حتى فى تهوره :0016: