رد:[تحليل فني]~§(دعوة عامة لمناقشة الباوند دولار GBP-USD, فرص يومية وسوينج)§®*ˆ°
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق الاستثمار
أنا ستوبي 1.6450 وقد أرفعه قليلا بس سلوك السعر ينبغي له القليل من التأمل بعد هذا الصعود الحاد
الخبر الصادر ايجابي جدا جدا في قرائته الحالية او المراجعة للقراءة السابقة ولكن الباوند لايستجيب لانقطاع أنفاسه
بالفعل لو هيك خبر عند اسعار عادية كان بيعمل صعود مية نقطة او اكثر عالقليلة
لكن السعر منهك
بالفعل محير جدا السوق ورغم انه اليورو بينزل الكيبل صامد ومابيتحرك
والله شي غريب
1 مرفق
رد:[تحليل فني]~§(دعوة عامة لمناقشة الباوند دولار GBP-USD, فرص يومية وسوينج)§®*ˆ°
رد:[تحليل فني]~§(دعوة عامة لمناقشة الباوند دولار GBP-USD, فرص يومية وسوينج)§®*ˆ°
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق الاستثمار
الله ينور وجهة نظر محتملة فعلا للباوند عشان كده انا كنت برجح الصعود قبل ما يكسر الترند لأعلى ... ربنا يسهل ويحدد اتجاه واضح الاسبوع الحالى ,,, واليورو كمان احتمال كبير نشوف 3700 باءذن الله اليومين القادمين ومن هناك نشوف هنعمل ايه ... والله اعلم
رد:[تحليل فني]~§(دعوة عامة لمناقشة الباوند دولار GBP-USD, فرص يومية وسوينج)§®*ˆ°
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو
اهلا ياغالى
طيب عملت حساب الاسبريد ياغالى؟
لو اه يبقا ابعت للشركه
خلاص الحمدلله على كل حال اكتفاء بخمسين نقطه
ما ابي أعور راسي مع الشركة