ههههههههههههه لا مش للدرجادى يا صاحبى ، محمد محيى يغير كده منى ^_*
آه الالبوم اللى قبليه كان ( صوره ودمعه ) وكان شكله بيغنى الاغنيه وهو بيبكى قدام شارت الكيبل اللعين
المهم تمام احنا متفقين ان شاء الله ، انا كنت بقصد انه حيماطل فى الصعود والهبوط وياخود وقت طويل فى التذبذب العرضى الممل لحاد ما ربنا يكرم وينزل ان شاء الله
عموما زى ما قال المحلل الفنى الكبير ( هانى شاكر ) ( غلطه وندمان عليها ) :) ان شاء الله اخلص منه وحبطل ادخل عليه تانى هوه واليورو والاسترالى والين والفرنك والكندى والنيوزيلاندى والدولار ههههههههههههه

