حرام عليك ياأخي أنا لا أستاذ و لاشئ
متمرجن بالكول 3 مرات.... :ongue:
(( اتوقع تشابة اسماء ))
وشكرا على الدعم المعنوي... :009:
شارت 4 ساعات موضح علية الترند
الملف المرفق 323347
وصلنا لل كسر ال 6000
الاسترلينى على مقاومه قويه والرقم النفسى اصبح دعم
هطلع من كل الموجب عندى احتمال يرجع لل 6060
والله اعلى واعلم
(رجع الشارت عندك شوف القاع الثاني وسهولة كسره )
عموما والله انا متاكد من كلامي وشوف الاخوان المحللين اللي في المنتدى وهم افضل مني بكثيررر يحكمون على الترند--------------------------------
تحديث الكيبل في مناطق شراء ومراقبة الااغلاق اعلا من الترند الصاعد
شارت 4 ساعات
الحمد لله يا جماعة الباوند فعلا هبط زى ما الواحد صبر معاه و كان حاسس انه هيهبط و الواحد زاد امله بمشاركتكو طبعا اللى طمنت الواحد على تحليله اكتر
الواحد استفاد من رحلة الهبوط دى ب 3 صفقات كلها موجب الحمد لله
و دلوقتى فاضل صفقة دخول بيع من 1.5940 بهدف 1.5900
دى صفقة قديمة بقالها شهر ولا حاجة و الحمد لله على كل شىء و بارك الله فيكو
و متابع معاكو و جزاك الله خيرا اخوى ادم
النيوزلاندى
الملف المرفق 323418
شمعه الشهر فتحت طلعت اربعه بيب ونزلت 500 بيب!! السوق كله كدا واحنا نص الشهر
دلوقتى على الويكلى السعر بيلامس ترند صاعد
فى حاله كسره واغلاق الجمعه تحتيه الهدف هيبقا 7370
بس دلوقتى اتوقع ان شاء الله صعود بثبات الترند الى 7790 ثم 8050
والله اعلى واعلم
دى وجهه نظرى قابله للخطا والصواب
الاسترالى
الملف المرفق 323419
ماشاء الله شمعه الشهر فتحت طلعت اتنين بيب بس ونزلت 500 بيب
مستويات 9920 الثبات تحتها كل سنه وانتو طيبين هيروح لل 9400
اما دلوقتى اعتقد ترند الصاعد ده ممكن يرده لمناطق 0250-0300
والله اعلى واعلم
ربنا يستر عارفين شموع الشهر ده فى كدا نجفه بتاعت الاجتماعات الى بسوسته تشدى النجفه تنزلك بتهيالى الشموع فتحت حد شدها
الله يخليك يا غالى
الواحد كان بيتمنى فى اليورو دولار و الاسترالى دولار انهم يطلعو فوق شوية كده عشان ناخدهم بيهم من فوق على طول احسن لكن نزلو على طول بدون ما الواحد ياخدهم من اعلى غير صفقة بيع فى اليورو وحققت هدفها عند 12900
الحمد لله على كل شىء
لكن فى سؤال
هل فى امكانية صعود الاسترالى دولار ل 1.0240 عشان اخده بيع بهدف 9700 قبل الوصل للهدف ده؟
و بالنسبة لليورو ايضا هل فى امل للصعود ل 1.3000 عشان اخده بيع برضو بهدف 1.2600 قبل الوصول للهدف ده؟
منتظر ردك لان عندى امرين معلقين بالمناطق دى و هلغيهم لو السعر وصل للهدف قبل ما يوصل لمناطق الدخول
الله يسلمك ياباشا
والله ياغالى شوف انت متابع معانا
خمس سنين بعيد وزيد فى نفس المقوله
اليورو قطر ملوش محطات لا بيخلى الى بره يعرف يدخل وله الخسران يطلع سيناريو فى كل ويفا بيعمله
شوف ياغالى قوه النزول رهيبه الاسواق دلوقتى على دعوم ويكلى وشهرى بكسرها يبقا خلاص
الاسترالى من زمان وكنا ننزل نحط ان اخر اهدافه الجاب 9700 بس انا ماكنتش اتخيل يكسر ال 1000 بالسهوله دى
فزى ماحطيت وجهه نظرى اخوى اتوقع بثبات المنطقه الى هو عليها ممكن يطلع لل لنقطتك ان شاء الله بس قبليها فى 0180 مهمه جدا
اليورو عنده جابيبن عايز بقا علشان يطلعلهم مع الضعف ده بكره كدا يصرحه مباشر ان فى تيسير كمى على الدولار
او ميركل تجوز هولند هيطير اليورو مش عارف صراحه هيطلع 300 بيب ازاى بس عادى اليورو يعملها مفيش مستحيل بس خد بالك من مناطق 2970
بس متستعجلش اخوى خلى نقاطك السعر يروحلها لسه اسبوعين ومنعرفش هيحصل ايه