ان شاء الله الخالات كلهم هيتفقوا و يشربوا شاى بالياسمين كلهم مع بعض
Printable View
ان شاء الله الخالات كلهم هيتفقوا و يشربوا شاى بالياسمين كلهم مع بعض
فعلا الخالات افترقو اغلاق هذه الساعة هكذا بداية العاصفة السفلى
آخر شمعة ساعة خضراء ممكن نشوفها هذا الأسبوع:drive1:
كم هدف الهبوط لاخر الاسبوع ؟
كل واحد مسؤول عن حسابه بالنسبة لي انا واضع هذف 1.05 وستوب مخفي بعشرات النقاط رغم أني واضع 300 نقطة للطوارئ كما حدث يوم الفرنك .
هاي هذه الساعة عند1.0996 ربما لن يلمس ثانية بالفترة القليلة القادمة
بلاش موضوع شارتات الساعة والاهداف اليومية والاسبوعية دى حاليا والفترة المقبلة
الحركة خارجة عن السيطرة وصعب اللى هيحصل انعكاس عليه انه يخرج من غير ما يتعور
الضرب فى الوش مفيهوش معلش اليومين دول
يفضل تجنب اليورو الفترة دى والله اعلم
ازيك يا حامد شارتك بيقول ان اليورو ل 1.0826؟؟؟؟
يا حلاوة يا حلاوة انا كدة غريق
هو امتى الرد النهائي في المشكلة دي بتاعت اليونان ؟؟؟
الموضوع بقا سخيف جدا وتعب للاعصاب
للأسف اقتصاد العالم كله غرقان فى مشاكل كتير واى حل بيحصل بيكون مجرد
مسكنات مؤقتة وليس حل جذرى يعنى حتى لو اليونان اتفقت مع الاتحاد الاوروبى
حاليا هترجع بعد فترة ويتفتح الموضوع تانى او تتنقل المشاكل لدولة او عملة تانية
الفترة القادمة غير مستقرة ومتوقع اى شيىء بين لحظة والتانية
بالاضافة لأصدار الدولة الاسلامية عملات ذهبية وفضية دينار ودرهم مما سيزيد الاوضاع
الاقتصادية العالمية سوء مع بدء التداول الفعلى التدريجى والتوسع فى هذا الموضوع
مساء الخير
تم بفضل الله نجاح توقعاتنا بكسر مستوى 0950 ووصل السعر الى مستوى الدخول الاستراتيجي الذي اشرنا اليه وحقق اقل سعر عند 0915 ومن ثم حصل ارتداده قويه الى مستوى 1050 اي بارتفاع 130 نقطة من مستوى الذي تم تحديده
الان يفترض ان اليورو في اتجاه صاعد بالحد الادنى الى مستوى 1410 الصعود لا يعني ان الطريق سيكون سالك سيكون دائما هناك مطبات على الطريق وتصحيح سعري لكن الامور جيده والسعر الحالي 1010 انصح اخواني من فاتهم قطار الشراء بالدخول بين مستوى 980- 960 مع وقف حازم عند مستوى 915
مع اطيب تحياتي وامنياتي للجميع بالتوفيق
انا لسه راجع مش عارف ايه الطلعه الى حصلت اكيد فى كلام عن اتقاف
على العموم تمام اغلاق كويس ومازلنا فى الصعود
بكره برضو كلام فى اوربا وفى فيدرالى