الجاب لأسفل مضمون مليون المية فقط هل 1.081 ام 1.0745
Printable View
الجاب لأسفل مضمون مليون المية فقط هل 1.081 ام 1.0745
ده ترند اليورو من اول ما قالوا يلا بينا نعمل يورو ونقدر نقول عليه الدوره الرئيسيه لليوروالملف المرفق 439085الملف المرفق 439086
وحيث ان السعر قريب منه وان الترند دايما جاذب للسعر لما بيقرب منه
وحيث ان الفتره من سنه 1985 الى سنه2000 مشابهه للفتره من سنه 2000 الى 2015
وحيث انها تقريبا نفس المده
وحيث ان الاسطوره وليم جان قالنا (لا شئ جديد تحت الشمس والتاريخ يعيد نفسه)
وحيث ان تصحيح الترند الصاعد من سنه 1985 الى سنه 1992 اللى كان نهايته سنه 2000 احنا قريبين منه (فى النسبه المؤيه) فى الترند الصاعد من سنه 2000 الى سنه 2008 اللى مفروض نهايته سنه 2015 (النقطه دى مهمه) موضح فى شارت السنوى
اذا نقدر نعتبر ان احنا لسه فى ترند هابط لليورو ولم يتم ميلاد الترند الجديد
وطبقا لما قبله نقدر نقول ان سيتم كسر القاع المكون اخيرا عند سعر 1.0458 يوم 13 مارس سنه 2015 والوصول تقريبا لسعر 1.0073 ليتم لمس الترند الرئيسى لليورو من سنه 1985 ومنها يبدأ ولاده الترند الجديد الارقام ممكن تتعدل لما نقرب منه
طبعا الكلام ده مش هيحصل يوم الاثنين الجاى عشان الناس متقلقش اللى هيحصل غالبا ان هيكون فى هبوط زى ما قلنا فى مشاركه قبل كده ان مازال لليورو اهداف سفليه طبعا فاكرين المشاركه دى وبعدها السعر هيرد فى دوره صاعده وهتكون اخر قمه لليورو فى الترند ده وبعدها يروح يعمل القاع اللى قولنا عليه 1.0073
المتوقع لتاريخ القاع ده هيكون ان شاء الله يوم 15 اغسطس 2015 طبعا التواريخ والارقام لسه بدرى عليها ولما نقرب هنقدر نعرفها بدقه
يا ريت كل واحد يقول رأيه الموضوع مفتوح للمناقشه
صباح الفل ياشباب
تحياتى لكل الاخوه الى اول مره يشاركه معانا جزاكم الله كل خير
حبيبى ياصحبى والله الابداع بماركاتك ووجودك معانا ياغالى
مكانك ومطرحك
الله يخليك وربنا يكرمنا جميعا ان شاء الله فى الاسبوع الجاى لانه واضح انه صعب
على العموم زى مااتكلمنا قبل الاغلاق احنا هيدج ونشوف النتيجه والافتتاح هيكون ايه وان شاء الله نستفاد اكبر استفاده
ان شاء الله
______________
على فكره انا مع الشراء بس الهيدج ده تحسب لجاب هابط نستغل وناخده من تحت حتى لو جاب لفوق فناخد تغطيه الجاب ونطلع بيه من تحت
ربنا يسهل
وهنتابع الصبح ايه ظروف الاستفتاء مع بعض ربنا يسهل
مفروض التصويت هيتوقف كمان نص ساعه
والى بيتاقل ان الاقبال ضعيف
غالبا ملامح الشبه نهائيه هتطلع قبل فتح السوق بس النتيجه الرسميه ممكن على الصبح
اوربا والمركزى الالمانى بيكبر من تاثير خروج اليونان وده الى كنت بكلم عليه هيفرط العقد لخروج دول تانيه
وامريكا بتقول مش هياثر وتاثيره لو حصل محدود
غالبا لو التصوت بنعم هيبقا فى توابع من استقاله الحكومه لان وقتها هيلزم بتقشف وده معناه فرض ضرايب وكلام هو مش عايزه
لا اتقال لا
هل اوربا هتسيب اليونان تخرج وتصمم على كلامها ولا هتنيم الموضوع وتوافق وتتنازل شويه
نشوف واضح اسبوع مراجيح
ربنا يسهل
التصويت خلص وفي كلام ان الرافضين أكثر علي العموم لو جاب محترم هابط هنفك الهيدج ونطلع بيه لان غالبا هيبقوا في حل للازمه زي لان كدا الراجل بتاع اليونان في ظهره الشعب خلينا نشوف
للان 59،70 لا. /. 40،30 نعم
شباب ده رابط بيحدث النتيجه مباشرا http://ekloges.ypes.gr/current/e/pub...s%22:%7B%7D%7D
من وجهه نظري كل مايوسع الفرق ويكتسح ال لا. هيبقوا في ضغط علي أوربا لتقديم تنازلات
السعر اﻻن 0970 الحمد لله على كل شى
تمام وغالبا على الافتتاح بيكون اكتر هبوط لان كمان ساعتين بيكون فرزو 70% من الاصوات
انا مش عارف ياصحبى انت هدجت زى مااكلمنا الجمعه ولا سبتها
على العموم انا هفك الهدج لسه مش عارف كله ولا على مراحل لان التصويت النهائى هيظهر على الصبح
بس ميركل وهولاند هيجتمعو بكره وغالبا هيكون فى اتفاق
سبتها للاسف ملناش نصيب الحمد لله