ما فهمتش حاجه من المشاركه دي والحمد لله :0016::0016:
حاول توضح وجهه نظرك اكتر علشان اللي فهمهم على قدهم زيي
انا ناويه ان شاء الله بكره قبل الفيدرالي ابقى بره السوق
ربنا يسهل ويستر
Printable View
بالعكس ابسلوتلى ده اللى هيبقا جوه السوق الايام اللى جاية هياكل بسبوسة باللوز
كل الحكاية ان اليورو مصمم انه حركته تكون مبهمة عشان مفيش حد يفهم هو رايح
فين + مسمار جحا ( اليونان ) اللى بقالها كام سنة بتفلس الصبح والمفاوضات بتبقا
عال العال بالليل + الفايدة الامريكية اللى هيرفعوها مش هيرفعوها هيرفعوها مش هيرفعوها
= متداول مدروخ مش عارف مين رايح فين
والنتيجة هروب من السوق قبل الغارة وهو المطلوب ماعدا فئة قليلة هى اللى هتجمد قلبها
وهتاكل البسبوسة
ان شاء الله ناكل احلى بسبوسة و كنافة بالقشطة كمان مع الفيدرالى بكرة يا حامد
ما انت معايا فى نفس المركب و مستنين السمك فى الصنارة
الملف المرفق 436927
كـل سنــه والجمـيع بخيـر
بس ابو ادم صفقاتو معظمها شراء و اعتقد بيع تصحيحى بس اللى هو فية ربنا يجيب اللى فية الخير الليلة
حتى الآن مستمر في الشراء
صباح الورد ( أبو آدم - محمد حامد - نور )