اللي دخل في منتصف الطريق استوبه كام ؟
Printable View
مساء الخير
تحياتى ليك على المجهواتك وعلى شارتاتك
جزاك الله كل خير
حبيبى ياصحبى اه قريت الخبر ود تقريبا سبب الرميه من الهاى
ب اتوقع النهارده التركيز بس على اخبار الدولار ربنا يستر كدا ونشوف نتايج بلون الاحمر ان شاء الله
حبيبى يامحمد اشمعنا انهارده استوب بسبب الاخبار ولا ايه ^_*
حبيبى ياباا شا
انتى عارفة ان شغلى لونج تيرم يعنى من بداية الويفة لنهايتها بصرف النظر عن
الحركة اللى بتحصل داخل الويفة من هبوط وصعود .. انا شايف الناس مش بتتشجع
وتدخل الصفقة غير لما بتشوف شموع طويلة مع اهمال فكرة ان ممكن يكون مكان الدخول
غلط بسبب ان العملة اتحركت فعلا وعملت شغل يعنى وارد انها تريح شوية
هنزلك شارت فيه وجهة نظرى ثوانى حاضر
حبيبى يا باشا انت عارف انى مليش فى متابعة الاخبار بل بالعكس اوقات
كتير بعرف الخبر من قبل ظهوره عن طريق الفنى
انا قصدى زى ما قولت لأختنا نور , الناس فرحت وجمدت قلبها ودخلت لما
شافت شموع طويلة وعلى اساس ان هدفكم اللى انتوا منتظرينه هو 1900
وتجاهل الجميع بداية الويفة دى فين اصلا وهل فى امكانية انه يعكس قبل ما
يرجع ويكمل صعود ولا لا
بداية الويفة من تحت عند 1.0818 على اليومى
صعد وعمل قمة عند 1.1378 يعنى اكتر من 500 نقطة
طيب هل فيه احتمال انه ينزل يريح طبعا فى احتمال كبير
خصوصا انه صعد دايركت عشان كده بقول ان الناس تعمل
حسابها فى ستوب لأنى شايف الجميع بيشتغل على 100 و 50
نقطة وخلاص دى وجهة نظرى
قلبى حاسس والله
ودى فايدة البعد عن الفريمات الصغير الساعة وغيرها
اللى شارى من تحت واللى حسابه كبير ومش هيتأثر بالتصحيح
ميقلقش
هههههه حبيبى طويل العمر والله كنت على بالى لما غيبتك طولت
انا بقا مش معاكوا ولا حتى مع الناس التانين مليش فى لعب القط
والفار بتاع 100 و200 نقطة ده ... مبروك عليك الارباح ودايما
منصتك خضرا بس عاوزك تكمل بقية الحلم بتاع البيع بتاعك ده
وتخرج عند هدفك اللى انت محدده لنفسك 1.0880 :0016:
يامساء الورد ياحاج محمد
وجمعه مباركه يازعيم
ياخي مليش فالنفس الطويل والله
بحب الطش وامشي
وحتى الاهداف انا بكتبها كده يعني لو هبشت حاجه حلوووه اطنش أي هدفي
يعني طنش ارقامي وخد الغله ورزقك وامشي
تصدق بالله ياحاج محمد الـ 100 و 200 نقطه دي انا بدبل فيها حسابي كل اسبوع
يله احلام سعيده وخليك فالترم لونج والسوينج بوب والـ 1000 نقطه بتاعت الناس التانيين
وعلى فكره والله العظيم انتا راجل سكره وانا بحب اهزر معاك
يعني ماتزعلش من كلامي وثق اني بحبك فالله
لكن بحب بس اتحركش فيك هههههه
هههههههههه انت حبيبى يا ابو تركى والله انا بضحك معاك انا كمان
ربنا يديم المعروف ويوسع رزقك ومش مهم بتشتغل ازاى اهم حاجة
انك تكون بتكسب وبعيد عن الخسارة سواء شغال سكالوب او سوينج بوب :0016:
كل الفكرة ان السوينج عامل زى الطريق السريع فى الصحرا يعنى سهل تراقب
المتهم وهو بيتحرك .. لكن السكالوب بياخدك ويلف بيك فى الشوارع والحوارى والأزقة
عشان يهرب منك ويأكلك البالوظة
بس برضوا اياك اشوفك خرجت قبل هدفك 1.0880
مناطق شرائية باستوب اغلاق اسفل الترند المؤشر عليه في الشارت هدا و الله اعلم
https://www.tradingview.com/x/w4fcNwZA/
:016:
:0032:
عمله مش ممكن
انا بجد مش مصدقه ....الاسترليني دولار نزل ضرب الاستوب بالضبط ورد اكتر من 80 نقطه
واليورو نزل ضرب الاستوب بردو !! بس اشتريته تاني