ازيك يا ابو ادم كل سنة و انت طيب
هل لو هيكون فى هبوط تتوقع اخرو فى الهبوط كام ؟
Printable View
ازيك يا ابو ادم كل سنة و انت طيب
هل لو هيكون فى هبوط تتوقع اخرو فى الهبوط كام ؟
شوف يا هيما اليورو فى ويفة صاعدة ولما تلاقى حد داخل عكس الترند العام
عشان نقاط التصحيح يبقا كده هو بيلعب مع الأسد والله يرحمه مقدما
الفاتحة على روح اللى بيلعب مع الأسد :hands:
مساء الخير يا جماعه
انا لسه معاكم في الشراء وماعملتش ولا تريده حتى
ربنا يسهل ويثبت ويكمل الاتجاه الصاعد لحسن انا شفت امبارح ربح محترم في المحفظه لما وصل 1380
وما رضيتش اقفل اي عقود :Emoticon1::hands:
قلت المره دي اصبر ...المهم ما يكسرش 1200 ويثبت تحتها
تحياتي للجميع
برضوا نفس الحدوتة بتاعة كل مرة لكن الناس للأسف بتنسى بسرعة
اهم حاجة لازم تكون موجودة فى بالنا هى بداية الويفة فين ؟
بداية الويفة دى 1.0818 طيب هل ممكن يصحح لرقم اقل من السعر الحالى ؟
طبعا ممكن اذا المستفيد الاكبر واللى مستريح البال هو اللى دخل من بداية الويفة
او قريب منها لأن اى تصحيح مش هيأثر فيه واللى بيخسره فى التصحيح
بيكون من المكسب وليس من رأس المال
اشترينا وعلى الله توكلنا
لايوجد اجمل من يوميات توم وجيري
نخطف ونجري هههههههههه
هدفي
100 نقطه وبعدها نرميه ف وش الاسد :(