المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.m7md_magdy
سأضع موقف صفقاتي
الآن عندي شراء من 1.1098 و شراء آخر من 1.1250 وهدفي للصفقات 1.1750
وجهة نظري على عكس الجميع اليورو في موقف قوة وفشل الدولار فى طرحه أرضا بعد كل تلك الأخبار الايجابيه
أعتقد اليوم قبل الاغلاق سيكون هناك صعود جيد
سأنتظر حتى الساعه 7 بتوقيت مصر وبعدها قد أخرج أو استمر
أبو حامد اخبارك ايه يا جميل مش عارف فاكرني ولا لا احنا كنا تلاميذه حماده سلام مع بعض من بدايه الورشه (مفيش فطير وعسل تاني ولا ايه )
تحياتي أوحش الكلاسيكي أبو آدم ابن بلدي الجدع الخلوق