انا شارى لليورو !! انتم بايعين ؟
Printable View
انا شارى لليورو !! انتم بايعين ؟
hhhhhhhhh inaho fi tasa3od akhetaeta hadihi l mara wa faza aboterika wa DR.Ginx buy hiya lichaghala
allah abo trika nazal il male3ab w Mr hazem rah el modaragat allah 3alik yabo trika warina li3eb 3ala osolo wi mati3ena allah yehefadak
خبر الوظائف غير الزراعيه عكس المتوقع سلبى واقل من السابق كمان
وده بيدى احتمال ان الوظائف الجمعه سلبيه ان شاء الله
https://forum.arabictrader.com/t1089...ml#post2934208
ان شاء الله هنشوف الارقام دى قريبا
ومازلت ال 1100 صامده حتى لما حاول يكسرها مفيش ثبات واضح تحت ال 11
والله اعلى واعلم
الحمدلله اكتفيت بهذا الربح خرووووج
شوفو السعر عامل ايه مع الترند
الملف المرفق 433765
الاسهم الصفرا السعر الترند اخترق بشمعه قويه زى مابنكلم يبقا غالبا هيعيد اختبار وده الى حصل عاد اختبار الترند وانطلق وحقق اول هدف الى هو 13
كما فى اخر مشاركه
دلوقتى ان شاء الله منتظرين مناطق 15 يوم الجمعه لو سلبيه الاخبار هشوفها ان شاء الله
الكلام ده مرتبط بالحفاظ على الترند
طبعا فى هدف على المتوسط 1970 هيجيبه ان شاء الله
والله اعلى واعلم
الحاجة الغالية غالية واليورو دماغه عالية جاله عقد فى الكويت خد تاكسى وراح ايطاليا
نزل بالناس عملهم خضة وذعر وبعد ما المشترين خافوا وخرجوا ركب الناقة وشرخ :0016:
^
مبروح يامحمد
طيب بما انه عمل حركه قويه انهارده والسعر على مقاومه محترمه منطقه ال 1350
الملف المرفق 433769
السعر دلوقتى 1335 لو استوب رقمى فوق ال 1350 بعشرين بيب يعنى 1370 وهدف 1250 ان شاء الله
حاجه تصحيحيه كدا لان العمله للشراء بس دى للتصحيح فقط ضربها ضربها
والله اعلى واعلم