ضرب ستوبي ابن العبيطه :0010:
Printable View
ضرب ستوبي ابن العبيطه :0010:
سبب إرتفاع اليورو خلال الأيام الأخيرة هو أن السوق يتوقع تأخر في رفع الفائدة على الدولار الأمريكي .نتابع تحرك السوق والإغلاق هدا اليوم مهم ونحن الأن على يومين من نهاية الشهر و الأسبوع .أضن أنه مع نهاية هدا اليوم توجه الزوج سيصبح واضح
بيقولك بقا ايه مفيش قلق من الى بيحصل من تباطا ده
وان الوظائف والنمو ثابتين وان كل المشاكل دى بسبب التلج
ماشاء الله ناس ممتازه
الأمور لصاح الهبوط ننتضر نهاية البنك المركزي و الإغلاق اليومي
البنج بداء مفعوله بعد خبر الفيدرالي ... كم اكره الاخبار التي تجعل السوق عامل نفسه ميت
روح يا شيخ ............... وتعالا بسرعة
إغلاق اليور دولار البارحة سلبي لي صالح الصعود .نريد أن يعود الزوج ويغلق داخل القناة فإن لم يرجع فهدا يعني بأن التصحيح الصاعد الحالي لا زال مستمر.و السلام عليكم
بي خصوص الفيدرالي البارحة قالو بي أن الصادرة إنخفضت كتيرا وربما قد يكونو لمحو بي أن السبب هو إرتفاع الدولار
الحذر من شراء اليورو
شارت الشهري واعادة اختبار كسر نسبة 61% فايبو
الملف المرفق 433452
ههههه اهو سمع الكلام راح ورجع بسرعة يا طويل العمر ريح راسك واشتغل على
الفريم الكبير عشان الفريمات الصغيرة هتكرهك فى العيشة واللى عايشنها والكل كليلة
كأنك بتصطاد سمك من البحر باءيدك مرة ايدك تطلع بسمكة ولا جمبرياية تفرحك ومرات
تانية كتير ايدك تطلع ناقصة صباع او صباعين او الكف يروح بحاله فى بوق حوت
والحساب يتوفى الى رحمة الله :0016:
^
مساء الفل شباب
ومبروك الصعود
حبيبى ياصحبى ازيك
على الديلى شوف
الملف المرفق 433455
على الديلى شمعه اليوم بتحاول تخترق الترند الهابط والوتد عند مناطق 1120-1100
لو اغلقنا اليوم وتاكيد بكره ان شاء الله اهدفنا 1300-1440-1540 على القريب ان شاء الله
وهتبقا منطقه ال 1100 منطقه دعم محترم
والله اعلى واعلم