انت متفائل اوى يابو آدم ، ربنا يعطينا التفائل ده.
اعتقد لو وصل للجاب حيكمل ل ١.٣٢٨٠
Printable View
اخبار ٣:٣٠ شمعة ليموزين ان شاء الله خضراء او وعليكو خير ننتظر الأثنين
يعنى بغض النظر انه لسه ماتغطاش الجاب
الناتج الاجمالى كان متوقع سلبى طلع ايجابى
البطاله افضل
والتاثير بسيط جدا
السوق شكله زهق من النزول
لو الساعه الجايه محصلش نزول هدخل اشترى
طب ايه رايك فى الناس الى بتكلم عن موضوع اوكرانيا ، هل فعلا ممكن يكون له تأثير ؟ ولو لا نعزز النقطة القادمة من اين ؟
انتظر يا غالي شوية لسه لليورو هبوط الى 1.3104 او 1.3140 ونشوف كيف رح يتعامل مع الرقميين السابقيين ومن هناك نقرر اما الاستمرار بالبيع الى الهدف الغبي تبعه وهو 1.3020 والله اعلم .
طبعا ان عندي شراء من 1.3399 والهدج من 1.3220 اي الهاي لهذا اليوم بالضبط بامر معلق بيع طبعا مع عقدين بيع ايضا وما عكسوا معي اي نقطة و الحمدالله .
و الله يسترها معانا جميعااااا
طبعا السبب في 1.3220 هي اللو المحقق ليوم الجمعه وبالتالي اصبحت مقاومة لليورو فهذه طباعه وبعرفها اي لم يكون في هبوط قوي وما صحح اي شيء زي اللي احنا فيه ويفتح على فجوة غبية زيه برجع بختبر اخر نقطة له اي الان كانت اللو و العكس في الشراء بتكون دعم و التوفيق اولا واخيرا من الله طبعا
فلذلك قلت لك انتظر لانه شكله رح يكمل نزول الى هدفه وهو 1.3020 وبعدها بفكر يطلع وطبعا بطلع بس يكون فقع مرارتنا ههههههههههههههههه
وشكراااااااااااااااااااا
اهلا ياباشا
انا والله لسه داخل ومش عارف ايه حصل
بس السوق هيطنش اى حاجه غير الحرب
اهلا ياصحبى عامل ايه
انا بالنسبه ليا 3150 مهمه مع ال 3170 طبعا
عن نفسى لو المنطقه دى مكسرتش الساعتين دول هشترى
باذن الله
تمام هيك يا باشا بنشوف 1.3150 كيف رح يتعمل معها وان كسرها بنتابع الارقام المذكورة سابقا بداية من 1.3140 او 1.3104 او 1.3080 و اخرا وليس اخيرا هدفه الغبي للغبي اليورو وهو 1.3020 والله اعلم
ولا تنسى انه اخبار الدولار اليوم ممتازة وهي الناتج المحلي بنمو 4.2 % وخبر مبيعات المنازل المعلقة الذي اتى بارتفاع ليصل 3.3 % ايضا ...
ولذلك اقول لك انه رح ينزل لوجود اخبار ممتازة اليوم على الدولار والله اعلم
بالتوفيق للجميع
أعتقد لسة اليورو محتاج شوية صبر قبل الشراء للتأكيد