وخدين بالكم كل الاخبار السلبيه على الدولار دى
واليورو من بنها
Printable View
وخدين بالكم كل الاخبار السلبيه على الدولار دى
واليورو من بنها
اليورو بيحارب مع نقطه ال 3550
اخترقها هيطير ان شاء الله
الله ينور عليك
ياشباب للى معندوش الجزيره الرياضيه
كاس العالم هيتذاع على القناه التشاديه على النايل سات
Tele Tchad
12054 V
Nile Sat
صباح الفل ياشباب
معلش كاس العالم عامل عمايله اهو الواحد يشتت الذهن شويه من الفوركس
المهم
فى كلام عن
ان امريكا حركت اكبر حامله طيارات على سواحل الخليج لتحسب التدخل فى العراق وفى كلام عن تحالف ايرانى كمان معاها
ربنا ياخدهم ان شاء الله
ده معناه ان الدهب والاويل وعملات الملاذ الامن دولار- ين -فرنك هتنطلق
دعاء دخول السوق
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : « من دخل السوق فقال: "لا إله
إلا الله وحده لا شريك له، له الملك وله الحمد يحيي ويميت وهو حي لا يموت بيده
الخير وهو على كل شيء قدير" كتب الله له ألف ألف حسنة ومحا عنه ألف ألف سيئة
ورفع له ألف الف درجة » وفي رواية: « وبنى له بيتا في الجنة » [ رواه الإمام أحمد
والترمذي وابن ماجه والحاكم عن ابن عمر].
ـ بسم الله،
اللهم إني أسألك خير هذه السوق، وخير ما فيها، وأعوذ بك من شرها وشر ما فيها، اللهم
إني أعوذ بك أن أصيب بها يميناً فاجرةً، أو صفقة خاسرة".
,
اسبوع موفق ان شاء الله
الله ينور يا شباب أنا معك يا أبو أدم.أتوقع صعود اليورو لا أضن أنه سيتجاوز 1.3475
السلام عليكم يا جماعة السعر عمل يتداول بين نطاق الدعم و المقاومة ١.٣٥٢٠ و ١.٣٥٥٥ الشراء في حالة كسر المقاومة و الاستقرار فوق السعر على فريم ٤ ساعات أو مزيد من الهبوط في حالة الاستقرار تحت الدعم ، ده رأيي لحد دلوقتي إتخاذ قرر هيكون فيه مخاطرة
اظن ان السعر بدا فعلا بالاستقرار فوق 1.3555 على فريم ال 4 ساعات لنشوف في ال 4 ساعات القادمة ايش رح يصير
حبيبى ياصحبى وحشنى والله
الله ينور ياباشا متفق معاك دلوقتى مناطق ال 3550-3580 ضربهم نشوف ال 3660 ودى مهمه جدا عندها نقرر هنكمل لل 3750 ولا نقلب
اتمنى بس الفيدرالى هيحكمنا
ربنا يسهل اليومين دول نشوف طلعه عنتريه
وعليكم السلام ورحمه الله
الله ينور ياباشا
يعنى منطقه ال 3500-3480 دعم طالما فوقيه محتاجين اختراق ال 3550-5580 علشان نشوف ان شاء الله 3620-3660
اهلا وسهلا اخى سامى
باذن الله يثبت ونكمل لل 3660
اهم شى الحفاظ على ال 3500-3480
والله اعلى واعلم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته