فيه حد المنصه وقفت عنده الربع ساعة دى؟؟؟؟؟؟
Printable View
فيه حد المنصه وقفت عنده الربع ساعة دى؟؟؟؟؟؟
Alpari
مفيش شى جديد كله متوقع واى قوه للدولار هتبقا وقتى خفضو توقعات النمو وكان فى 13 عضو الشهر الى فاتت توقعو رفع الفايده 2015 دلوقتى بقو 12 عضو
قوه الدولار على المدى القصير
اليورو لو تهور هيروح لل 3470-3440 نشترى منها باذن الله
ولو طلع دلوقتى لل 3620 ممكن ابيع واوقف الشراء موقت
والله اعلى واعلم
تقريبا يلين هترغى لسه
هو دلوقتي قرر البنك الفدرالي بشأن الفائدة متغيرش لكن السعر فيه اضطراب الآن إيه رأيكم هيروح السعر لفين ؟
اليورو في الساعتين السابقتين حلق ركب توربو وماشاء الله طاااار ارتفاع بحوالي 52 نقطة ووصل لنقطة المقاومة النفسية ولم يستطع قطعها فما هي تحركات اليورو القادمة؟ ما هو رأيكم؟ يعاود بالهبوط ؟ ام اختراق المقاومة النفسية ؟؟
حبيبى الله يخليك
ربنا يوفقنا يارب
مفيش جديد ياباشا
النزول بسبب تخفيض الشراء بس كان متوقع والصعود تانى نتيجه تخفيض توقع النمو وبالاضافه ان مفيش كلامى قوى لرفع الفايده
دلوقتى اليورور محتاج ثبات فوق ال 3580 علشان يكمل لل 3620-3660 ودى كلها مناطق بيع لل 3470 ولو مقدرش يستمر فوق المناطق الى عليها هينزل ليها على طول
والله اعلى واعلم
تسلم ابو آدم تحليلك امس كان رائع لليورو
السلام عليكم يا ترى إيه رأيكم في اليورو دولار الآن إلي بيحصل تصحيح مسار ولا إنهيار تاني في السعر ؟
اعتقد 13680 منطقه يجب ضربها بكل حسم ويدوس فوقها كمان 50 بيب وربما يكون غدا وياريت بس يقف عندها
اليورو حاليا على شارت الساعة والنصف ساعة مساوي دوبل توب وبظن رح يهبط لنقطة المقاومة الاخيرة اللي هي نقطة دعم حاليا
^
منورين ياشباب
وجكعه مباركه
اليورو ان شاء الله
الملف المرفق 410870
ان شاء الله نشوف مبدائيا 3520
عندنا بيع من 3620 وناخد بالنا من 3660 عند الموفينج 200
والله اعلى واعلم
^
هدفنا ان شاء الله3520
والله اعلى واعلم