ههههه معلش يابااشا
تمام اقصد 3770
المهم دلوقتى الفيدرالى الساعه 9 ربنا يسهل
Printable View
اخوي ابو آدم شوف هالترند الهابط على المنثلي وهو قوي جدا كما ترى بالرسم ..
يعني الترند شكل ارتكازتين والثالثة على الطريق عند 1.3842 ان شاء الله ومنها هبوووووووووووط الى الترند الصاعد المرسوم باللون الاخضر اللي تحت ليشكل ايضا الارتكازة الثالثة ايضا وهي ما بين 1.3200 الى 1.3250 و الله اعلم فما رايئك يا غاااااااااااااااالي ؟
ملاحظة هامة
عندي هيدج وان شاء الله رح اغلق الشراء هناك واترك البيع لاول هدف 1.3510 ان شاء الله وبعدها بنشوف الوضع
وشكراااااااااا
استعدوووووووووووووووووا يا شباب بعد 5 دقائق اجتماع الفيدرالي
والله يسترها معانا جميعا
اهم مافى الموضوع فى اتنين من الفيدرالى معترضين على اعاده واستمرار شراء السندات والدعم
وده مبدائيا كويس لصالح الهبوط
اخوي ابو ادم ماذا يحصل في السوق لانه ما تحرك ولا كانه في اجتماع للفيدرالي
والله عجيب هالسوق مع الاخبار المهمة لا يتحرك والعكس صحيح
الكلام مش ايجابىهو مختلط بس الى هيخلى الدولار يشد شويه لحد ماتظهر اخبار او حاجه هو اعتراض اعضاء على اعاده الشراء
دلوقتى خلينا فنيا مهم ال 3770 نستمر تتيها هنشوف باذن الله 3660-3580 باذن الرحمن
تمام ياصحبى فعلا ال 3660 مهمه لو كسرها هنكمل لتحت
خلينا نشوف وخير ان شاء الله
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عادي ياغالي حتى لو كانت الشموع موجوده ولكن شكيت ان فيها خطأ تضغط الزر الأيمن في الماوس على الشارت وتختار تحديث ويحدث البيانات ولو كان فيها أخطاء تتعدل
أهلا أهلا أخوي محمد كيف حالك ياغالي
أنا مالي ذنب الخطأ من المنصه :0032:
تسلم ياغالي هديتك مقبوله :eh_s(7):
بالتوفيق للجميع بإذن الله
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته