اخبط 3150 وروح نام وادعيلى :0016:
Printable View
السلام عليكم جميعا
ابوادم ايه وجهه نظرك فى الاسترالى الان لانى بيعه
هل فى امل ان يعود لاسفل ام نقوم باغلاق الصفقه
الان
صباح الفل ياباشا
عامل ايه
يعنى قدمنا هامر مقلوب ولا احلى
ربنا يكرم ونشوف خير
ودراجى هيرغى بكره نشوف هيصصلح الى عمله وقت الفايده ويرمى اليورو
صباح الفل ياصحبى
ربنا يسهل
وعليكم السلام ورحمه الله
اهلا ياغالى
بص انا مقتنع انه هابط
بس فنييا كنت اتمنى صمود 9000
دلوقتى قدامه المقاومه 9090 دبل توب
عايزين نرجع تانى تحت 9000 علشان نرجع لل 8800
خد بالك من الميزان التجارى الصينى انهارده هيحرك الاسترالى بشكل محترم والمتوقع سلبى
اتمنى يبقا سلبى علشان انا كمان بايع
اهم شى صمود ال 9090
والله اعلى واعلم
محتاجين ثبات تحت 3550 ان شاء الله
واحد من المركزى بيقول المركزى بيفكر بشكل جد انه يخفض الفايده على الودايع تحت الصفر
ما شاء الله جهد جبار يا شباب الله يعطيكم العافية و لو اني متحفظ على بيع الاسترالي و اراه الى 9170 مبدئيا طالما فوق 8980
مساء الفل ياباشا
عامل ايه ياغالى
يعنى منطقه ال 9090 مهمه ان شاء الله مايكسرهاش
وهتلاقى فى اى لحظه تصريح من المركزى انه عايز يشوفه 85 هيوقعه
وعليكم السلام ورحمه الله
اهلا اختى
يامسهل احنا عندنا من 3630-3660
خلينا نشوف دراجى بعد شويه
بالتوفيق يا كنج
باذن الله نصل 3520 بعديها 3440
ربنا يسهل امورنا
الاسترالي جايبني كتاف
بايعه من القاع 0.8800
ارفق لكم تحليلاتي على هذا الزوج
على اية حال اتوقع ان الزوج عنده مقاومه عنيده 0.9090 كما قال اخونا ابو ادم لكن كسرها سيؤدي الى الذهاب بالزوج الى 0.9229
وهو هدف النموذج اليومي
عن نفسي لن اشتريه واعمل هج لكن اذا وصل الى 0.9229 سابيعه مره اخرى واتوكل على الله
الستوب اغلاق اسبوع فوق 0.9152
السعر بحاجة لكسر القناة الصاعدة الفرعية
لمواصلة الاتجاه الهبوطي
داخل القناة الهابطة على اليومي
ارتداد من الحد السفلي للقناة الصاعدة الفرعية + الحد الاوسط للقناة الهابطة عل اليومي
بالتوفيق
باذن الله
الملف المرفق 398266
الله ينور ياباشا
باذن الله يتهبد
الايجابيه الى هوفيها اليومين دول بسبب الاخبار الى عماله تطلع عليه
بس مع او شى سلبى هنشوف خير باذن الله
ازيك ياصديقى
على فكره لولا انى بايع من قريب كنت بعت دلوقتى
اتوقع ان 3590 كويسه للبيع لو ماكنتش بايع