3450
ثم
3400
هنكمل بقية ثم لاحقا :0016:
Printable View
3450
ثم
3400
هنكمل بقية ثم لاحقا :0016:
انا معاك ياكنج
مشتري من 3480 وحاطه على ترينلج ستوب
معلق شراء عند 3440
هل تتوقع ان يعاود السعر ملامسة 3770 ؟؟؟ :0016:
انا بايع يا ابو ادم من 3510الصبح كان معايا باوند قفلتو عند 6350 و قولت اركب مع اليورو
الباوند راح مكمل ل 6300 و اليورو طار ل 3530
انهردة اليورو دولار و الباوند دولار ملهموش دعوة ببعض
تمام ياصحبى
حاطط عينى كمان على ال 3580 ممكن عندها نطلع ونقلب ان شاء الله
اهم شى ده كله يبقا قبل الخميس لانى حاسس دراجى هيموت اليورو
ربنا يسهل
هيما باشا ازيك
مبروك ياصحبى الحمد لله طلع روحنا الباوند
شوف ياباشا اليورو اتجاه هابط ولو قادر تتقل اخره باذن الله 3630 وومكن 3580
اما بخصوص التشفيت بين اليورو والباوند
طبعا هبوط الباوند بسبب الموشر الصناعى سلبى بس الهبوط مبالغ طبعا فتجرى على طول تبص على عمله اليورو استرلينى هتلاقى فى اعاده تقييم وعايز يصحح فلازم عمله فيهم تضعف وعمله لا
مؤشر للاخبار على الشارت مباشرة :
1. المواعيد
2. اهمية الخبر احمر عالي - برتقالي متوسط - ازرق منخفض
3. ضع مؤشر الماوس على الخط يظهر لك التفاصيل مباشرة الخاصة بالخبر
امكانية اختيار الاخبار اللتي يتم اظهارها من حيث الاهمية ومن حيث العملات
بالتوفيق
ملحوظة \\\
لابد من تفعيل اختيار DLL حتى يعمل المؤشر
الملف المرفق 397450
الملف المرفق 397451
شرينا الباوند واليورو من الأسعار الحالية
توكلنا على الله
عايزه ١٠٠ نقطه تصحيح من الاثنين ههههه
على الله
سؤال يا شباب وهو :
غدا يوجد خبر على اسبانيا الساعة 10 بتوقيت الاردن ومصر والساعة 11 بتوقيت السعودية وهو التغير في اعداد البطالة ولكن بالسالب وهو 107.6 والمتوقع 21.3 وايضا بالسالب والسؤال كيف الاعداد تكون بالسالب بصراحة مش فاهمها فارجو التوضيح يا خبرائنا ؟
ملاحظة عندي شراء اليورو من 1.3575 من يوم الاربعاء الماضي وان شاء الله يصلها كما رائيت انه التصحيح على الارجح الوصول الى 1.3580 ومنها نقرر اما البقاء بالصفقة او متابعتها الى 1.3645 ..
وشكراااا
من يريد أن يهبط ومع البيع الشارة رقم 2 فهو كسر خط ترند وسيعيد إختباره وإن شاء الله سيسقط كاسروخ:0016:. ومن يريد أن يصعد ومع الشراء ممكن يعتمد على الشارة رقم1 ففيها شكل إنعكاسي صاعد :AA:.كل واحد يرى الأشياء حسب زاويته التي ينضر منها. وصدق الشاعر حينما قال إن مصائب قوم عند قوم فوائد
اهلا ياباشا عامل ايه
الخبر ده بيقيس طلبات اعانه البطاله فى خلال الشهر يعنى الى مقدمين او عايزين شغل فى الشهر ده
هو مينفعش يبقا بالسالب هو الى بيحصل ان بيقيس طالبات اعانه البطاله بتاعت الشهر بالنسبه للشهر الى قبليه
يعنى لو بالسالب يبقا الى قدمو على وظايف اقل من العدد الى قدم الشهر الى فاتت وده كويس
اما لو موجب فانا الى قدمو على وظايف اكتر من الناس الى قدمت الشهر الى فاتت وده سى
فالسالب فهو اقل من رقم الشهر الى فات والموجب اكتر من الشهر الى فات
اما موضوع اليورو ان شاء الله يطلع لاهداف التصحيح قبل الخميس
ازيك ياصحبى
عامل ايه يامحمد
بص ياصحبى الشارتين صح
ويتاخد بيهم
انا علشان شارى هبقا محتاج اختراق النقطه اعاده الاختبار الى بالشارت الاول
وانت كبايع محتاج السعر يكسر الدعم الى انا شارى منه
قبالتالى نقطه الشراء بتاعتى دعم ليك السعر محافظ عليه ونقطه البيع بتاعتك مقاومه السعر محافظ عليها
وبالتالى انا محتاج اختراق فوق وانت محتاج كسر تحت
وبالتالى استوبى تحت الكسر واستوبك فوق المقاومه
فاهم حاجه ههههههههه