صباح الفل ياصحبى
الادمان ياصحبى وحش ^_*
ياله خير متعب شويه بس فى الاخر خير باذن الله
تحياتى ياباشا
الله يسلمك ياغالى
بالتوفيق لينا جميعا يارب
الله يسلمك اخى باسم
وربنا يكرمنا ان شاء الله
Printable View
صباح الفل ياصحبى
الادمان ياصحبى وحش ^_*
ياله خير متعب شويه بس فى الاخر خير باذن الله
تحياتى ياباشا
الله يسلمك ياغالى
بالتوفيق لينا جميعا يارب
الله يسلمك اخى باسم
وربنا يكرمنا ان شاء الله
وعليكم السلام ورحمه الله
ياباشا حمد لله على السلامه
وان شاء الله تكون بخير
اتفضل ياباشا
EURJPY
الملف المرفق 415098
انا مع البيع بهدف ال 135.40 ان شاء الله
زى مانت شايف السعر فى قناه هابطه عندك ترنداته الهابطه بين ال 137.30-137.70 عندهم موفينج 200 على الاربع ساعات و50 على الديلى دى مناطق بيع ان شاء الله باستوب ثبات فوق اخر قمه 138.00
والله اعلى واعلم
عندنا
وعليكم السلام ورحمه الله
اهلا اخى عبد العزيز
عن نفسى لسه فى الشراء السعر محافظ على لوهاته والاغلاقات كلها فوق ال 3350-3370
بالنسبه ليا معلق شراء عند 3280 باذن الله على امل لو اجنن ووصلها ياخدها ويطلع يقفل فوق الدعوم برضو
ربنا يسهل ان شاء الله كل الى عايزينه ال 3500 ان شاء الله ونبيع من فوق
والله اعلى واعلم
وخدين بالكم السوق تجاهل تمام خبرين المنتجين ومشى مع تصريح البناء
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
أخبارك إيه ياصحبي :eh_s(7):
متابع معاك كل يوم لكن مش عايز أشوش :inlove:
والله ياصحبي موضوع الأخبار ده من وقت ماعرفت السوق وأنا مش مقتنع بيه ,, مرة وحدة زي مابيقولو عندنا في سوريا ( كسرت على إنفي بصلة :0016:) وبقيت أتابع الأخبار وأتعلم كل خبر تأثيره إيه وكده , وبرضه في الاخر ماقتنعتش بيها
وزي ماقلتلك انا متابع معاك وعمال أشوف موضوع الأخبار ده عاملكم مشاكل ومرة السوق يمشي معاها ومرة يتجاهلها والأكتر من كده مرات بيمشي عكسها :0032:
كنت دايما ولغاية دلوقتي بشوف الأخبار ( تسريع فقط لما سيحدث) والله اعلى وأعلم
ياريت بجد ماكنش دايقت حد بكلامي وربنا يوفق الجميع يارب
وأنا شايف معاك إن في تصحيحات على اليورو والكيبل بإذن الله
ان شاء الله يا رب
تشكر جهوددكم اخوتي
يا جماعة يوم غريب بصراحة أنا مش شايف إن البيانات الأمريكية كانت قوية علشان تكسر الدعم. أنا على الشارت اليومي المفروض كل المؤشرات بتقول إن الهبوط بينتهي لكن السعر لسة مكمل في النزول.
غداً بإذن الله سينقلب السحر على السآحر وسيكون توجه اليورو الى الأعلى ولأهدآف تتجاوز 300 نقطه بإذن على المدى القريب ...
كمآ كآن الوضع صعباً في تحمل الخسآره فلآ بد أن تستمتعوا بحلآوه الأربآح وعدد النقآط الحقيقي
تحلّوا بالصبّر فلم يبقى إلاّ القليل بإذن الله فإنما النصر صبر سآعه
باذن الله خير
الله يسلمك ياغالى
منور الورشه
يعنى السوق خد الاخبار على هواه ربنا يسهل
دلوقتى الدعم الى قدامه 3300-3280 ودى انا هشترى منها باذن الله
ان شاء الله خير
بس هو بخصوص اليورو مفيش انعكاسات جامده ولا حاجه الشراء من 3370 وفى حته من 3330
لهدف ال 3500
التقل فى الاسترلينى لكن اليورو بسيطه ان شاء الله والوضع مفهوش مشاكل الحمد لله
بكره الفيدرالى
وغالبا الست المهبوله والفيدرالى من وقت مامسكت هى اى اجتماع بنشوف مراجيح نزول وطلوع او العكس
اكيد مصدقك :)
اخي الغالي انا لست شاري لليورو ولآ اطمئن نفسي انا فقط متابع لهذه الورشه الجميله القائمه على التعاون
ورائي ليس اجتهادا ولا عشوائيا وانما بناءا على معطيات مهمه جدا وهي الاخبار والبيانات ومحركات السوق بشكل قوي جدا كما فعلت به عند الهبوط
وانا لم اقل غد ولا بعد غد الا بناءا على ما اقرأ من معطيآت ومن الممكن جدا ان نرآه بالأسفل ايضا ولكن باستخدام الاداره الصحيحه لا توجد ادنى مشكله
شاكر لك نصيحتك الثمينه :)
الشارت
الملف المرفق 415198
والله اعلى واعلم