والله ياباشا
بالنسبة للتوقيت لا استطيع افيدك بصراحة
لان موضوع معرفة الوقت عندي صفر كبير !!!
انا لي محاولات سعرية متعددة ومحاولة زمنية واحدة فقط
ياريت كنت اقدر افيدك بموضوع الوقت
Printable View
والله ياباشا
بالنسبة للتوقيت لا استطيع افيدك بصراحة
لان موضوع معرفة الوقت عندي صفر كبير !!!
انا لي محاولات سعرية متعددة ومحاولة زمنية واحدة فقط
ياريت كنت اقدر افيدك بموضوع الوقت
????? لا جديد؟
اتعقد تم كسرل 3770
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخيرا اتوحدوا العرب .. انظميت لكم .. وسرت - في ليبيا - سرت من البائعين
الملف المرفق 401786
وهذي الصورة بعد ما المحترم اليورو ابو سره .. حقق الهدف رجعت فتحت صفقة بيع جديده عليه ..
الملف المرفق 401787
بالتوفيق للجميع
واليورو هابط ™
لمزيد من التفاصيل ..يرجى الدخول الى موقعي في الكونجرس البدواني .. هاتف صفرين .. 3 صفار والباقي مثل ما هو ما اتغير .. ص ب .. عارفينه انتوا
بس خلاص تعبت ..
نزول قوي اثر ولكن احنا لسة في بداية اليوم هل تغيير الاتجاة وارد ؟
3740 then?
ان شاء الله لو اخبار الامريكيه ايجابيه
باذن الله نشوف ال 3660 ونطلع من شويه بوزيشنات
منطقه ال3880 لو قفل اربع ساعات كمان تحتيها احتمال تبقا اعاده اختبار ونزول
بطل لعب يابنى
معلش الصبر
الظاهر السعر لسه حيستهبل شوية !
ياباشا انا مازلت في الشراء معاك
كلامي للاخوة البائعين
وربنا يوفق الجميع
وانا كمنا بالشراء بس الوضع يخوف
الشراء خطر الان لانه لم يصل على الاقل الى دعم قوي اخر وهو ممكن 1.3700 ان شاء الله فممكن يرتد شوية الى 50 الى 70 نقطة والله اعلم