مساء الفل ياصحبى
عامل ايه ياباشا
خد بالك من دراجى والفايده الخميس
اتوقع بيعمل حركه فى اليورو ان شاء الله
خلينا نشوف امبارح تفعل ال3800 واهو اعاد اختبارها ربنا يسهل
Printable View
كلامك صحيح يا كنج
هو دراجي والفايدة حتتسبب بهبوط اليورو لا محالة !!
احتمال اعلان الفايدة يبقى من 0.25% الى 0.1% والله اعلم
لكن اللي محيرني
هو هل سيتم ذلك من الاسعار الحالية او منطقة 4000 ؟
انا ارجح منطقة 4000 لانهم بقالهم زمان بيلمحوا باستخدامهم للفايدة حال الوصول الى منطقة 4000 لانها بتضر باقتصادهم !!!
يعني اقصد ان البيع من 4000 احتمال افضل
ربنا يسهل واخرج من الشراء على خير وابيع معاكم ياباشا
بالتوفيق ياصحبي
والله اعلم
تحياتي اخي ابو ادم حاليا مستهدفين البيع من 1.3800 والهدف 1.3660 واراكم اليوم تتحدثون عن الارتفاع والعوده الى 1.400؟؟؟؟
اهلا ياغالى
فين قلت رايح لل 4000 اقرا اخر مشاركه ليا بقول عندى بيع من 3800
ده انا
لكن الدكتور عندو شراء وشايف ال 4000
وهتلاقى شباب معايا فى البيع شايفين كدا
وهتلاقى ناس تانيه شايفين ال4000 كل واحد بيحط وجهه نظرو
لكن انا بايع زى ماانا
اتفضل
https://forum.arabictrader.com/t1089...ml#post2800395
والله اعلى واعلم
برايي الهبوط قادم ما دام اسفل 3880 و الهدف الاقرب 3705
نتيجة الخبر على الدولار 53.7
اهلا ياباشا
شوف
الملف المرفق 402239
دلوقتى السعر على الترند الهابط باذن الله يصمد
المهم يستمر تحتيه ولو اجنن بتصريح او خبر ممكن يطلع يلمس اخر قمه عند 70 تقريبا ويبقا دبل توب
بس ان شاء الله الترند ده يوقفه
والله اعلى واعلم
الحمد لله
خلصنا من 3770
وخلصنا الان من 3810
الدور على 3850
باذن الله