الله يستر قبل الاقفال.
Printable View
الله يستر قبل الاقفال.
بسم الله
اليورو دولار
الملف المرفق 394041
يعنى لو بصينا للشارت قبل شمعه يوم الجمعه معتقدش فنيا فى اى حاجه تقول انه يعمل الى عامله الجمعه شوفو قد ايه مقاومات السعر كان ثابت تحتها السعر بقاله فتره بيختبر ترند مكسور
شمعه امبارح طلعت ضربت كل الترندات والمقاومات والقمم وبعدين السعر والشمعه تفضى كل الطلعه دى لينزل يغلق اسبوعه تحت كل المناطق تانى!
ده انا بسميه اى كلام
وناخد بالنا بكره وبعدواخر يومين بالسنه وممكن نشوف تهريج بالسوق اتمنى المره دى التهريج يبقا لصالحنا اشمعنا هما بقا هههههه
المهم فنيا انا مع البيع بهدف 3420 الاستوب بقا للى شغال استوب هو حر يبقا فوق 3830 او هاى الجمعه كثبات طبعا
والله اعلى واعلم
هلا بابو ادم انا معاك في البيع كتصحيح اهدافي للبيع تصل الئ 1.27 ومن هناك صعود ان شاء الله انا الان شاري بهدف اتخاذا مراكز بيع من مناطق افضل مثلا 1.3820 ستكون موضع جيد للتمركز بيع
تقبل خالص تحياتي :)
صباح الفل ياباشا
عامل ايه ياصحبى
ياباشا انت من غير اى استئذان اتفضل انزل بوجهه نظرك وشارتاتك
ههههههههههههه مالك ياصحبى شهيتك مفتوحه اليومين دول ماشاء الله
بالمناسبه الهريسه تقصد الى تشبه البسبوسه لو هى عندنا هنا بمصر محلات اولاد رزق تخصص
هههههههههههه مع البرد شهيتي مفتوحة جدا
الهريسة هنا تفرق كثير اعرف هريسة مصر هي اقرب للحلويات هنا الهريسة باللحم تهوووس متخصصين فيها اهل اليمن السعيد هههههههههههه كنت اخذها من محل يقموش او قموش مش مذكر رجعت قبل فترة لقيتهم سكروا ومن يومها فقدتها لكن اذا جيت مصر نشوف هريستكم ههههههههههههههههههه
التحليل لليورو دولار مرفق عزيزي ابو ادم كما نرئ الحدود بين1.39و 1.27 تقريبا
من هنا هبوط سوف يصحح للاعلئ قليلا لكن الافضل بيعه كما اسلفت واتخاذ مركز جيد عند 1.3820 باهداف قد تمتد كما هو مبين الئ 1.27 باذن الله
طبعا وضعت صورة تبين الحدين عن طريق تغيير الرقم 1 الئ -1 والملف ايضاء مرفق
تقبلوا خالص تحياتي :)
الملف السابق لليورو ين علئ ما اعتقد هذا لليورو دولار المهم عملته الان بارقام خمساية بدل الثلاثئي فهي ادق
الرينج بين 138 و 128 الافضل البيع الان بهدف 1000 نقطة ان شا ءالله كما اسلفت اتخاذ مركز عند 1.3820 مناسب جدا
تقبلوا خالص تحياتي :)
الاخوه الاعزاء انتظروا يوم او اثنين قبل البيع و من مراكز جيده ليس الان مطلقا
يور دولار
بيع/1.3745
هدف/1.3550
هذا شارات
صباح الفل ياصحبى
يامسهل يارب عايزين بس ال 3400 ان شاء الله وقتها نشوف هنعمل ايه
اهلا وسهلا ياباشا
عامل ايه
يعنى بغذ النظر عن المراجيح الجمعه منطقه ال 3800-3830 مازالت صامده وطالما تحتها فان شاء الله خير
اهلا وسهلا ياغالى
يامسهل ومتفقين ان شاء الله اهم شى ثبات 3830
اسبوع موفق ان شاء الله
ربنا يسهل وينزل
https://forum.arabictrader.com/t1089...ml#post2761885
الهاى الحالى ممكن جدا يضرب و يندفع السعر الى نقطه اعلى و يهبط الى اسفل و اعتقد ده يحتاج الى يوم او اثنين للتاكد , اليورو تصرفاته غريبه من كام اسبوع