سأودعكم يا شباب وأتمنى أن ترون النور الدي تتمنون. لا توجد عندي أي مشكلة مع أي أحد وأحبكم جميعا .فقط هدا قرار إتخدته نضرا لي بعض الضروف والله عليم بيننا وشهيد . رحم الله الوافي .
Printable View
سأودعكم يا شباب وأتمنى أن ترون النور الدي تتمنون. لا توجد عندي أي مشكلة مع أي أحد وأحبكم جميعا .فقط هدا قرار إتخدته نضرا لي بعض الضروف والله عليم بيننا وشهيد . رحم الله الوافي .
صباح الفل ياصحبى
جمعه مباركه عليك وعلى الجميع
ياباشا هو انا اقدر بالعكس محمد باشا راجل محترم وبحب مشاركاته بس ان شاء الله تعدى ظروفه وينورنا تانى
بخصوص اليورو يامسهل لان بصراحه هو الاسترلينى زودوها
ان شاء الله شمعه بكره تبقا زى واحد اتحدف من البرج خلينا نخلص من الصفقات الجملى دى
ههههههههه
حلوة يابو ادام واحد اتحدف من البرج ...
خلها على الله
الواحد بقى مش عارف من فين يدخل ولا يخرج من الصفقة .. بنروح دخول يبقى السوق لف
بنروح خروج يبقى السوق لف برضة
ماهو الحل ؟
حبيبي يابو ادام
ايه رقم الوظايف ده
الرقم سيئ جدا ولكن الامل بنسبة البطاله فوق الممتازة واعتقد والله اعلم هي التي ستقود اليورو للهبوط القوي ان شاء الله تعالى
سؤال محير كيف البطالة تنخفض والوظائف منخفضة جدا اي مش لازم تكون الوظائف اعلى من 250000 على الاقل عشان تكون البطالة 6.7% اي تناسب طردي فيما بينهما الان والاصل يكون عكسي ؟
وشكرااا
ايه الغم ده-الباوند شمعة 120 نقطة والبطالة ايجابيه جدا ؟؟
طب لو كانت سلبية كانت الشمعة بقت كام؟؟
انا بجد دخلت مرحلة اليأس ان الباوند ده ينزل
الله يخرب بيت الاسترليني اللي عمال يمرجن الناس
انا حاسس ان الرقم ده متفبرك-ازاي الظائف بالرقم ده والبطالة ايجابية جدا؟؟
ربنا يوعدنا بشمعة 120 نقطة نزول تعوض اللي طلعه ده
انه خرجت منه قبل ان ينزل من اعلى قمه بيوم على الخساره لانه نفذ الصبر
ووعد نفسي بان انتقم منه
والعوض الخساره منه وحده
ماهي نتيجه البطالة طال عمرك
اخرتها ايه طيب مع ارتفاع المحروق اليورو ده ؟ بجد انا اتخنقت من العملة دي والله
الغريب بقا ان لما الشهر الى فات الزظايف والبطاله ايجابى طلع الاتنين
ودلوقتى الوظايف سلبيه ويمكن لموضوع الجو والطقس والعواصف فى المقابل البطاله زى الفل جدا
تجاهل البطاله وراح على خبر الوظائف الى طالع يمكن بسبب
اى كلام
على العموم نشوف باقى اليوم هيعمل ايه
والحمد لله السوق قبليها كان على لوهات