رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo majed
يارجل مبارح كان هدفك 32 اليوم 43
يعني 1100 نقطة بس
يارااااااااااااااااااااااجل
احنا اللى بنمشى ورا حركة الشارت وليس العكس , يعنى لازم متابعة دايمة لملاحقة التطورات اللى بتحصل فى السعر والتعديل باستمرار
اللى بيحصل دلوقتى ان معظم الاخوة كل ما السعر يطلع يكسر مقاومة جديدة يبيعوا تانى على امل التصحيح
وده غلط لان اليورو كسر ترندات هابطة ومقاومات بكل سهولة وتعدى حدود المعقول فى الصعود بتاعه ,,,,,,,,,,,, بالتوفيق للجميع اللى شارى واللى بايع
رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
كنت اعتبر المشاركة السابقة هى اخر مشاركة لى فى المنتدى بسبب سخرية البعض فى النقاش
ولكن رسائل الاستفسار على الخاص من بعض الاخوة الافاضل هى ما جعلنى اضيف هذه المشاركة
اليورو : تم كسر كل الترندات الهابطة والمقاومات السابقة بكل سهولة وبعدد نقاط مبالغ فيه وخرج عن نطاق الأنعكاس المسموح به حسب تجاربنا السابقة وهذا سبب حديثى عن الرقم 43 اللى الاخ الفاضل بيسخر منه وهى وجهة نظر شخصية غير ملزمة لأحد ,,, بالتوفيق للجميع
مع ملاحظة ان ما يحدث حاليا لليورو سيؤثر على الباوند وسنرى قمم لم تكن فى الحسبان والله اعلم
رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
إرفعو من معناويتكم يا شباب وكونو رجال اليورو يقترب من تشكيل قمة البيع من 1.3870 إلى1.3890 بي هدف1.3550 اليور كندي يمكن بيعه الأن حالا بي1.4330
اليورو كندي و اليورو دولار هناك علاقة إيجابية جد قوية بينهما.
رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
بي النسبة لي الحمد لله بخير و أنت كيف الحال يا أبوأدم؟ إن وصل سأبيع إن لم يصل مافيهش مشكلة لأنني بعت
اليورو كندي وهما يمشيان معا .
همسة :شمعة اليوم لي الدولا إسترليني هابطة و ربما ستتبعه الأزواج الأخرى