رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
https://forum.arabictrader.com/attac...1&d=1380648821
EUR-USD
https://forum.arabictrader.com/attac...1&d=1382349330
https://forum.arabictrader.com/attac...1&d=1382349330
https://forum.arabictrader.com/t1807...ml#post2732712
نشاهد الان على زوج اليورو بانه تم كسر الترند اليومى و الاربع ساعات بالصعود مع صعود بالاستوكاستك مع صعود بمؤشر البركان و لذلك نلاحظ صعود قوى ولاكن ننتبه لدينا منطقة دعم قوية عند 1.36890 لو تم كسرها بالصعود نلاحظ صعود قوى مع اتخاذ الحظر و اى قرارات ...
رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Casper90
ربما أنه سيستهدف 1.3830 أو1.3870 كحد أقصى وأضن أنها تعتبر أحسن منطقة لي البيع و الله وأعلم حيت يتمركز فيها فيبوناتشي 61
حاليا إشتريت اليوم الدولار ضظ الين على المدى الطويل وسأنتضر صاحبنا اليورو دولار ربما قد يستمر الصعود.
رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو
المنتدى باين انصدم من خبر الوظائف
المهم خالف كل التوقعات فى كل مواقع الاخبار اى بتنجان كاعاده سلبى والبطاله ايجابى كالعاده برضو
الناس الى بتتوقع الارقام بتاعت الوظائف دى بقالها سنه خارج الخدمه
خلينا نتفرج بقا
لو اللى انا شايفه على الشارت ده اتحقق فعلا يبقى احب ابشرك انك هتفضل تتفرج كده لغاية شهر فبراير :0016: وكل عام وانتم بخير
رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كيفك اخي ابو ادم
الحمد لله رب العالمين من قبل ومن بعد
الحقيقة البيانات خربطتت كل التوقع لنا عودة ان شاء الله عند الاغلاق وعن نفسي العقود مازلت محتفظ بيها
والرزق على الله
رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو
ليه راح فين ال 3200 وال 5200 ههههههه
وبعدين على البركه خلينا ورانا ايه
وراك حاجه انت
43