http://www12.0zz0.com/2014/03/19/22/424031185.png
واليورو صاعد ™
Printable View
http://www12.0zz0.com/2014/03/19/22/424031185.png
واليورو صاعد ™
مبروك الهبوط
خلينا نكلم فى تريده فى السريع
على شارت الاربع ساعات
الملف المرفق 401224
زى ماكلمنا كتير ان غالبا لما يبقا فى شمعه عمود نور كدا بيحصل تصحيح ل50% منها ولو كسرت ترند غالبا بيعيد عليه اختبار وفى الحاله دى بنكلم على مناطق 3850-3880
علشان كدا
ان شاء الله قدمنا حاجه من اتنين ياما ينزل دلوقتى لل 3770 فهطلع من اغلب الكميه الى عندى واستنا يصحح لل 3850-3880 ونبيع بنفس الكميه
ياما لو طلع دلوقتى لل 3880 نبيع تانى لل 3770
انا مش هشترى بس لو صحح للمناطق هبيع تانى
والله اعلى واعلم
اولا كيفك يا صاحبي واخوي ابو ادم ..
وثانيا كما في مشاركتي السابقة فالهبوط واضح وانه ح يكمل لهدفه وهو 1.3787 ان شاء الله ومنها صعود ..
وهذه النقطة هي ترند على الاربع ساعات وممكن تعتبره على الديلي ..
وبعدين يا غالي بالعقل نزل بشمعة لاموزين كبيرة فكيف رح يطلع الى 1.3880 بعدها يعني يكمل هبوط وبعدها يصحح صعود وكما ذكرت ممكن ليس صعود تصحيحي وانما اكمال ترنده الصاعد لانه والله اعلم اليورو هدفه لهذه السنة هو 1.4000 الى 1.4070 والله اعلم مع ثبات 1.3966 طبعا
عيونك الحلوه ياصحبى
يعنى قدمنا يومين اتوقع مش هيكون السوق هادى خلينا نشوف
انا الحمد لله ياصحبى
ربنا يخليك ياغالى
متفقين وهتلاقينى راسم الترند على الاربع ساعات عند 3770-3750
اما ياصحبى ازاى يطلع لل3880 بعد شمعه لموزين وبعدين ينزل زى مابقولك غالبا ان بيحصل تصحيح 50 % من حجم الشمعه الليموزين
وتانى حاجه لو حصل كسر لترند او نقطه بشمعه بالشكل ده غالبا بيحصل اعاده اختبر وبتبقا منطقه بيع
لاحظ بقالنا اسبوعين بيلمس ال 3880 ويطلع دلوقتى اول يوم يثبت تحت منها بقوه فاى لمس ليها تانى اتوقع بيع حلو
وفى الاخر ياصديقى الله اعلى واعلم
وده سوق احتمالات
عندنا اخبار مهمه على الدولار
كمان ساعتين ونص
نشوف هتساعد على التصحيح لا يكمل
عن نفسى ال 3770 هطلعنى من اغلب الى عندى وندخل تانى من 3880
الملف المرفق 401265
اليورو دولار وهبوط قوى بعد كسر الترند ان شاء الله واعتقد اخبار النهاردة هتساعد على ده
انما لو رد ومكسرش الترند فاعتقد هنشوف مستويات 1.40 قريب جدا
الحمد لله ضرب بروفت 3770
باذن الله كما بالشارت فى اخر مشاركه ليا
هبيع من 3850
والله اعلى واعلم
الحمد والشكر لله اسبوع كان موفق وربنا عوض
السلام عليكم
اقف هنا شوية يسطي :D
حبيبى والله
انت منورنا مفيش زعل ولا حاجه
كل احد منا بيقول الى شايفه ومحدش ضامن حاجه
وان شاء الله يطلع ليك ويطلع علشان نبيع
تسلم ياغالى
ياباشا الله يباركلك
مبروك عليك كمان
وملش هو فضل مرخم وعكس علينا بس الحمد لله الامور احسن
فى شويه مسلبين لو طلع نعزز عليهم ان شاء الله
عملت ايه فى موضوعك وصلت لحل؟
مبروك عزيزي ابو آدم
ربنا عوضكم خير ،، واهنيك على ثقتك بتحليلك
مبروووك ياكنج
دقة كبيرة جدا في تحديد الهدف
الف الف مبرووووووووك
الملف المرفق 401298