رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
يا جماعة ان شاء الله اليورو هبوط الى هدف الاخ نور تحديدا عند 1.2010 بس ده الطبيعي ان يكون فيه تفاعل ايجابي وقت صدور خبر تسديد جزء من الديون والحمد لله ارتد تاني بسرعة يعني السوق استوعب الخبر بسرعة
ونشوف ان شاء الله السوق الساعات اللي جاية يكون في صالحنا ان شاء الله
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اهم شي بعد الخبر حق اليونان هل الباوند و اليورو لسه نزول
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soliter
اليونان سددت بالكامل سندات قيمتها 8.5 مليار يورو
[
ثينا (رويترز)
- قال مسؤولون ان اليونان سددت بالكامل سندات لاجل عشر سنوات قيمتها 8.5 مليار يورو حل موعد استحقاقها يوم الاربعاء لتتغلب بذلك على مشكلة اعادة التمويل بفضل مساعدات الاتحاد الاوروبي وصندوق النقد الدولي.
وقال مسؤول بأحد البنوك المطلعة على الصفقة "استكملنا سداد سندات بقيمة 8.5 مليار يورو حان موعد استحقاقها."
كان المسؤول قال في وقت سابق ان من المتوقع أن يجري استكمال السداد عند حوالي الساعة 1200 بتوقيت جرينتش
ممكن مصدر الخبر
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a_h601288
ممكن مصدر الخبر
اتفضل اخى
http://ara.reuters.com/news/business
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
السلام عليكم
ممكن مصدر الخبر
رجاء
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mjkup1
السلام عليكم
ممكن مصدر الخبر
رجاء
http://ara.reuters.com/article/busin...64I0J520100519
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
وبعدين شباب الوضع لا يطمأن
وشو نصاااااوي هاااااااااااااااااااا
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اليورو طاااااااااااااااااااااااار
ايش الموضوع
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
السلام عليكم ياشباب... ارتفاع اليورو هو بسبب تدخل البنك السويسري وشراء اليورو مقابل الفرنك... شاهدوا شارت اليورو فرنك
تحياتي
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اليورو شكلو مش ناوي يجيبها البر والباوند كمان ماشي وراه ربنا يستررررررررر
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
السلام عليكم
لا تقلقوا من ارتفاع اليورو فهو في مراحله الاخير ة وقد استنفذ كل طاقاته في الارتفاع
اعتقد ان الاسواق الامريكيه ستعيد السوق الى ما كان عليه
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
هو الاستاذ نور مش هيكون موجود النهارده معانا ولو نص ساعه حتى يطمنا ؟
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
ممكن يا جماعه حد يكلم الاستاذ نور على الهاتف
ويستشيره فى اللى حاصل الان
لعل ظروفه تمنعه من التعليق على الوضع الان
مجرد استشاره ... وهل نتابع الصفقات الى الهدف ام نغلقها ؟
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
مافي خوف ان شاء الله
السوق رح يتراجع
فقط راقبو الفترة الاميركية
لا احد يخاطر ويشتري
لمن يتحمل حسابه وضمن ال10 % البيع جيد جدا الان
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
هو الباوند قال اشمعنى ايورو ولا ايه ؟