رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moke446
السلام عليكم
عقبال الأسترالي كمان أصبح فعلا ممل أكثر من أسبوع وهو واقف في مكانه
انا مش عارف انتو بتخوشوا ليه فى الاسترالى وكل الناس بتشتكى منه وقرار الفايده الاسترالى بكره وهايرفعوه ربنا يستر معاك :hands::hands::hands:
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كينج
انا مش عارف انتو بتخوشوا ليه فى الاسترالى وكل الناس بتشتكى منه وقرار الفايده الاسترالى بكره وهايرفعوه ربنا يستر معاك :hands::hands::hands:
بارك الله فيك الحمد الله ادارتي لرأسمالي أكثر من ممتازة فقط مللت منه لأنه لايتحرك ان شاء الله متل ماقال الأخ نور الدين مبارح في المقابلة أن نسبة رفع الفائدة عليه لاتتجاوز 40% لو مارفعوها سيهوي الى أسفل هو ويسحب معه الذهب
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moke446
بارك الله فيك الحمد الله ادارتي لرأسمالي أكثر من ممتازة فقط مللت منه لأنه لايتحرك ان شاء الله متل ماقال الأخ نور الدين مبارح في المقابلة أن نسبة رفع الفائدة عليه لاتتجاوز 40% لو مارفعوها سيهوي الى أسفل هو ويسحب معه الذهب
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ولكن من رأى بنسبة 90% سوف يتم رفع نسنة فائدة الاسترالى وبالتوفيق ان شاء الله
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
إرحمنى يا علي
حرااااام عليك يا أخي
من إمبارح و إنت عمال تقول
لا لبيع أي عمله أمام الدولار
والنهاردة تقول
90 % النسبة هتترفع على الأسترالي
إيه ... مالك في إيه ؟
راعي إن الناس هنا بيعه عملات قصاد الدولار
رح في ورشة تانية تكون بايعه دولار وقول الكلام ده
ولا هو نظام خالف تعرف
لا الله إلا الله
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة على
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
كل الحذر من بيع العملات مقابل الدولار الامريكى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousefh
هل يمكنك ذكر معنى هذا الكلام وعلى أي أساس لا يقوم أحد ببيع عملات امام الدولار
ماذا ترى اخي العزيز؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jawedt2
اخ علي 48 مشاركة وكيف حكمت علي تحذير من بيع الدولار ممكن تقنعنا بشارت وكلام منطقي:0032:
إيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وطلبنا توضح كلامك بشارتات
عملت مش واخد بالك
عايز تقول كلام معاكس لطريقة الورشة وكلام الأستاذ نور
إرفق شارتات
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
للتصحيح:
الاسترليني GBP
الاسترالي AUD
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousefh
إيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وطلبنا توضح كلامك بشارتات
عملت مش واخد بالك
عايز تقول كلام معاكس لطريقة الورشة وكلام الأستاذ نور
إرفق شارتات
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخى الكريم اسف للازعاج وانا والله العظيم مش عايز اقول كلام عكس الاستاذ نور لانها استاذنا ولكن انا ارقب حركة السوق بدون شارتات
واسف للازعاج مره اخرى
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
الين الان وصفقتي في اليورو محققة 53 نقطة الهم لك الحمد
:0016: والله اخر انبساط اهدافي انشاالله 1.3100
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السبعاني
الين الان وصفقتي في اليورو محققة 53 نقطة الهم لك الحمد
:0016: والله اخر انبساط اهدافي انشاالله 1.3100
مبروك وعقبالنا ان شاء الله لان الشاشة عندي بقت زي الصلصة من اللون الاحمر
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السبعاني
الين الان وصفقتي في اليورو محققة 53 نقطة الهم لك الحمد
:0016: والله اخر انبساط اهدافي انشاالله 1.3100
مبروووووووووووووك وعقبالنا يارب
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
صباح الخير شباب و تحية خاصة للأستاذ نور
يوم موفق إن شاء الله.
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اتمنى أن تكون فايده ال خصم اليوم إنشاء الله
عندي إحساس إنه سيكون إرتفاع مع إفتتاح أسواق الأميركيةأ
أخي كنج ارسل لنا كم حبة دهب عشان نكبر الحساب . أرجعلك ياهن بعد فايده خصم دوبل:0016:
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dany123456
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اتمنى أن تكون فايده ال خصم اليوم إنشاء الله
عندي إحساس إنه سيكون إرتفاع مع إفتتاح أسواق الأميركيةأ
أخي كنج ارسل لنا كم حبة دهب عشان نكبر الحساب . أرجعلك ياهن بعد فايده خصم دوبل:0016:
مره ايسموا ودلوقتى انت هو الواحد داخل الورشه ديه يكسب والا يتئلب
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
السلام عليكم هو الباوند متي بينزل ويرحنا والله والله تلف اعصابي