رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed2008
اخى الغالى كان الله فى العون
على شارت 4 ساعات الزوج فى طريقه لان يختبر خط الترند و من الممكن ان يهبط و لكن سيقابله دعم على 4 ساعات عند 1.3585 هذا اذا اغلقت شمعه 4 ساعات فوق الخط اما اذا اغلقت تحت الخط المزكور ستصبح مقاومه
و لو نظرنا الى شرط اليومى سنجد ان اقرب مقاومه عند 1.3668 و هو ما يقارب 80 نقطه اى فى اتجاه المارجن
ننتظر الاغلاق و ندعو الله
و لكن يا غلى نصحنا عده مرات اداره الحسابات ادراه الحسابات ارجوك اخى ادعو من الله ان تخرج من هذا المازق و تعيد النظر فى طريقتك فى حسابك
بالتوفيق باذن الرحمن
فائق احترامى و تقديرى
https://forum.arabictrader.com/attac...1&d=1267159958
https://forum.arabictrader.com/attac...1&d=1267159958
جزاكم الله خيرا على التوضيح وانشاء الله ربنا يسترها المرة دى
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
سؤال بديهى للتاكد , هل تغلق الصفقات عندما يصل ال used margin 100 %
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gersyman
سؤال بديهى للتاكد , هل تغلق الصفقات عندما يصل ال used margin 100 %
اهلا بيك يا غالى فى الورشه
دعنا من السؤال عن المارجن كول لانى لا احب هذه الكلمه و تاكد اخى الكريم انك طالما تستخدم اسلوب المتاجره بطريقه سليمه لن تسمع هذه الكلمه مدى حياتك فى الفوركس باذن الرحمن
و لندخل فى الكلام عن المؤشر و الطريقه
فى انتظار اى استفسار لاى عضو من اعضاء الورشه المحببين لقلبى
بالتوفيق للجميع
فائق احترامى و تقديرى
:eh_s(7):
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
لا افضل الدخول الان في اليورو,,,,ننتظر قليلا...افضل اختراق الدعم و ترند هابط 4 ساعات أو الهبوط وكسر الدعم 1.5332 والأغلاق تحته.
نراقب,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,هل لكم نظرة في باوند فرنك...؟؟
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
النيوزلاندي دولار والنيوزلاندي ين.....فرصتين للمراقبة
بعد ساعتين تقريبا تقفل الشمعة
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأمارات
لا افضل الدخول الان في اليورو,,,,ننتظر قليلا...افضل اختراق الدعم و ترند هابط 4 ساعات أو الهبوط وكسر الدعم 1.5332 والأغلاق تحته.
نراقب,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,هل لكم نظرة في باوند فرنك...؟؟
اهلا بيك يا غالى
بالنسبه للبوند فرانك فاستاذ جمال وضع الفرصه عليه و بالفعل نحن فى الفورصه و فى انتظار اما الاستوب و اما الهدف باذن الرحمن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأمارات
النيوزلاندي دولار والنيوزلاندي ين.....فرصتين للمراقبة
بعد ساعتين تقريبا تقفل الشمعة
اما بالنسبه للفرصتين اخى الغالى رجاء منك ان تضع الشارتات لمناقشه الفرص لتفيد و تستفيد
بالتوفيق يا غالى
فائق احترامى و تقديرى
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
أخي أحمد، ما أخبار صفقت الأمس للباوند فرنك للأستاذ جمال لقد دخلت فيها معكم (في صمت)
ثم إني أحييك على هذا النشاط
يوكم مبارك بمناسبة ذكرى مولد الحبيب صلى الله عليه وسلم
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبد الرزاق
أخي أحمد، ما أخبار صفقت الأمس للباوند فرنك للأستاذ جمال لقد دخلت فيها معكم (في صمت)
ثم إني أحييك على هذا النشاط
يوكم مبارك بمناسبة ذكرى مولد الحبيب صلى الله عليه وسلم
اهلا بيك اخى الكريم
بالنسبه لصفقه امس انا دخلت فيها مع استاذ جمال من سعر 1.6491 ومازالت فعاله
بالتوفيق للجميع
فائق احترامى و تقديرى
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القلوب المؤمنة
ربي يوفقكم يا اخوة
مشكور على مرورك العطر و الدعاء لنا
تمنياتى لك بالنجاح و التوفيق باذن الرحمن
فائق احترامى و تقديرى
:eh_s(7):
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed2008
اهلا بيك اخى الكريم
بالنسبه لصفقه امس انا دخلت فيها مع استاذ جمال من سعر 1.6491 ومازالت فعاله
بالتوفيق للجميع
فائق احترامى و تقديرى
بالتوفيق
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
الاسهم الأوروبيه على ارتفاعات قويه و هذا يعني ارتفاع الباوند واليورو يعني ندخل شراء
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوركس سعودي
الاسهم الأوروبيه على ارتفاعات قويه و هذا يعني ارتفاع الباوند واليورو يعني ندخل شراء
اهلا بيك يا غالى نورت الورشه
و مشكور على المعلومه القيمه ولكن المهم عند الشراء اختيار مكان اقتناص الفرصه جيدا لكى لا يصحح السعر و يضرب الاستوب
مرحب بيك فى الورشه يا غالى و فى انتظار فرصك
تقبل تحياتى
بالتوفيق للجميع
فائق احترامى و تقديرى
:eh_s(7):
1 مرفق
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اليورو /دولار.... تم الدخول على بركة الله بيع
1 مرفق
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المؤيد
اليورو /دولار.... تم الدخول على بركة الله بيع
ا
هلا اخى الغالى منور الورشه بصفقاتك:eh_s(7):
و لكن لى تعليق على الفرصه بعد اذنك
اخى الكريم رجاء قبل الدخول فى الصفقه النظر الى شارت اليومى لمعرف اقرب مقاومه يوميه او دعم يومى لمعرفه كام نقطه ممكن ان يرتد فيها السعر و يصحح
فاقرب مقاومه على اليومى 1.3670 اى ما يبعد عن السعر ب 90 نقطه تقريبا من الممكن ان يصححها بغض النظر عن المقاومه على الاربع ساعات او خط الترند على الاربع ساعات
اليك شارت اليومى للتوضيح
بالتوفيق للجميع
فائق احترامى و تقديى
https://forum.arabictrader.com/attac...1&d=1267176552