صفحة 7 من 9 الأولىالأولى 123456789 الأخيرةالأخيرة
النتائج 91 إلى 105 من 126
  1. #91
    الصورة الرمزية تاجر عملة
    تاجر عملة غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    العمر
    38
    المشاركات
    131

    افتراضي رد: تعالوا نتفاعل ونفكر الدخول في صفقه واحده اسبوعيا

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تاجر عملة مشاهدة المشاركة
    كمل و إحنا معاك يا ريس و خد التحليل الصغنطط ده من أخوك الصغير أنا كتبته من شويه في موضوع أخونا ميشو بص يا باشا الباوند ين علي الدايلي يصطدم بمستويات مقاومة سابقة قوية ( إيفنينج ستار + دوجي ) بالإضافة إلي تكون نموذج بيريش دايفرجنس ( لور هاي علي فوليوم الماكد + هاير هاي علي الشارت ) و عليه في رأيى المتواضع جدا : الإتجاه بيع إلى 160 و في حال الإغلاق تحتها يصبح الهدف 155 علي أقل تقدير و طبعا إستوب البيع أي إغلاق فوق 163 و معلش يا باشا مفيش شارت عشان بكتب من الموبايل عموما شوف الدايلي هتلاقي الأمور واضحة . دمتم بصحة و عافية

    زي ما شوفنا هبوط أوبرالي إلي الهدف مباشرة أي قرابة ال 300 نقطة . دمتم بصحة و عافية

  2. #92
    الصورة الرمزية bikaso
    bikaso غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2006
    الإقامة
    القاهره
    العمر
    54
    المشاركات
    978

    افتراضي رد: تعالوا نتفاعل ونفكر الدخول في صفقه واحده اسبوعيا

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تاجر عملة مشاهدة المشاركة
    زي ما شوفنا هبوط أوبرالي إلي الهدف مباشرة أي قرابة ال 300 نقطة . دمتم بصحة و عافية
    مبروكين عليك أخي الكريم ومن نجاح ال نجاح

  3. #93
    الصورة الرمزية immortal808
    immortal808 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    449

    افتراضي رد: تعالوا نتفاعل ونفكر الدخول في صفقه واحده اسبوعيا

    فكرة قوية و لكن لماذا التوقف؟ و لماذا تراجع الموضوع الى الصفحات الخلفية؟
    الصفقات اللي على الفريمات الكبيرة ان شاء الله في كنز و انا متحمس للفكرة جدا

    ياريت صاحب الموضوع يتابع أي فرصة امامه و نتناقش فيها

  4. #94
    الصورة الرمزية bikaso
    bikaso غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2006
    الإقامة
    القاهره
    العمر
    54
    المشاركات
    978

    افتراضي رد: تعالوا نتفاعل ونفكر الدخول في صفقه واحده اسبوعيا

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة immortal808 مشاهدة المشاركة
    فكرة قوية و لكن لماذا التوقف؟ و لماذا تراجع الموضوع الى الصفحات الخلفية؟

    الصفقات اللي على الفريمات الكبيرة ان شاء الله في كنز و انا متحمس للفكرة جدا

    ياريت صاحب الموضوع يتابع أي فرصة امامه و نتناقش فيها
    شاكر مرورك أخي الكريم و كل عام وانت بخير

  5. #95
    الصورة الرمزية bikaso
    bikaso غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2006
    الإقامة
    القاهره
    العمر
    54
    المشاركات
    978

    افتراضي رد: تعالوا نتفاعل ونفكر الدخول في صفقه واحده اسبوعيا

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    الدخول علي الباوند / دولار شراء أذا شمعة الاربع ساعات القادمه فتحت فوق 1.6401والشراء من هذا المستوي والذي يمثل %100 بيفوت والهدف 1.6792 والذي يمثل الويكلي بيفوت والاستوب هو 1.6355
    بالتوفيق
    ديمو من فضلكم أدام ألله فضلكم
    تحياتي

  6. #96
    الصورة الرمزية bikaso
    bikaso غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2006
    الإقامة
    القاهره
    العمر
    54
    المشاركات
    978

    افتراضي رد: تعالوا نتفاعل ونفكر الدخول في صفقه واحده اسبوعيا

    الشارت
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة 6666.gif‏  

  7. #97
    الصورة الرمزية bikaso
    bikaso غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2006
    الإقامة
    القاهره
    العمر
    54
    المشاركات
    978

    افتراضي رد: تعالوا نتفاعل ونفكر الدخول في صفقه واحده اسبوعيا

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bikaso مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    الدخول علي الباوند / دولار شراء أذا شمعة الاربع ساعات القادمه فتحت فوق 1.6401والشراء من هذا المستوي والذي يمثل %100 بيفوت والهدف 1.6792 والذي يمثل الويكلي بيفوت والاستوب هو 1.6355
    بالتوفيق
    ديمو من فضلكم أدام ألله فضلكم
    تحياتي
    هل تفعل العقد أم لم يتفعل عزرا لاني في العمل ولا يوجد برنامج ميتا تريدر

  8. #98
    الصورة الرمزية immortal808
    immortal808 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    449

    افتراضي رد: تعالوا نتفاعل ونفكر الدخول في صفقه واحده اسبوعيا

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bikaso مشاهدة المشاركة
    هل تفعل العقد أم لم يتفعل عزرا لاني في العمل ولا يوجد برنامج ميتا تريدر
    تفعلت يا باشا و السعر الان 1.6505

  9. #99
    الصورة الرمزية bikaso
    bikaso غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2006
    الإقامة
    القاهره
    العمر
    54
    المشاركات
    978

    افتراضي رد: تعالوا نتفاعل ونفكر الدخول في صفقه واحده اسبوعيا

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة immortal808 مشاهدة المشاركة
    تفعلت يا باشا و السعر الان 1.6505
    الحمد لله وان شاء الله الي الهدف ولمن يريد الخروج ويكتفي فله زلك

  10. #100
    الصورة الرمزية bikaso
    bikaso غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2006
    الإقامة
    القاهره
    العمر
    54
    المشاركات
    978

    افتراضي رد: تعالوا نتفاعل ونفكر الدخول في صفقه واحده اسبوعيا

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة immortal808 مشاهدة المشاركة
    تفعلت يا باشا و السعر الان 1.6505
    يا تري وصل لكام

  11. #101
    الصورة الرمزية immortal808
    immortal808 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    449

    افتراضي رد: تعالوا نتفاعل ونفكر الدخول في صفقه واحده اسبوعيا

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bikaso مشاهدة المشاركة
    يا تري وصل لكام
    1.6560

  12. #102
    الصورة الرمزية shakl
    shakl غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    المشاركات
    569

    افتراضي رد: تعالوا نتفاعل ونفكر الدخول في صفقه واحده اسبوعيا

    اخي ليش ما ندخل حقيقي بدل ديمو
    ربنا يوفقك
    انا متابع معك

  13. #103
    الصورة الرمزية forex rising
    forex rising غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    الإقامة
    بغداد
    العمر
    37
    المشاركات
    386

    افتراضي رد: تعالوا نتفاعل ونفكر الدخول في صفقه واحده اسبوعيا

    والله مبروك عليك التحليل الرائع
    واظن حان الوقت الان للعوده للفوركس
    وان شاء الله ننتظر منك غدا وبعد غد اخر توصيتتين ديمو وبعدها الى الحقيقي ان شاء الله

  14. #104
    الصورة الرمزية bikaso
    bikaso غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2006
    الإقامة
    القاهره
    العمر
    54
    المشاركات
    978

    افتراضي رد: تعالوا نتفاعل ونفكر الدخول في صفقه واحده اسبوعيا

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة immortal808 مشاهدة المشاركة
    1.6560
    أزا الباوند افتتح شمعة الاربع ساعات القادمه فوق 1.6549 نكمل معاه المشوار وأن فتح تحتها نغلق الصفقه

  15. #105
    الصورة الرمزية bikaso
    bikaso غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2006
    الإقامة
    القاهره
    العمر
    54
    المشاركات
    978

    افتراضي رد: تعالوا نتفاعل ونفكر الدخول في صفقه واحده اسبوعيا

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shakl مشاهدة المشاركة
    اخي ليش ما ندخل حقيقي بدل ديمو
    ربنا يوفقك
    انا متابع معك
    شرفني مرورك أخي الكريموبالنسبه لسؤالك لمازا لا ندخل حقيقي فلك حرية التصرف فيه ولكن نظرتي أنني كنت اريد أن أستمر لمدة شهر ديمو لكي نري النتائج هل تستحق الدخول حقيقي أم لا ولكن هزا يرجع لك في الدخول حقيقي او ديموتقبل تحياتي

صفحة 7 من 9 الأولىالأولى 123456789 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. تنصحوني بايه : بروكر يفتح صفقه بضغطه واحده one click order
    By manawi in forum استفسارات وأسئلة المبتدئين
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 23-08-2010, 09:51 AM
  2. من 14 صفقة هذا الإسبوع صفقه واحده فقط خاسره 211 نقطه في 4 أيام
    By ae_dxb in forum سوق تداول العملات الأجنبية والسلع والنفط والمعادن
    مشاركات: 50
    آخر مشاركة: 16-11-2009, 07:22 PM

الاوسمة لهذا الموضوع


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17