صفحة 7 من 17 الأولىالأولى 12345678910111213 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 91 إلى 105 من 251
    الصورة الرمزية dawns_mist
    dawns_mist غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد: 12900 نقطة خلال شهر من مؤشر Mov. Avr. + RSI -- مطلوب تحويله إكسبيرت ضروري

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة humam2424 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم

عندي سوال موجه الى جميع العاملين و الخبراء بهذا المؤشر الرائع سؤالي هوة
    هل توجد طريقة معينة بهذا المؤشر عندما تضهر اشارة الدخول (السهم) يخرج صوت او تنبيه يبلغك بان هناك اشارة دخول الان
    في حال ان الشخص يكون جالس بعيد عن الكومبيوتر او الابتوب هل يوجد في هذا المؤشر تنبيه او جرس يبلغك في حال ضهور السهم
    المؤشر به تنبيه صوتي .. ننتظر تطويره فقط ثم سيضاف إليه أيضا تنبيه برسالة .

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة faris63 مشاهدة المشاركة
    كلامك صحيح مئة بالمئة اخي الكريم

وهذا الشيء لم يتبين حتى الان لان الاسبوع الماضي

كانت فيه ترندات قوية جدا

اما في حال تذبذب السوق فستظهر النتائج السلبية

او بالحقيقة الكارثية
    عيب أوي أوي يا جماعة أما أقعد أشرح يعني إيه نستخدم الآر إس أي لفتلرة الموفينج لناس ليها خبره سنين في المجال .. المفروض إني أنا أكون تلميذكم .......
    الأخ ( TOPFOREX ) مش متخيل حتى الآن إن الآر إس أي ليه لزمه مدام بندخل بعد تقاطعات الموفينج .. و حضرتك بتأيده لإن كلامه جه على هواك و ماكلفتش نفسك عناء قراءة مشاركتي الأخيره برقم 85
    أنا مش هشرح تاني و اوجع قلبي.. فيه موضوع لمناقشه تفاصيل المؤشر هننزل عليه الفرص على أربع أزواج من افتتاح الأسبوع إن شاء الله .. اللي فهم كلامنا و مقتنع و مستعد يساعد أهلا وسهلا .. اللي مصمم يقول كلمتين في باله لإنه متشائم و مصمم إننا صعب نكسب بسهولة أهلا وسهلا بيه برضه بس يقعد كمستمع علشان يتأكد إن الفوركس فيه أرباح ببساطه لكن محتاجه عقل و التزام .. و اللي مش فاهم أساسيات التحليل الفني ياريت يبحث في المواضيع التعليمية في المنتدى لإني مش فاتح الموضوع علشان أشرح للناس كيفية دمج الآر إس أي مع الموفينج أفريدج .
    آسف جدا لو كانت لهجتي قاسيه بس أكيد الناس مقدره اني اتكلمت في أكتر من خمسين مشاركه بدون أي مبالغه عن ردود لنفس الأسئلة دي و بتكون بنفس لهجة تكسير المجاديف اللي بيصعب عليا استيعابها من ناس محترمين ومن المفروض يكون ليهم دور بناء أكتر من كده في المنتدى .

محمــــود حجــاب

الصورة الرمزية humam2424
    humam2424 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد: 12900 نقطة خلال شهر من مؤشر Mov. Avr. + RSI -- مطلوب تحويله إكسبيرت ضروري

بصراحة انا جربت المؤشر لكيتة مرشر اكثر من رائع و يستحق التتطوير انا استخدمتة على حسابي الحقيقي و جاب معاي اكثر من 1500 نقطة خلال ايام و الجميل بهذا المؤشر الاشات تكون اكثر صدقا و غير متغيرة بأي تذبذب للسوق عند ما تستخدم شارت الاربع ساعات بينطي نتائج افضل لكن الشغلة الوحيدة الي اتمنة انو فعلا ايطوروها اخوانا المبرمجين هية مسالة التنبيه الصوتي خلال ضهور الاشارة و على فكرة اشكر كل من ساعد و ساهم بتنزيل هذا المؤشر لان فعلا حققت ارباح خيالية عن طريقة و ياربي يستفاد الجميع منة

الصورة الرمزية m10000
    m10000 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

بصراحة انا جربت المؤشر لكيتة مرشر اكثر من رائع و يستحق التتطوير انا استخدمتة على حسابي الحقيقي و جاب معاي اكثر من 1500 نقطة خلال ايام و الجميل بهذا المؤشر الاشات تكون اكثر صدقا و غير متغيرة بأي تذبذب للسوق عند ما تستخدم شارت الاربع ساعات بينطي نتائج افضل لكن الشغلة الوحيدة الي اتمنة انو فعلا ايطوروها اخوانا المبرمجين هية مسالة التنبيه الصوتي خلال ضهور الاشارة و على فكرة اشكر كل من ساعد و ساهم بتنزيل هذا المؤشر لان فعلا حققت ارباح خيالية عن طريقة و ياربي يستفاد الجميع منة
    الحمد لله على تحقيق الأرباح و ألف مبروك

و اتمنى تقولنا طريقة أستخدامك للمؤشر بالظبط عشان نستفيد منك بعد اذنك طبعا

يعنى الاعدادات هل استخدمت نوع من الفلترة

و الله مبسوط جدا انك حققت من المؤشر أرباح
    آخر تعديل بواسطة m10000 ، 27-07-2009 الساعة 09:04 AM

الصورة الرمزية humam2424

السلام عليكم

بصراحة الزوج المفضل عندي هوة الباوند ين و الطريقة الي استخدمتها هية تقاطع الموفمن افرج و الار اس على فرم اربع ساعات و الاعدادات نفسها ماغيرت بيها
    14
    21
    17
    الصفقة الي ربحت فيها كانت على هذا الزوج باوند ين و الي جابت اكثر من 1100 نقطة خلال 8 ايام من يوم 1 من شهر سبعة الى يوم 8 يعني ثمان ايام بالضبط و بعدها ريحت يومين لحين تقاطع الموفن افرج مرة ثانية بأشارة صعود فتحت صفقة ثانية شراء و لليوم و لهذه اللحضة مفتوحة و اتمنى من الجميع ان يأخذ هذا المرشر بعين الاعتبار افضل زوج برأئي الشخصي الي حققت في ارباح بأيام معدودات اكثر من 1500 هوة هذا الزوج مع هذا المؤشر الرائع

الصورة الرمزية humam2424

فعلا صدق الي قال عن هذا المؤشر بيجيب اكثر من 20000 نقطة لاكن يحتاج الى شوية تتطوير مثلا ادة التنبية او التنبيه بواسطة رسالة يصبح افضل مؤشر عرفة سوق الفوركس والاشارة الي ينطيها المؤشر اكثر من ممتازة و اتمنى الخير لكل من نشر هذا المؤشر و صممة و اضافة لنا ويارب يستفاد من عندة كل شخص اتمنى من الاخوة العاملين على تطوير هذا المؤشر يضيفون بي خاصية التنبيه بالصوت و الرسالة

الصورة الرمزية m10000

فعلا صدق الي قال عن هذا المؤشر بيجيب اكثر من 20000 نقطة لاكن يحتاج الى شوية تتطوير مثلا ادة التنبية او التنبيه بواسطة رسالة يصبح افضل مؤشر عرفة سوق الفوركس والاشارة الي ينطيها المؤشر اكثر من ممتازة و اتمنى الخير لكل من نشر هذا المؤشر و صممة و اضافة لنا ويارب يستفاد من عندة كل شخص اتمنى من الاخوة العاملين على تطوير هذا المؤشر يضيفون بي خاصية التنبيه بالصوت و الرسالة
    ما شاء الله عليك و بارك الله لك فى ما ربحت ز جزاك الله خير

و عايزين متابعتك معانا بما انك فارس من فرسان المؤشر نزل الفرص و نتابعها سوى عشان الناس تقتنع و احنا ندرب معاك

الصورة الرمزية at the best
    at the best غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الله يوفقكم يا رب لما تصبون اليه ويرزقكم جميعا من غير حساب

تستاهلون كل خير

فعلا المؤشر يحتاج إضافة رسالة تنبيه .. ده غير إن السهم لازم يظهر على التقاطع الفعلي اللي بيكون جوه منطقة الآر إس آي المطلوبه علشان تكون أكتر ثبات .
    في انتظار المبرمجين يارب قلبهم يحن علينا .. الموضوع مفتوح بقاله أكتر من خمس أيام و فيه أكتر من 90 مشاركة و أكتر من 2000 مشاهدة و مافيش أي إفادة من المبرمجين .
    لكن فعلا أنا سعيد جدا جدا إن حضرتك خدت الثقة العالية دي في المؤشر و إنه جابلك الأرباح العالية دي ربنا يزيد و يبارك .
    خلليك معانا و نوجه نداء تاني للمبرمجين بتطوير المؤشر و عمل إكسبيرت له .

الصورة الرمزية m10000

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dawns_mist مشاهدة المشاركة

فعلا المؤشر يحتاج إضافة رسالة تنبيه .. ده غير إن السهم لازم يظهر على التقاطع الفعلي اللي بيكون جوه منطقة الآر إس آي المطلوبه علشان تكون أكتر ثبات .
    في انتظار المبرمجين يارب قلبهم يحن علينا .. الموضوع مفتوح بقاله أكتر من خمس أيام و فيه أكتر من 90 مشاركة و أكتر من 2000 مشاهدة و مافيش أي إفادة من المبرمجين .
    لكن فعلا أنا سعيد جدا جدا إن حضرتك خدت الثقة العالية دي في المؤشر و إنه جابلك الأرباح العالية دي ربنا يزيد و يبارك .
    خلليك معانا و نوجه نداء تاني للمبرمجين بتطوير المؤشر و عمل إكسبيرت له .
    الله ينور يا محمود المؤشر بدأ يثبت نفسه لايف

ممكن تفتح موضوع تانى يا محمود و تحط فيه طلب بالتعديلات النهائية المطلوبة و كمان فكرةالاكسبرت و كده تبقى عملتاللى عليك لان شكل المربرمجين مش بيدخلو الموضوع هنا مش عارف ليه

يا ريت يا شباب فى أعضاء فى المنتدى ليهم علاقة شخصية بالمبرمجين ممكن ارشاده للموضوع ليقوم بتعديل المؤشر و عمل الاكسبرت و الفائدة لنا جميعا ان شاء الله

الصورة الرمزية Neverlander
    Neverlander غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

فعلا ما شاء الله تبارك الرحمن نتائج الاإعدادات التي عمل بها الأخ humam2424 طيبة جدا

همتكم يا إخوان

إقتراح:

ما رأيكم لو يتم تأسيس فريق لمتابعة المؤشر، بحيث تختص كل مجموعه على عملة معينه و على فريم زمني معين، حتى نصل لأفضل النتائج
    و الرأي لكم إخواني الكرام

الصورة الرمزية the_king1983
    the_king1983 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم
    اخواني الكرام اعذروني عن هذا الكلام لكن هناك اهمال كبير من المبرمجين فهذا الموضوع له فترة و كل يوم ننادي المبرمجين و لا احد يستجيب
    المؤشر جميل جدا و لكن عيبه الاشارة تاتي متاخرة اقصد انني غيرت الاعدادات فاصبحت الاشارة تاتي بعد مرور عدد من الشموع و اذا لا تعمل ريفريش لا تظهر
    فقط نرجو من المبرمجين تثبيت الاشارة و ان تظهر بعد شمعة التقاطع مباشرة ارجو من اي مبرمج الدخول ليطمئننا و شكرا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Neverlander مشاهدة المشاركة
    فعلا ما شاء الله تبارك الرحمن نتائج الاإعدادات التي عمل بها الأخ humam2424 طيبة جدا

همتكم يا إخوان

إقتراح:

ما رأيكم لو يتم تأسيس فريق لمتابعة المؤشر، بحيث تختص كل مجموعه على عملة معينه و على فريم زمني معين، حتى نصل لأفضل النتائج
    و الرأي لكم إخواني الكرام
    مية مية كلامك .. بس كده لازم نحدد أحسن إعدادات و نعمل بيها تيمبلات و ده هيكون على الموضوع الأصلي لمناقشة المؤشر و ده اللينك بتاع الصفحة الأخيرة فيه :
    https://forum.arabictrader.com/t76521-16.html

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the_king1983 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    اخواني الكرام اعذروني عن هذا الكلام لكن هناك اهمال كبير من المبرمجين فهذا الموضوع له فترة و كل يوم ننادي المبرمجين و لا احد يستجيب
    المؤشر جميل جدا و لكن عيبه الاشارة تاتي متاخرة اقصد انني غيرت الاعدادات فاصبحت الاشارة تاتي بعد مرور عدد من الشموع و اذا لا تعمل ريفريش لا تظهر
    فقط نرجو من المبرمجين تثبيت الاشارة و ان تظهر بعد شمعة التقاطع مباشرة ارجو من اي مبرمج الدخول ليطمئننا و شكرا

والله أنا مش عارف المبرمجين إيه مشكلتهم مع موضوعنا .. كده بقالنا أسبوع و نص بنتكلم عن المؤشر في الموضوع الأصلي ليه .. و الموضوع ده بقاله أسبوع بالظبط و ماحدش قدم لنا جديد ، مع إن فيه مواضيع لطلبات برمجيه بيتم الإجابة عليها في نفس الساعة .
    عايز أعرف الفرق في إيه؟ .. مع إن الكل هنا محتاج الإكسبيرت ده مش مجرد طلب شخصي .. ولا هو لازم أكون واصل و بقالي خبرة 5 سنين في المنتدى و ليا معارف علشان الناس ترد عليا.. المفروض إن فيه مشرف للقسم ده و مافيش مشاركه في القسم ده بتنزل غير و هو بيقراها .. أنا عايز رد منه دلوقتي .. و يقولي ليه المبرمجين متأخرين عننا تحديدا بالرغم من إن المواضيع اللي اتفتحت بعد موضوعي كلهم تم إجابة طلباتهم .
    موضوعين عدد مشاهداتهم أكتر من 6000 مشاهدة .. و عدد المشاركات أكتر من 330 مشاركة 90% منهم مشاركات بتأيد نجاح المؤشر و بتطلب تحويله لإكسبيرت و تطويره .. و الطلب بسيط جدا جدا .......... ياريت المشرف يرد عليا دلوقتي حالا .

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dawns_mist;127

[SIZE=5
    والله أنا مش عارف المبرمجين إيه مشكلتهم مع موضوعنا .. كده بقالنا أسبوع و نص بنتكلم عن المؤشر في الموضوع الأصلي ليه .. و الموضوع ده بقاله أسبوع بالظبط و ماحدش قدم لنا جديد ، مع إن فيه مواضيع لطلبات برمجيه بيتم الإجابة عليها في نفس الساعة .
    عايز أعرف الفرق في إيه؟ .. مع إن الكل هنا محتاج الإكسبيرت ده مش مجرد طلب شخصي .. ولا هو لازم أكون واصل و بقالي خبرة 5 سنين في المنتدى و ليا معارف علشان الناس ترد عليا.. المفروض إن فيه مشرف للقسم ده و مافيش مشاركه في القسم ده بتنزل غير و هو بيقراها .. أنا عايز رد منه دلوقتي .. و يقولي ليه المبرمجين متأخرين عننا تحديدا بالرغم من إن المواضيع اللي اتفتحت بعد موضوعي كلهم تم إجابة طلباتهم .
    موضوعين عدد مشاهداتهم أكتر من 6000 مشاهدة .. و عدد المشاركات أكتر من 330 مشاركة 90% منهم مشاركات بتأيد نجاح المؤشر و بتطلب تحويله لإكسبيرت و تطويره .. و الطلب بسيط جدا جدا .......... ياريت المشرف يرد عليا دلوقتي حالا .[/SIZE]
    هو لغز يجب معرفته موضوعين في غاية الاهمية و لا احد يستجيب
    المطلوب تعديل المؤشر

الصورة الرمزية aanaa
    aanaa غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dawns_mist مشاهدة المشاركة
    مية مية كلامك .. بس كده لازم نحدد أحسن إعدادات و نعمل بيها تيمبلات و ده هيكون على الموضوع الأصلي لمناقشة المؤشر و ده اللينك بتاع الصفحة الأخيرة فيه :
    https://forum.arabictrader.com/t76521-16.html

موضوعين عدد مشاهداتهم أكتر من 6000 مشاهدة .. و عدد المشاركات أكتر من 330 مشاركة 90% منهم مشاركات بتأيد نجاح المؤشر و بتطلب تحويله لإكسبيرت و تطويره .. و الطلب بسيط جدا جدا .......... ياريت المشرف يرد عليا دلوقتي حالا .
    ياعم بعض المبرمجين فقط ياخذ تعبك ويصلحله هوا فقط
    راحو الطيبين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aanaa مشاهدة المشاركة
    ياعم بعض المبرمجين فقط ياخذ تعبك ويصلحله هوا فقط
    راحو الطيبين
    صدقت اخي و لكن لنعطي بعض الوقت لعل الادارة الكريمة تتكلم مع احد المبرمجين لتعديل المؤشر

صفحة 7 من 17 الأولىالأولى 12345678910111213 ... الأخيرةالأخيرة