رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
تكرم عينك وشكرا للاخ Ultimate4X
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
السلام عليكم
انت فين يا باشا
المهم استغل ان انت موجود واسئلك
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
انا بحاول اعمل حساب علي الترتريد السيرفر بيديني مشغول
وفين الهديه اللي انت وعدنا بيه بتاعتة العيد
وكل سنه وانت طيبين
بس بجد عايزاعمل حساب علي الترتر يد ليه مشغول علي طول كده اديله يومين
شــــــــــــرا
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
حاول اليوم وان شاء الله سيعطيك حساب ديمو
والهديه موجودة ولكن بها تعديل بسيط ان شاء الله سانتهى منه وانزل المؤشر خلال اجازة الفوركس
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
المهم الواحد مش عارف يشكرك ازاي لان كلمة شكر
لا تساوي اللي انت عملته
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة makrm
المهم الواحد مش عارف يشكرك ازاي لان كلمة شكر
لا تساوي اللي انت عملته
تصوم بكرة وقفه عرفه :boxing::boxing::boxing: :eh_s(7):
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed220022
تصوم بكرة وقفه عرفه :boxing::boxing::boxing: :eh_s(7):
عيدكم مبارك الله يتقبل اعمالنا واعمالكم بأنتظار هديتك
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
بارك الله فيك أخوي أحمد على المؤشر الرائع
وكل عام وأنت بألف خير
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الأستاذ والأخ الفاضل ahmed220022 كل عام وأنتم بخير وأجمل التهاني لكم ولكل أعضاء المنتدى وهذه الورشة الرائعة بحلول عيد الأضحى المبارك أعاده الله علينا جميعا بالخير والبركات.:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):
وأحب أن أشكر حضرتك من كل قلبي على هذا المؤشر الرائع والذي أهديتنا إياه دون مقابل فجزاك الله كل الخير عنا في الدنيا والآخرة وجعله الله في ميزان حسناتك.:icon26::icon26::icon26:
أنا قرأت الورشة بالكامل وكنت متابع حضرتك في صمت وبدأت أجرب المؤشر والنتائج حتى الآن رائعة ولكن نحن في إنتظار التعليمات النهائية التي أشرتم إليها بخصوص العمل مع هذا المؤشر ومتابعتكم الدائمة كما وعدتنا كما أنني في إنتظار المفاجئة اللي وعدتنا بيها.
وعموما أرجو أن تقبلني عضوا في هذه الورشة الرائعة.
:015::015::015:
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Leader
بارك الله فيك أخوي أحمد على المؤشر الرائع
وكل عام وأنت بألف خير
كل عام وانت بالف خير وربنا يكتب لنا الخير جميعا :eh_s(7):
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmad_2009
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الأستاذ والأخ الفاضل ahmed220022 كل عام وأنتم بخير وأجمل التهاني لكم ولكل أعضاء المنتدى وهذه الورشة الرائعة بحلول عيد الأضحى المبارك أعاده الله علينا جميعا بالخير والبركات.:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7): وأحب أن أشكر حضرتك من كل قلبي على هذا المؤشر الرائع والذي أهديتنا إياه دون مقابل فجزاك الله كل الخير عنا في الدنيا والآخرة وجعله الله في ميزان حسناتك.:icon26::icon26::icon26: أنا قرأت الورشة بالكامل وكنت متابع حضرتك في صمت وبدأت أجرب المؤشر والنتائج حتى الآن رائعة ولكن نحن في إنتظار التعليمات النهائية التي أشرتم إليها بخصوص العمل مع هذا المؤشر ومتابعتكم الدائمة كما وعدتنا كما أنني في إنتظار المفاجئة اللي وعدتنا بيها. وعموما أرجو أن تقبلني عضوا في هذه الورشة الرائعة. :015::015::015:
يا مليون الف اهلا وسهلا يا اخى بارك الله فيك وان شاء الله بخصوص المؤشر اليومى اتضح لى بانه فى خطىء بسيط سوف اقوم بتعديله وهنزله فى اقرب وقت ان شاء الله
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
فرصة إنك هنا أستاذ أحمد كنت عايز اسالك على حاجة
أنا كنت متابع الموضوع ده من اوله من أول مابدا بس ماكنتش بدخل معاكم كنت كل كام يوم كده بدخل أشوف إيه الأخبار , وبعد فترة إنت فتحت موضوع قلت إن نصف المحفظة طارت .
وبعدين رجعت للموضوع تاني مع تغير اسمه فأنا بصراحة كنت قلقان أدخل لحد مادخلت وعرفت إنك غيرت في المعادلات وكمان تم صنع مؤشر للطريقة وشفت نتائج هايلة زي اللي كان في الأول برضه وعايز أدخل بس مازلت قلقان وخايف متزعلش مني لأن إنك تفتح موضوع تقول إن المحفظة طارت يخليني أشك , فأنا عايز أعرف إيه اللي حصل إزاي المحفظة طارت وإزاي قدرت تصلح اللي حصل .
أنا مش بشكك بقدراتك ولا بالي بتعمله طبعا أنا مستفيد وعايز من ده كتير لكن عايز اطمن.
تقبل ودي
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM
فرصة إنك هنا أستاذ أحمد كنت عايز اسالك على حاجة
أنا كنت متابع الموضوع ده من اوله من أول مابدا بس ماكنتش بدخل معاكم كنت كل كام يوم كده بدخل أشوف إيه الأخبار , وبعد فترة إنت فتحت موضوع قلت إن نصف المحفظة طارت .
وبعدين رجعت للموضوع تاني مع تغير اسمه فأنا بصراحة كنت قلقان أدخل لحد مادخلت وعرفت إنك غيرت في المعادلات وكمان تم صنع مؤشر للطريقة وشفت نتائج هايلة زي اللي كان في الأول برضه وعايز أدخل بس مازلت قلقان وخايف متزعلش مني لأن إنك تفتح موضوع تقول إن المحفظة طارت يخليني أشك , فأنا عايز أعرف إيه اللي حصل إزاي المحفظة طارت وإزاي قدرت تصلح اللي حصل .
أنا مش بشكك بقدراتك ولا بالي بتعمله طبعا أنا مستفيد وعايز من ده كتير لكن عايز اطمن.
تقبل ودي
اولا كل عام وانت بخير يا دكتور سمسم
ثانيا سبب طيران المحفظه اننى بدخل بعقود كبيرة قد تصل الى 4 عقود استاندر اى ان النقطه تساوى
40 دولار وهذة مشكلتى الوحيدة اننى دائما ما اعرف اشتغل بعقود المينى هذا سبب طيران
المحفظه اللى انت بتسال عليها
ثانيا اطمنك باننى عوضت المحفظه اللى طارت والحمد لله
ثالثا انا قمت بتغيير كثير على المعادلات واريدك تسال من هم بيعملون على المؤشر ولا تسالنى
انا يمكن كلامهم يريحك
واخيرا نصيحه منى لوجه الله اذا ما كنت متاكد ومطمئن للمؤشر الذى تتعامل معه لا تعمل عليه
حتى ولو نتائجه مليون الميه ارجو ان تكون فهمت كلامى جيدا وكل عام وانت طيب :eh_s(7):
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
اشكرك على سعة صدرك وفهمك الصحيح لمشاركتي
أنا تقريبا قرأت كل المشاركات من بعد العمل على المؤشر وانا متفائل للعمل بيه وإن شاء الله سوف ابدا من الأسبوع القادم أنا بس كانت في دماغي موضوع المحفظة دي
ثانيا ألف مبروك على تعويض مافاتك
ثالثا سامحني على قلة ذوقي ( كل سنة وإنت طيب )
رابعا في انتظار الهدية الجديدة
خامسا يا ريت لو ترشحلي أكتر زوجين أو 3 على الاكثر اطاعة للمؤشر للعمل عليهم لأن حسابي مايستحمل إني أدخل على أكتر من زوج في نفس الوقت .
رد: (((( ورشه عمل مؤشرى الرقمى على الاربع ساعات بهدف 100 نقطه ))))
كل عام و جميع الاخوة بخير