رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السديري
كفووو ياميشوو الشاعر كفو والله يالذيب :0023:
بس انا طلعت قبل الهدف :doh:
يالله خيرها في غيرها
يسلموااااااا يا حبيب قلبى :icon26:
معلش هو كان متذبذب جدا و رخم كتير قبل الهدف .. معوضه يا مان ان شاء الله
والف مبروك الباوند ين .. الله ينور علييك :0031:
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.mehd
السلام عليـــــــــــــكم :asvc:
اول مره ارسم الديفيرجنس واريد تعليقاتكم على الشارت:boxing::boxing:
H1 EUR/USD
:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):اتمني ان يكون رسمي صحيح ان شاء الله :eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):
تحيـــــــــــــــاتي للجميع :013:
مرحبا يا غالى
فكرة رسم الدايفرجنس عندك تمام الله ينور عليك .. وهوه الاختلاف فى الاتجاه بين القاعين ع السعر والقاعين ع المؤشر
لكن المشكله فى المثال التانى .. ما فيش تطابق بين القيعان .. بمعنى انه لازم القاعين اللى عليهم الدايفرجنس على السعر يطابقهم القاعين على المؤشر .. يعنى لو مشيت بالخط الافقى على كل قاع من قيعان السعر تلاقى معاه بالظبط قاع من قيعان المؤشر .. ونفس القصه للقمم ..لو وصلت يبقى تمام ,. ما وصلتش قولى وانا ارفقلك مثال توضيحى :eh_s(7):
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jouzef
ميشو باشا اشكرك على التوضيح
همسه: اسمي يوسف = Joseph :0023:
العفو يا جووووو
انا عارف ان اسمك جوزيف او يوسف .. عندنا فى مصر بندلع اللى اسمهم يوسف ب جوووو .. ( بتعطيش الجيم ):icon26:
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
السلام عليكم ورحمة الله البوند استرالى اختبر الترند الهابط المكسور على الاربع سعات وانا دخلت شراء اى راى الشباب كانت عايز احط الشارتت لكن الجهاز عندى فية مشكلة
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو تالين
:inlove: أحــبــتي :inlove:
أسعد الله كل أوقاتكم
:boxing:الفرنك السويسري:boxing:
والبيع من أفضل سعر
:hands: :eh_s(7):نسأل الله لنا و لكم التوفيق والسداد :eh_s(7): :hands:
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو تالين
:hands: :eh_s(7):نسأل الله لنا و لكم التوفيق والسداد :eh_s(7): :hands:
علشان اخبار حق الولار
الف مبروك ياباشا
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السديري
علشان اخبار حق الولار
الف مبروك ياباشا
الله يبارك فيك حيبي / السديري :eh_s(7):
الحمدلله والشكر لله
تصدق ما كان في بالي أي أخبار . . جت سليمه ..:0023:
2 مرفق
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
السلام عليكم اخواني
اليكم الشارتين ادناه
اعتقد انه اعاده اختبار ناجح ومكان مناسب للشراء
ياريت لو تكرمونا بارائكم
:eh_s(7):
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو تالين
الله يبارك فيك حيبي / السديري :eh_s(7):
الحمدلله والشكر لله
تصدق ما كان في بالي أي أخبار . . جت سليمه ..:0023:
ماشاء الله ع مخك مركز ع الشارت وبس:0023:
انتبه انتبه انتبه ياعزيزي اخبار له دور في تحريك العملات :asvc:
شف ع المفكره
لونه ابيض خبر عادي
برتقالي وسط
احمر قوي جدا
ولاحظ اخبار حق الدولار بتاريخ اليوم اي الاربعاء
احمر وبرتقالي
واذا نسبة مئوية عليه سالب اي (-) يعني متوقع نزول وموجب اي( +)
يعني متوقع الارتفاع
واليك مفكره الاسبوعية
هنا
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
بالنسبة للاسترالى استرلينى منصحكش كل ما اشترى ينزل وكل مينزل اشترى وعمال ينزل ويدخل جوة الترند ةالله اعلم
1 مرفق
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صقر بغداد
السلام عليكم اخواني
اليكم الشارتين ادناه
اعتقد انه اعاده اختبار ناجح ومكان مناسب للشراء
ياريت لو تكرمونا بارائكم
:eh_s(7):
وعليكم السلام
اخوي تم طرح هذه الفرصة من قبل ميشو وتم اعادة الاختبار بالفعل واخذنا منه 200 بيب اي قرب مستوى 61 لذلك لا أنصحك الدخول شراء مرة اخرى لان الترند ضعيف وتم كسره بالفعل مستمرا الى النزول
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السديري
وعليكم السلام
اخوي تم طرح هذه الفرصة من قبل ميشو وتم اعادة الاختبار بالفعل واخذنا منه 200 بيب اي قرب مستوى 61 لذلك لا أنصحك الدخول شراء مرة اخرى لان الترند ضعيف وتم كسره بالفعل مستمرا الى النزول
اهلا اخي :icon26:سديري:icon26: اشكرك على ردك
انا بصراحه ايضا لست مقتنع بالفرصه لانها بغير اتجاه الترند
لكن فرصه المجنون اراها مع الترند وهو يعيد اختبار المقاومه فياريت تعطيني رايك لانه يهمني:eh_s(7):
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السديري
ماشاء الله ع مخك مركز ع الشارت وبس:0023:
انتبه انتبه انتبه ياعزيزي اخبار له دور في تحريك العملات :asvc:
شف ع المفكره
لونه ابيض خبر عادي
برتقالي وسط
احمر قوي جدا
ولاحظ اخبار حق الدولار بتاريخ اليوم اي الاربعاء
احمر وبرتقالي
واذا نسبة مئوية عليه سالب اي (-) يعني متوقع نزول وموجب اي( +)
يعني متوقع الارتفاع
واليك مفكره الاسبوعية
:015: :015: :015:
:present: ما كل هذا العطاء والنبل :present:
:inlove: . . يا سديري ياعسل . . :inlove:
أخجلتم تواضعنا :0012:
فعلا كنت مركز بالشارت :compress: و جت سليمه
:icon12: بارك الله فيك وفي تواصلك النبيل :icon12:
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صقر بغداد
اهلا اخي :icon26:سديري:icon26: اشكرك على ردك
انا بصراحه ايضا لست مقتنع بالفرصه لانها بغير اتجاه الترند
لكن فرصه المجنون اراها مع الترند وهو يعيد اختبار المقاومه فياريت تعطيني رايك لانه يهمني:eh_s(7):
:0031:
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو تالين
الظاهر والله أعلم ما أحد خش ع هالفرصة . . تحققت الهدفين ع السريع :18:
راح ننتظر سعر أفضل للبيع مرة أخرى:Emoticon1:
:hands: :eh_s(7):نسأل الله لنا و لكم التوفيق والسداد :eh_s(7): :hands:
مبروووووووك عليك ابو تالين تستاهل يا قناص
والشارت يسبق الخبر :0023:
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السديري
الحمدلله تم تعزيز المجنون
اكثر 200+
الف مبروك اللي داخلين معي
مبروووووووك عليك تستاهل