رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
الف شكر لكل من اطمأن على الامتحان والحمد لله كان امتحان زي الفل
وزبطتتتتتتتته
رفعت راسكم يا شباب
وبالنسبة للاخ اللي بيقلي اوعى تحط شارت الباوند
استنى اما اشوفك بس:0006::0006::0006:
بس انا عايز اسال سؤال ايه اللي حصل في السوق
الدنيا مقلوبة رجعت لقيت كل الترندات وكل المستويات تاللي راسمها اتكسرت
هههههههههههههههه
الدولار بيموت خلاص ولا ايه ؟؟
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السديري
ياله من معاناة خلال ثلاث ايام تذبذب والان مع خبر الفائدة الدولار تم تحقيق اكثر من 300 نقطة ولله الحمد والمنه واول توصية ناجحة لفرع اخر قسم التوصيات دلفيري
الف مبروك اسامه والف مبروك الجميــــــــع وانا عن نفسي سوف اخرج ب300 بيب
يا خسارة!
ماخدتش غير 200 بيب بس :016:
مبرووووووووووك :18:
https://forum.arabictrader.com/uploa...0_chart557.gif
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nesr_2020
مبروووووووووك يا معلم
1 مرفق
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
السلام عليكم :
الدولار ين ممكن يتابع هبوط . له إغلاق قوي على الديلي وواضح على الأربع ساعات اسفل 23فيبو. وكسر ترند فرعي وهو الأن بإعادة الإختبار أم سيواصل الإرتداد من الــ95.60 الشارت.
ولكم تحياتي
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
1 مرفق
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوعادل
الباوند دولار على الديلي للمتابعه
:0031::0031:معاك أخي أبو عادل:
وعلى الأربع ساعات كمان إعادة إختبارومستوى الـــــ1.4160 خط بايف يدعم الشراء.
لك حياتي.
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser1
:0031::0031:معاك أخي أبو عادل:
وعلى الأربع ساعات كمان إعادة إختبارومستوى الـــــ1.4160 خط بايف يدعم الشراء.
لك حياتي.
ياسلام عليك مجرد ملامسه الترند اليومي ندخل شراء بهدف 1.4700 نبي شي ثقيل وإلا فلا :012:
بحول الله وقوته
2 مرفق
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
إن شاء الله تعالى.
وخلي عينك على الدولار ين أخي أبو عادل بإعتبارك مناوب الليلة:0023: كمان عندو هدف حلو والله أعلم. الشارتات تتكلم.
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو تالين
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو تالين
:asvc:= = = = مـــتــابــعــــة = = = = :asvc:
حقق الزوج من نقطة الشراء الرقمي أكثر من 50 نقطة ولله الحمد .
وهو يقف الآن على نقطة الدعم المهمه التي أشرت لها في الشارت . فلو تم الإغلاق تحت هذه النقطة .
سندخل بيع بإذن الله والأهداف كما هي موضحه في الشارت .
أغلق تحت الدعم المذكور وتحت الترند .
وبإذن الله سندخل بيع من أفضل سعر . والأستوب فوق الدعم الموضح في الشارت وفوق خط الترند
. . .
:eh_s(7):نسأل الله لنا ولكم التوفيق والسداد :eh_s(7):
:hands: لله الحمد من قبل ومن بعد :hands: + 150 نقطة . . . ألف مبروك للجميع . http://up.arab-x.com/pic/izx44979.gif تحقق الهدف كامل وبالملي وزيادة حبة مسك . http://up.arab-x.com/pic/pUz44979.gif
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed2A
winner winner chicken dinner:0023:
ان شاء الله تكون استفدت من الهبوط....
انا صراحه فقدت الامل فنياُ لانه اغلاق الاربع ساعات كان فوق الترند,,,,
قلت رح استنى اغلاق الدايلي و اذا كان فوق الترند بنسكر على مخسر و خلاص....
بس الاساسي كان اله كلام تاني....
و الحمد لله اولا و اخراً
هلا وغلا أبو حميد :eh_s(7): يا سكر
بصراحه خوفني . . و :0006:
بس الحمدلله والشكر لله من قبل ومن بعد. .
شاكرك لك سؤالك وتواصلك . وإهتمامك :inlove:
ألف مبروك عليك وعلينا وربي يبارك لنا ولك .
للجميع
:eh_s(7): مودتي وتقديري :eh_s(7):
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
مبروك على الجميع الارباح
ويارب الكل يكون مبسوط وكله تمام :icon26::icon26::icon26:
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nesr_2020
ايه يااخوي انا قلت لك ع الخاص راح ابيع من 99
لكن الحمدلله 200 احسن من لاشي والف مبروك باشا
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوعادل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser1
:0031::0031:معاك أخي أبو عادل:
وعلى الأربع ساعات كمان إعادة إختبارومستوى الـــــ1.4160 خط بايف يدعم الشراء.
لك حياتي.
و طب و كده.,
ارتداد من ترند دايلى هابط عنيف مع كسر ترند صاعد على الاربع ساعات و الانتهاء من اعادة الاختبار و شمعة انعكاسية
كنت دخلت بحذر بعد ملا مسة الترند المكسور و جايب 80 بيب الحمد لله اعتقد يابو عادل انا لسة لتحت شوية.,
و الشراء من كسر ترند الدايلى (الكبير) و الاغلاق فوقه
و الله اعلم.,
https://forum.arabictrader.com/uploa...0_chart558.gif
https://forum.arabictrader.com/uploa...0_chart559.gif
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okazaki
الدولار/ ين
عند مستوى مهم
95.5
ايه رايكم
مبروك الارباح يا جماعه و مزيد من الارباح ان شاء الله
:0031:
=====
صباح الفل يا عمر .. كفاره يا راجل :012:
الدولار ين عند مستوي مهم قوى
دعم قوى وديل هامر على الاربع ساعات
الاغلاق مهم جدا ان شاء الله
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مافيا الفوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nesr_2020
التفجير..!
كسر المثلث و اعادة الاختبار على الاربع ساعات و اغلاق دايلى كاسرا للترند الهابط!
اعتقد ان اليورو استرالى سيطلع فوق الشجرة عاليا اليوم
عن نفسى سأدخل شراء من السعر الحالى لان الستوب سيكون صغيرا جدا و بعد اغلاق شمعة انعكاسية او صاعدة فوق الترند باهداف مفتوحة ان شاء الله.,
على الله الاتكال .,
الله كريم.,
https://forum.arabictrader.com/uploa...0_chart560.gif