رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okazaki
مبرووووووووك يا ابو عادل تستاهل كل خير يا غالي :icon26::icon26:
الله يبارك فيك :eh_s(7):
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوعادل
مبروووووووك عليك + 120 نقطه
مبروك عليك ابو عادل تستاهل كل خير
ومبروك علينا وجودك معنا في الكافيه
الله يوفقك
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okazaki
الحمد لله تم الخروج بربح من الكسر اول مرة ومن اعادة الاختبار كمان
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okazaki
الحمد لله تم الدخول من 6480 والخروج بربح ان شاء الله يكون احد استفاد منها
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okazaki
الحمد لله تم الدخول من 5050 والخروج بربح
مبرووووووووووووك يامعلم :eh_s(7):
1 مرفق
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو تالين
أحبتي أسعد الله صباحكم وكل أوقاتكم
:boxing:. . المجنون مرة أخرى . . :boxing:
فرصة شراء من جديد والله أعلم
الهدف بإذن الله لا يقل عن 100 نقطة والأستوب تحت الترند بـ 20 - 30 نقطة
تقريبا 137.50
:hands:موفقين بإذن الله :hands:
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa_anwr
ابو تالين المجنون حقق هدفة نكمل ونحرك الاستوب ولا بارك الله فيما رزق ونخرج على كدة
اللهم لك الحمد والفضل
100 +
الف مبروك لمن دخل .
موفقين بإذن الله دائما وأبدا
:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nesr_2020
مش عارف انت ليه مصر اصرار غريب على شراء اليورو دولار على الرغم من اننا فى ترند عام هابط اولا و الزوج يمشى فى قناه هابطة واضحه جدا امامك,بالتأكيد هى عاطفتك الفوركسية لانك شارى اى صعود للزعيم لن يزيد عن 1.2800 على اقصى تقدير و من هناك يتم تكثيف البيع اخبار الان سنرى لها العجب فى الشارت و الله اعلم., https://forum.arabictrader.com/uploa..._charta153.gif
الف شكر على النصيحه نصيحه معلم وقد خرجت من جميع صفقاتي على شي مقنع فيه الخسارة وفيه الربح والحمد لله على كل حال :hands:
الان سوف ااخذ استراحه محارب ونشوفكم على خير الاسبوع الجاي باذن الله والجميع في اتم الصحه والعافيه:hands:
تحياتي للجميع:eh_s(7):
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو تالين
اللهم لك الحمد والفضل
100 +
الف مبروك لمن دخل .
موفقين بإذن الله دائما وأبدا
:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):
مبروك يا كبير على الربح ماشاء الله
لو الكل اجتمع فى الصفقات حنبقى مليونيرات كلنا.,
سؤال بقى كلاسيكى فنى جدا
يعنى ايه تالين ؟؟ :)
و ربنا يخليهالك (اسم مؤنث على ما عتقد)
الله كريم.,
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nesr_2020
:0031: :0031:
الكبيركبير
تسلم يامعلم أنت الكبير والله :eh_s(7):
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو تالين
اللهم لك الحمد والفضل
100 +
الف مبروك لمن دخل .
موفقين بإذن الله دائما وأبدا
:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):
الف مبروووووووووووووك ضربت معلم بجد مشاء الله تبارك الله :015:
ربنا يزيدك من علمه ورزقه يا رب:hands:
احترامي:eh_s(7)::0031:
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okazaki
مبروك عليك ابو عادل تستاهل كل خير
ومبروك علينا وجودك معنا في الكافيه
الله يوفقك
الله يبارك فيك :eh_s(7):
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو تالين
اللهم لك الحمد والفضل
100 +
الف مبروك لمن دخل .
موفقين بإذن الله دائما وأبدا
:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):
مبروووووووووووك عليك
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
مبرووك على الجميع
ما شاء الله
هل هناك فرص باهداف صغيرة ندخلها الان ولا مفيش
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
المجنوووووووووون فين رايح صااااااااااادوه والله ما امداني اعطيكم اياها لاكن الحمد لله صدناه قبل ما يطير
والله كريم
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nesr_2020
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nesr_2020
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوعادل
المجنوووووووووون فين رايح صااااااااااادوه والله ما امداني اعطيكم اياها لاكن الحمد لله صدناه قبل ما يطير
والله كريم
انا اصطدهم الاتنين و الحمد لله
بس الاخبار اللى بعدتنى انى اكتبها فى مشاركة لكونها سلبية للدولار لكن ربك كرم بيه و الحمد لله :0023:
مبروك لك و لى و للجميع.,
الله كريم.,
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nesr_2020
انا اصطدهم الاتنين و الحمد لله
بس الاخبار اللى بعدتنى انى اكتبها فى مشاركة لكونها سلبية للدولار لكن ربك كرم بيه و الحمد لله :0023:
مبروك لك و لى و للجميع.,
الله كريم.,
ما شاء الله عليك تستاهل كل خير
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
الله يعطيكم العافية
رأيكم باليورو دولار ؟