رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اضافة بسيطة للناس الحلوة اللي اتكلمت عن اليورو
ارتداد من ترند هابط قوي على اليومي
ونموذج هارمونيك على 4 ساعات يدعم الهبوط
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السديري
ماشاء الله ياعمر مبرووووووووك ياسيد الدايفرجنس صدق عاد تعلمت منك باستخدام الترند مع الدايفرجنس حركة جميلة يامستر :0021:
الله يجزاك خير انت كذذذذااااا:0031:
تسلم يا غالي على كلامك الحلو
كلامنا بنتعلم من بعض يا غالي
ونا اقل واحد فيكم في المستوى الفني الكل هنا بتعلم منهم كل يوم
وبالنسبة للدايفرجنس فميشو هو اللي له الفضل عليا في الموضوع ده
هو استاااااااااذ كبييييييير
اهم حاجة تكون استفدت من الفرص باذن الله
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okazaki
اضافة بسيطة للناس الحلوة اللي اتكلمت عن اليورو
ارتداد من ترند هابط قوي على اليومي
ونموذج هارمونيك على 4 ساعات يدعم الهبوط
تسلم يا باشا على التنوير الحلو ده يعطيك العافية:015:
الا ترى ان اخبار الدولار اليوم السيئه ممكن تخلي اليورو يطير اكثر فوق ؟:016:
ودي وتقديري :eh_s(7):
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nesr_2020
متابع معاك يا غالي فرصة حلوة بس منتظرين اذا كان هيكسر ولا يرتد
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okazaki
اضافة بسيطة للناس الحلوة اللي اتكلمت عن اليورو
ارتداد من ترند هابط قوي على اليومي
ونموذج هارمونيك على 4 ساعات يدعم الهبوط
طول عمرى بقول عليك يا عمر لعيب حريف قوى.,
احد القلائل اللى الشارتات بيحترم كلمتهم.,
موفق فى حياتك ان شاء الله يا اوكا :)
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nesr_2020
طيب نقول مبروك للشباب هدف اليورو ين :)
اتمنى يكون حد لحق معانا :)
https://forum.arabictrader.com/uploa..._charta147.gif
1 مرفق
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nesr_2020
والله كنت مع الفرصة عند تشكلها من البداية ولكني ترددت كتير معوضة خير يارب.
ومبروك للجميع .
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nesr_2020
نفس الدخول بالملي والحمد لله :0021:
الف الف مبروووووك وسلمت يمينك يا اميرررررررر :015::18::18:
خالص احترامي :eh_s(7)::0031:
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السرحاني1
تسلم يا باشا على التنوير الحلو ده يعطيك العافية:015:
الا ترى ان اخبار الدولار اليوم السيئه ممكن تخلي اليورو يطير اكثر فوق ؟:016:
ودي وتقديري :eh_s(7):
كل شيء ممكن في السوق ده
ليس الشارت الا مجرد فكرة بس
ممكن تصيب وممكن تفشل بكل بساطة
نتابع ونشوف الاخبارا لساعة 3 ونص بتوقيت القاهرة
تسلم على المتابعة يا جميل
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nesr_2020
مبرووووك عليك يا غالي
تستاهل كل خير
وايه الكلام الكبير ده ماقدرش على كده انا
ده بعض ماعندكم يا اسامة باشا
كلك ذوق والله :eh_s(7)::eh_s(7):
1 مرفق
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اليورو ين
راس وكتفين
بشرط عدم اغلاق الساعه فوق خط الرقبه
عند سعر 122.91 (تزيد نقطه كل ساعه )
توجد نقطه دعم عند122.37
هدفنا 120.29
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nesr_2020
راقب اليورو ين وكسر الدبل توب وان شاء الله هينزل اكتر بشرط كسر 121.80
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 101
اليورو ين
راس وكتفين
بشرط عدم اغلاق الساعه فوق خط الرقبه
عند سعر 122.91 (تزيد نقطه كل ساعه )
توجد نقطه دعم عند122.37
هدفنا 120.29
الظاهر ان اليورو ين بيجمع الاشكال كلها للهبوط :0024:
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser1
لاحظ ان الكندى عليه مثلث صاعد على الدايلى وهو الان رنج بين 1.3000 الى 1.2665
وبالتالى لا انصح بالبيع حاليا اما الشراء من حدود 1.2700 او انتظار اختراق 1.3000