رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تاكايا
ايوا انا فاهمك تمام
الله يوفقك بس انا كان قصدي نخطف كم نقطة قبل ان يعاود الاختبار :016:
تمام :asvc::asvc::asvc:
طيب افرض انه مالوش مزاج يختبر :0016: و السعر طار على فوق :016::016:
خليها لو اختبر الترند تاني
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة immortal808
تمام :asvc::asvc::asvc:
طيب انه مالوش مزاج يختبر :0016: و السعر طار على فوق :016::016:
خليها لو اختبر الترند تاني
هههههههههه هو الشغل بالمزاج؟ يختبر غصبا عنه على الاقل احتراما لنموذج الساعة وبعدين يطلع الى فوق من بعد ان يسلم على النقطة دي من نفس النموذج ( واثق من نفسه :0024:)
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
السلام وعليكم
يا ريت حدا من الخبراء يعطيني رايه بهده الصورة
لاني اول مرة بجرب الهارمونيك
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تاكايا
هههههههههه هو الشغل بالمزاج؟ يختبر غصبا عنه على الاقل احتراما لنموذج الساعة وبعدين يطلع الى فوق من بعد ان يسلم على النقطة دي من نفس النموذج ( واثق من نفسه :0024:)
هههههه ,, ماشي اوكي بس ساعات كتيرة السعر بيوصل لمنطقة قريبة جدا من نقطة B قبل ما يكسرها و سبحان الله تلاقيه بعد كدة بيحن يرجع ل C تاني و يرجع يكمل النموذج
لو دخلت دلوقتي .. انت مش ضامن السعر هايوصل لغاية فين قبل ما يرجع يختبر تاني .. ممكن بيوصل لقرب نقطة B و في الحالة دي الخسارة هاتبقى كبيرة
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
ممكن تعليقاتكم على الدولار فرنك مع اني دخلت البيع على افريم الساعة
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pal-forex
السلام وعليكم
يا ريت حدا من الخبراء يعطيني رايه بهده الصورة
لاني اول مرة بجرب الهارمونيك
مع اني مش خبير بس اقد اقول
تحتاج بعض التعديلات اخي الكريم
حاول تقرا الشرح الموجود في البداية
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السديري
ممكن تعليقاتكم على الدولار فرنك مع اني دخلت البيع على افريم الساعة
انا داخل بيع من 1990... شوف النموذج ده
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السديري
ممكن تعليقاتكم على الدولار فرنك مع اني دخلت البيع على افريم الساعة
موفق ان شاء الله
دخلت في الوقت المناسب لانس شايفه نازل بعنف:eh_s(7):
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تاكايا
تفعلت الصفقة
انا توكلت على الرحمن و دخلتها
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة immortal808
تفعلت الصفقة
انا توكلت على الرحمن و دخلتها
وانا ايضا نسال الله التوفيق
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
الله يعطيكم العافية ياشباب
شوفوا على افريم الاربع ساعات ايضا
طيب كم الهدف حددتوا؟
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تاكايا
+ 240 مازال 60 نقطة على الهدف الاول
ان شاء الله استفدتم نها يا شباب
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السديري
الله يعطيكم العافية ياشباب
شوفوا على افريم الاربع ساعات ايضا
طيب كم الهدف حددتوا؟
اقلب الفيبو اخي السديري والهدف الاول عند الفيبو 100 والثاني فيبو 161.8
مالك دخت؟
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تاكايا
اقلب الفيبو اخي السديري والهدف الاول عند الفيبو 100 والثاني فيبو 161.8
مالك دخت؟
اعرف ياتاكايا الهدف الاول 100 والثاني 161.8 لكني اسالكم كم حددتوا انتم
توقعون يكمل الى 100 مرورا الى 161
الف شكر مقدما
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
انا مادخلت معكم لاني عندي اكثر من صفقة مفتوحة
بس اسال الله ان تصيب جميع الاهداف :eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):