مشاهدة نتائج الإستطلاع: كم تعتقد قدرتك علي الدخول في صفقات بمفردك وتحديد الاهداف والستوب حسب طريقه العمل

المصوتون
993. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع
  • 25 %

317 31.92%
  • 50 %

208 20.95%
  • 75 %

250 25.18%
  • 100 %

218 21.95%
صفحة 954 من 1075 الأولىالأولى ... 45485490494494894995095195295395495595695795895996096410041054 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 14,296 إلى 14,310 من 16120
    الصورة الرمزية متعب المصرى
    متعب المصرى غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

Question رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناشيء الفوركس مشاهدة المشاركة
    انا تحت امرك يا أخي ومنتظر استفساراتك
    مع بعض واحده واحد ان شاء الله
    ( علشان خاطر ابوتريكه )
    سلام عليكم دكتور محمد انا حمدى مهندس مدنى بتامل مع الفوركس بقالى سنة بس عايز ادخل مدرسة الدكتور محمد وياريت تقبلنى من اصدقائك وتلمذتك

الصورة الرمزية متعب المصرى
    متعب المصرى غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

09 رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله

انا تحت امرك يا أخي ومنتظر استفساراتك
    مع بعض واحده واحد ان شاء الله
    ( علشان خاطر ابوتريكه )
    سلام ليكم دكتور محمد انا حمدى مهندس مدنى بتعامل مع الفوركس ومن خلال خبرتى المتوضة انا اتقد ان الهرمونيك من افضل الطرق والعلم ند الله اتمنى تقبلنى كتلميذ من تلمذتك وكصديق فى المنتدى وبالتوفيق ليا وليك وللجميع

افتراضي رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متعب المصرى مشاهدة المشاركة
    سلام عليكم دكتور محمد انا حمدى مهندس مدنى بتامل مع الفوركس بقالى سنة بس عايز ادخل مدرسة الدكتور محمد وياريت تقبلنى من اصدقائك وتلمذتك
    معليش متغيب اليومين دول ( أجازة و تخليص شويه امور خاصه )
    ان شاء الله نتابع مع بعض بكرة ونرد علي جميع الاخوة ونناقش جميع الفرص ( وحشتوني والله )

أهلا بيك يا أخي وبالجميع وان شاء الله يكون مجال مربح بالنسبه لك وللجميع

تصبحوا علي خير ان شاء الله

الصورة الرمزية Ahlawy
    Ahlawy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوعبدالله المرزوقي مشاهدة المشاركة
    اخي في حاجة اريد توضيحها لك بخصوص المؤشرات المستخدمة
    هذه المؤشرات تعطي رسم هارمونيك بزوايا هارمونيكية والرسم ممكن فيه عده نماذج محتملة واحد صاعد والاخر هابط والكل محتمل ولكن البقية تاتي عليك وعلى تحليلك وقراءتك اتجاه السوق وممكن ايضا النموذجين يتحققوا مع بعض الصاعد والهابط والهارمونيك ما يزعل احد

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    شكرا اخى ابو عبد الله للرد
    حضرتك تقصد ان نموذج الهارمونيك اللى باللون البنفسجى لسة متكونش ولكن هو مجرد وتوقع وسيتم التأكيد عند اكتمال النقطة C واننا لازم منستعجلش فى قرار البيع الا لما السعر يرتد فى اتجاة معاكس
    ولو حصل العكس لازم السعر يخترق خط الترند بين A - C
    اللى هو مرفق باللون الأصفر فى الشارت تحت ساعتها تكون الصفقة شراء صح كدة ؟
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة fn.GIF‏  

الصورة الرمزية Ahlawy

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايهاب خالد مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    كل عام و انت بخير يا أخ زملكاوى
    ايه يا عم انت مصعب على نفسك الموضوع كده ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    الموضوع اسهل من كدة بكتييييييييييييير
    و مع احترامى الشديد لأفكارك بخصوص كوكتيل المؤشرات الذى تريد المتاجرة من خلاله
    اقولك ان الهارمونيك اسهل بكتير جدا من كل اللى انت عايز تعمله
    ايه يا عم محمد انت داخل حرب؟؟؟؟؟؟؟
    انت هتشتت نفسك من كثرة المؤشرات ديت
    إسمع كلامى
    عايز الخلاصة اللى من الاخر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    1)السر يكمن فى إدارة رأس المال يعنى من غير كلام كتير (لانى بتخنق من كثرة الكلام ) لو حسابك اقل من 500 $ ادخل بعقد واحد فقط و تخلى النقطة ب نصف دولار فقط و لا تفتح غير عقد واحد فقط خلال المتاجرة فمثلاً الحمد لله ربنا يكرم و كسبت فى هذا العقد يمكنك ان تدخل مرة اخرى خلال نفس اليوم و ثالث و .....الخ و بنصف دولار . لا قدر الله خسرت العقد الحمد لله على كل شىء و كفاية متاجرة هذا اليوم و من الغد تبدأ مرة اخرى.
    ان رصيدك يقارب من ال 1000 $ اجعل النقطة ب 1$ و عقد واحد فقط خلال المتاجرة حققت ربح ادخل مرة اخرى و اخرى و إن العكس لا تدخل غير مرة واحدة فقط
    2)بالنسبة للمؤشرات انا عن نفسى لم أعد استعمل المؤشرات
    و الحمد لله الهارمونيك ممتازة فى المتاجرة فهى لا تحتاج الى كل هذة المؤشرات
    تحتاج الى توفيق الله اولاً و أخيراً ثم على الفن فى التعامل مع النمازج و استعمال الفيبو باحتراف
    لاستخراج النمازج و توقع مناطق الارتداد (من فضل الله ارفقت الكثير من الفرص و خسرت دخول الدولار فرنك شراء و هى خسارة عائمة لانى لم اغلق العقد و ايضا فتحت عقد اخر شراء بعد ان انخفض السعر و اصبح العقد الاول خاسر و الحمد لله و من فضله سبحانه و تعالى العقد الثانى حقق ارباح و جعلت العقد الاوح مع الثانى تعادل )
    المهم توكل على الله و ارمى المؤشرات وراء ظهرك
    و ستجد ان عينك من افضل المؤشرات فى العالم لاستخراج النمازج و لا توجع دماغك من اين تؤكل الكتف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة استاذ ايهاب متشكر جدا لرد حضرتك الوافى
    محنا كنا كويسين اية اللى جاب سيرة الزمالك بس
    متفق مع حضرتك تماما ً فى جزئية احتراف الفيبو لاستخراج النمازج ومناطق الإرتداد وحط تحت مناطق الإرتداد دى الف خط للأسف لإنى كنت بدخل صفقة ولما ترتد اخاف واقوم قافلها وخلاص وبلاحظ بعدها انها بتكمل فى نفس الإتجاة ودا اللى كان بيخلينى طالع كسبان 23 نقطة وفرحان علشان كدة كنت بضربها فى لوت 20 علشان تحقق مكسب كويس يعنى ولكن اكتشفت ان الوضع دا مش واقعى زى ما قولت وان فية فرق كبير جدا بين انى يكون عندى معرفة امتى السعر هيعيد اختبارة وينزل وبعد كدة يكمل مسيرتة تانى واحيى حضرتك عليها بجد
    بالنسبة للفيبوناتشى ورسمة انا قريت كلام دكتور محمد وهو بيقول يفضل اننا نستنى تكون النقطة سى وبعد كدة نرسم فيبو من b to c = d علشان نعرف هتختبر فين واهدافها اية كمان
    بناء على كلام حضرتك المعلومة ثبتت فى دماغى كدة
    X to A = B
    A to B = C
    B to C = D

عندى سؤالين اغبى من بعض معلش استحملنى
    هل ينفع ان مثلا اشترى من عند B بعد التأكد من صعود السعر وبعدها افنش الصفقة عند C وبعد وصولها اقفلها وافتح واحدة بيع تانية ( طريقة المنشار ) ولا دا فية مخاطرة كبيرة ؟

فى حالة مثلا لو انا بايع من عند النقطة C وتم الإرتداد بالفعل وتم تحقيق مثلا 50 + خضراء بفضل الله وانا مثلا عندى شغل _ مش متفرغ _ ومش هعرف اتابع بعد كدة يكون صحيح لو قربت الستوب لـ اقرب نقطة يعنى مثلا فرق 25 + موجبة علشان لو السعر صعد وضرب يبقى كسبت 25 نقطة ؟ ولا دا فية مخاطرة كبيرة ؟
    على فكرة للأسف موضوع المتابعة دا اكبر حاجة شاغلة همى ف المتاجرة فى الفوركس كلة للأسف ازاى وانا مش متفرغ هعرف ان السعر عدى الهدف الأول ولو ارتد منة يبقى اكتفى بية والحمد لله ولو كسرة يبقى هينزل للهدف التانى والتالت وهكذا ،، ويبقى السؤال ازاى دا كلة هيتنفذ على المنصة في حين انى عندى امكانية انى احط هدف واحد بس بالتالى هضطر اتابع حضرتك فاهمنى ؟

شكراً لسعة صدرك

الصورة الرمزية Ahlawy

ان شاء الله نتابع مع بعض بكرة ونرد علي جميع الاخوة ونناقش جميع الفرص ( وحشتوني والله )

لعل المانع خير وان شاء الله مستنى رد حضرتك عليا فى الإقتراح اللى قولتة
    تحياتى لك يا د.محمد

الصورة الرمزية ايهاب خالد
    ايهاب خالد غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

فينك يا دكتور محمد طولت الغياب يارب يكون المانع خير إن شاء الله
    لك وحشة و الله

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahlawy مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    شكرا اخى ابو عبد الله للرد
    حضرتك تقصد ان نموذج الهارمونيك اللى باللون البنفسجى لسة متكونش ولكن هو مجرد وتوقع وسيتم التأكيد عند اكتمال النقطة C واننا لازم منستعجلش فى قرار البيع الا لما السعر يرتد فى اتجاة معاكس
    ولو حصل العكس لازم السعر يخترق خط الترند بين A - C
    اللى هو مرفق باللون الأصفر فى الشارت تحت ساعتها تكون الصفقة شراء صح كدة ؟
    الشكر لله تعالى ثم لمن قام على هذه الورشة وعلمني كل ما اعرف

اخي العزيز

شوف المشارت الذي ارفقته والنموذج الذي اظهره لك المؤشر

ولو حضرتك طلعت على فريم اكبر تجد ان هناك نموذج معاكس تماما للنموذج الذي ظهر عندك على الاربع ساعات او الساعة

فهنا عدة احتمالات اما ان يتحقق النموذج الكبير ولا يلتفت للصغير ابدا وهذا هو الاحتمال الاقوى لان النموذج على الفريم الاكبر هو الاقوى دائما

لكن هذا لايعني ان الصغير لن يتحقق ايضا بل ممكن يتحقق الصغير ثم بعد ذلك يواصل طريقة لتحقيق النموذج الكبير كما هو واضح من مستوى الهدف الاول للنموذج الازرق الصغير الذي يكون عند مستوى 161 وهو مستوى 88 للنموذج الكبير وهو مكان ارتداد النقطة C في النموذج الاكبر

فقلت انك تريد العمل زي المنشار
    هذا ممكن ان كنت رايح تعمل بهذه الطريقة بحيث انك تجد نموذج اصغر عند B وتشتغل عليه مع الالتفات والدائم ان هناك نموذج اكبر ممكن يتحقق وهو في طور التكوين

وكل هذا مجرد توقعات واحتمالات تكون نسبة نجاحها ما يعادل 50٪ ويبقى النسبة المتبقية على تحليلك لشارت ومدى قدرتك على قراءة الاتجاه

ان الشارت يظهر فيه عدة نماذج هارمونيك ولكن نحن لا ندري بالتحديد ايهما الذي سيكون له الدور في الحركة وكثير من النماذج تفشل وبعضها ينجح وهذا يكون نتيجة خطا في قراءة الشارت وعدم التفاتنا للشارت بشكل صحيح

اضرب لك مثال صفقة الفرنك دولا التي دخلتها بالجمعة وتوقعت صعوده لانه على حد القناه السفلي وقوى هذا من احتمال النموذج الصاعد ولكن كان هناك نموذج على فريم اكبر تحقق فادى ذلك الى تحقق خسارة ولولا فضل الله ثم توجيهات الدكتور محمد جزاه الله خيرا بتقليل الاستوب اقل ما يمكن والدخول بقرب نقطة A لكانت خسارة كبيرة

لذا فالدخول من B ليس خطا ولكنه غير معروف الاستوب بشكل محدد بعكس الطريقة التي تعلمناها في هذه الورشة
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة harmo19.gif‏  

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوعبدالله المرزوقي مشاهدة المشاركة
    الشكر لله تعالى ثم لمن قام على هذه الورشة وعلمني كل ما اعرف

اخي العزيز

شوف المشارت الذي ارفقته والنموذج الذي اظهره لك المؤشر

ولو حضرتك طلعت على فريم اكبر تجد ان هناك نموذج معاكس تماما للنموذج الذي ظهر عندك على الاربع ساعات او الساعة

فهنا عدة احتمالات اما ان يتحقق النموذج الكبير ولا يلتفت للصغير ابدا وهذا هو الاحتمال الاقوى لان النموذج على الفريم الاكبر هو الاقوى دائما

لكن هذا لايعني ان الصغير لن يتحقق ايضا بل ممكن يتحقق الصغير ثم بعد ذلك يواصل طريقة لتحقيق النموذج الكبير كما هو واضح من مستوى الهدف الاول للنموذج الازرق الصغير الذي يكون عند مستوى 161 وهو مستوى 88 للنموذج الكبير وهو مكان ارتداد النقطة C في النموذج الاكبر

فقلت انك تريد العمل زي المنشار
    هذا ممكن ان كنت رايح تعمل بهذه الطريقة بحيث انك تجد نموذج اصغر عند B وتشتغل عليه مع الالتفات والدائم ان هناك نموذج اكبر ممكن يتحقق وهو في طور التكوين

وكل هذا مجرد توقعات واحتمالات تكون نسبة نجاحها ما يعادل 50٪ ويبقى النسبة المتبقية على تحليلك لشارت ومدى قدرتك على قراءة الاتجاه

ان الشارت يظهر فيه عدة نماذج هارمونيك ولكن نحن لا ندري بالتحديد ايهما الذي سيكون له الدور في الحركة وكثير من النماذج تفشل وبعضها ينجح وهذا يكون نتيجة خطا في قراءة الشارت وعدم التفاتنا للشارت بشكل صحيح

اضرب لك مثال صفقة الفرنك دولا التي دخلتها بالجمعة وتوقعت صعوده لانه على حد القناه السفلي وقوى هذا من احتمال النموذج الصاعد ولكن كان هناك نموذج على فريم اكبر تحقق فادى ذلك الى تحقق خسارة ولولا فضل الله ثم توجيهات الدكتور محمد جزاه الله خيرا بتقليل الاستوب اقل ما يمكن والدخول بقرب نقطة A لكانت خسارة كبيرة

لذا فالدخول من B ليس خطا ولكنه غير معروف الاستوب بشكل محدد بعكس الطريقة التي تعلمناها في هذه الورشة
    نفرض ان السعر عكس معانا في النموذج الازرق وبدلا من الهبوط صعد وكسر الترند بين C A ننتظره حتى يعدي نقطة A من النموذج الازرق ولا نستعجل الخروج من الصفقة بمجرد الكسر لان الكسر لا يتحقق الا بمجاوزة المقاومة التي عند A فبمجاوزتها يفشل النموذج وهنا ندخل عكس العملية ويكون شراء كما في صفقتنا
    شوف معنا الشارت
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة harmo20.gif‏  
    آخر تعديل بواسطة ابوعبدالله المرزوقي ، 28-02-2010 الساعة 08:53 AM

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة استاذ ايهاب متشكر جدا لرد حضرتك الوافى
    محنا كنا كويسين اية اللى جاب سيرة الزمالك بس
    متفق مع حضرتك تماما ً فى جزئية احتراف الفيبو لاستخراج النمازج ومناطق الإرتداد وحط تحت مناطق الإرتداد دى الف خط للأسف لإنى كنت بدخل صفقة ولما ترتد اخاف واقوم قافلها وخلاص وبلاحظ بعدها انها بتكمل فى نفس الإتجاة ودا اللى كان بيخلينى طالع كسبان 23 نقطة وفرحان علشان كدة كنت بضربها فى لوت 20 علشان تحقق مكسب كويس يعنى ولكن اكتشفت ان الوضع دا مش واقعى زى ما قولت وان فية فرق كبير جدا بين انى يكون عندى معرفة امتى السعر هيعيد اختبارة وينزل وبعد كدة يكمل مسيرتة تانى واحيى حضرتك عليها بجد
    بالنسبة للفيبوناتشى ورسمة انا قريت كلام دكتور محمد وهو بيقول يفضل اننا نستنى تكون النقطة سى وبعد كدة نرسم فيبو من b to c = d علشان نعرف هتختبر فين واهدافها اية كمان
    بناء على كلام حضرتك المعلومة ثبتت فى دماغى كدة
    X to A = B
    A to B = C
    B to C = D

عندى سؤالين اغبى من بعض معلش استحملنى
    هل ينفع ان مثلا اشترى من عند B بعد التأكد من صعود السعر وبعدها افنش الصفقة عند C وبعد وصولها اقفلها وافتح واحدة بيع تانية ( طريقة المنشار ) ولا دا فية مخاطرة كبيرة ؟

فى حالة مثلا لو انا بايع من عند النقطة C وتم الإرتداد بالفعل وتم تحقيق مثلا 50 + خضراء بفضل الله وانا مثلا عندى شغل _ مش متفرغ _ ومش هعرف اتابع بعد كدة يكون صحيح لو قربت الستوب لـ اقرب نقطة يعنى مثلا فرق 25 + موجبة علشان لو السعر صعد وضرب يبقى كسبت 25 نقطة ؟ ولا دا فية مخاطرة كبيرة ؟
    على فكرة للأسف موضوع المتابعة دا اكبر حاجة شاغلة همى ف المتاجرة فى الفوركس كلة للأسف ازاى وانا مش متفرغ هعرف ان السعر عدى الهدف الأول ولو ارتد منة يبقى اكتفى بية والحمد لله ولو كسرة يبقى هينزل للهدف التانى والتالت وهكذا ،، ويبقى السؤال ازاى دا كلة هيتنفذ على المنصة في حين انى عندى امكانية انى احط هدف واحد بس بالتالى هضطر اتابع حضرتك فاهمنى ؟

شكراً لسعة صدرك
    الاخ الكريم بالنسبة للسؤال الاول اولا و قبل كل شىء التحليل بأى اسلوب ما هو إلا توقع قد يخطىء او يصيب و الاهم من كل ذلك انها ارزاق و توفيق من الله سبحانه و تعالى
    فالله اسأل الا يحرمنا خير ما عنده لشرور ما عندنا
    بالنسبة للدخول من النقطة B فيها مخاطرة عالية لانه لايمكنك توقع نسبة ارتدادها من الضلع XA
    فقد تدخل بيع او شراء (حسب نوع النموزج ) من B و يكون الارتداد يحدث من نسبة 50%او من 61.8% او 78.6 من الضلع XA فمثلا دخلت من نسبة 50% تهيىء نفسك ان السعر ممكن ان ينخفض بك لمستوى78.6% و ايضا قد لايحدث ارتداد و يظل السعر مستمر فى الاتجاه الصاعد او الهابط حسب النموزج
    فالافضل الدخول من C لانه اكثر اماناً و اقل استوب الا انه
    و ايضا فى احوال بسيطة ممكن الدخول من B و تكون على فريمات كبيرة و فيه فرصة ارفقتها بيع على الباوند / دولار الاسبوع المنقضى على فريم الشهر و كان الدخول من B وما زالت الفرصة قائمة و إن شاء الله سأرفقها بعد حوالى نصف ساعة لانى هفطر الان (اتفضل تعالى كل )
    بالنسبة لسؤالك الثانى كنت ناوى اقول لدكتور محمد عليه و ما تقوله هو عين العقل ب
    بخصوص تحريك الاستوب الى نقطة الدخول ثم تحريكه مره اخرى لحجز جزء من الارباح إن شاء الله و هو احد فنون متابعة الربح كما قال الاستاذى الفاضل و الغالى الوافى رحمه الله
    فمثلا بالنسبة لى (هذا حدث الاسبوع المنقضى )
    يوم الجمعة دخلت شراء دولار / فرنك و حققت +27 كان المفترض قدر الله و ما شاء فعل )عمل استوب لنقطة الدخول (إن شاء الله لن اتاجر يوم الجمعة لانه اصلا لا يوجد به متسع من الوقت )
    ايضا اليورو باوند لا اتذكر الان كنت كسبان ثم تحولت الصفقة و انعكست و الحمد لله على كل حال و نعوذ بالله من حال اهل النار
    بالنسبة لمتابعة الصفقة و الاسعار يمكنك تنزيل برنامج المتاجرة و ايضا تنزيل الميتاتريد على الموبيل بتاعكو تتابع ( لا اعرف تفاصيل بخصوص هذا الامر لانى اتاجر من الكمبيوتر فقط )
    و ما اعرفه ايضا ان برنامج الميتاتريدر بتاع التلفون لا يختلف عن اللى موجود بالكمبيوتر إلا انه لا يمكنك اضافة مؤشرات جديدة عليه ( بمعنى المتاجرة من خلال المؤشرات الملحقة به فقط )
    كفايه كدة لانى اتأخرت
    اتفضل
    السلام عليكم

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايهاب خالد مشاهدة المشاركة
    الاخ الكريم بالنسبة للسؤال الاول اولا و قبل كل شىء التحليل بأى اسلوب ما هو إلا توقع قد يخطىء او يصيب و الاهم من كل ذلك انها ارزاق و توفيق من الله سبحانه و تعالى
    فالله اسأل الا يحرمنا خير ما عنده لشرور ما عندنا

لانى هفطر الان (اتفضل تعالى كل ) [/COLOR]

اتفضل
    السلام عليكم
    اللهم امين لا تحرمنا خير ما عندك لشرور ما عندنا وعاملنا بما انت اهله ولا تعاملنا بما نحن اهله

عازمنا على الفطار

يعني عامل لنا عزومة مراكبية

بالهناء والشفاء

تحياتي لك

الصورة الرمزية Ahlawy

بالهنا والشفا استاذ ايهاب فى امان الله
    شكرا استاذ ابو عبد الله شكرا استاذ ايهاب ارهقتكم معايا وانا اسف على كترة اسئلتى ان شاء الله ربنا ينفعنا بما علمنا ويعلمنا ما ينفعنا اللهم امين
    اسأل الله العظيم رب العرش العظيم ان يرزقكم ويفتح عليكم من ابوابة بركات من السماوات والأرض اللهم أمين
    اسأل الله العظيم رب العرش العظيم ان يرزقكم ويفتح عليكم من ابوابة بركات من السماوات والأرض اللهم أمين

شكرا استاذ ابو عبد الله شكرا استاذ ايهاب ارهقتكم معايا وانا اسف على كترة اسئلتى ان شاء الله ربنا ينفعنا بما علمنا ويعلمنا ما ينفعنا اللهم امين
    اللهم امين ولك مثل ذلك واكثر من ذلك حتى ترضى وفوق الرضا

[quote=ابوعبدالله المرزوقي;1547239]اللهم امين لا تحرمنا خير ما عندك لشرور ما عندنا وعاملنا بما انت اهله ولا تعاملنا بما نحن اهله

عازمنا على الفطار

يعني عامل لنا عزومة مراكبية

بالهناء والشفاء

تحياتي لك[/quote
    هههههههههههههه
    يا أهلا و سهلا بالاستاذ الغالى و الاخ الفاضل ابو عبدالله
    انت تؤمر و طلباتك اوامر تفضل يا غالى (انا منذ وقت طويل وانا ابحث على جوجل على اى صور طعام عشان اعزمكم عليها اى و الله )
    مقامكم غالى و لكن هذا هو الفطار الموجود (الموجود عا النت )
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة club-sandwiches-sl-258195-l[1].jpg‏   recipesSandwiches[1].jpg‏   untitled.bmp‏  

ربنا يبارك فيك
    جزاك الله خيرا ولك بالمثل و زيادة إن شاء الله
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة untitled.bmp‏  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17