رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماجد ،،،،
السلام عليكم ،،،،
سعر الباوند الحالي 6030 وبتالي سوف نبيع الباوند واستوب اعلى من الهاي الذي سجله عند 6065 بخمس نقاط اي عند 6070( الاستوب 40 نقطه) وهدف ان شاء الله تعالى 5892 ،،،،،،،،،،
يجب ان نتابع سويا الساعه 12 ظهرا لتاكيد استمرار الصفقه ام لا ،،،،
للمشاهده ،،،،
اللهم لك الحمد فقط مجرد ان وضعنا التوصيه هبط الباوند ،،، طبعا كما هو موضح البيع ماركت من 6030 واستوب 6070 اي ان الاستوب فقط 40 نقطه والهدف 8592 ان شاء الله ،،
( الصفقه الى الان محققه + 30 ) ولله الحمد ،،،،
عموما الاهم هو ان نتابع سويا 12 ظهرا لتحديد الاستمرار بالصفقه ام لا ،،
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
متابعين ان شاء الله بعت من 1.6012 لانه كان نزوله سريع
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alfaris1
الباوند مبدئيا وليس نهائيا وللساعات القادمه الي 5884 علما وليس تخمينا
كنت بالخارج وشاهدت الباوند فوق 6030 وهو ممكن يروح الي 6215 واذا اتت الساعه 12ظ وهو فوق 5975 فلا امل في نزوله لان البريطانيين يبون يطلعوه ويعكسوا السوق علي بيعنا
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alfaris1
كنت بالخارج وشاهدت الباوند فوق 6030 وهو ممكن يروح الي 6215 واذا اتت الساعه 12ظ وهو فوق 5975 فلا امل في نزوله لان البريطانيين يبون يطلعوه ويعكسوا السوق علي بيعنا
اغلقت عقود البيع وعند 12ظ ان كان فوق 5975 سوف اشتريه وان كان تحتها سوف ابيعه
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alfaris1
اغلقت عقود البيع وعند 12ظ ان كان فوق 5975 سوف اشتريه وان كان تحتها سوف ابيعه
اغلق فوق 5975
تم شراء عقد ماركت وعقد معلق من 6000
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
يبدون ان البريطانيين نايمين اليوم والنزول مستمر:ongue:
ما هو الإتجاه العام لبقية تداولات اليوم؟
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
لدينا بيع من 6030 ويتم اغلاقه الان على السعر الحالي6020 اي مكسب 10 نقاط فقط لان اغلاق اربع ساعات غير مشجع الى الان على البيع ،،،
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة J e m y
حياك الله ماجد
انا شارى من 6130 يقفل مفيش امل انه يصحح ويرجع لهذا السعر
من الممكن ان يصحح الى 1.6125 قبل ان ينزل الى الهدف
و الله اعلم
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
شاكله كده طالع ل 6115 المقاومة القوية اللى هناك و هينزل منها تانى و ايه رأيك يا اخ ماجد؟؟؟
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
لسة مش عارف اقرر شراء ولا بيع
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو ايمن العامري
من الممكن ان يصحح الى 1.6125 قبل ان ينزل الى الهدف
و الله اعلم
قدر الله وما شاء فعل
قفلت على خسارة ، معوضة فى المرة الجاية
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماجد ،،،،
لدينا بيع من 6030 ويتم اغلاقه الان على السعر الحالي6020 اي مكسب 10 نقاط فقط لان اغلاق اربع ساعات غير مشجع الى الان على البيع ،،،
اغلقنا البيع على مكسب 10 نقاط والان تغير الوضع الى الشراء والهدف 6107 والاستوب اللو الذي سجله اليوم واستغلال اي هبوط للشراء ،،،
ومن ارادها توصيه فهي شراء معلق ان هبط الى 5980 واستوب اللو الذي سجله عند 5914 وهدف ان شاء الله 6107 ،،،،،،
( ان وصل الى الهدف قبل النزول الى منطقة الدخول تلغى التوصيه )
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
ماجد ايه رايك بالمجنون انا عامل هيدج ومش عارف هو رايح على فين
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة J e m y
قدر الله وما شاء فعل
قفلت على خسارة ، معوضة فى المرة الجاية
ربنا يعوض عليك
خيرها في غيرها ان شاء الله