رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Mahmoud
ياريت يا جماعة أعرف لماذا حدث هذا الأنهيار الشديد للجنية هل فية أخبار أثرت علية ولا اية ؟؟؟؟
انا كنت متوقع نزولة من أمبارح وفتحت عقود كتيرة بيع النقطة ب 10 دولار و 30 دولار:ohmy: و الحساب عامل مكسب الى الأن أعلى من 15 الف دولار :0031: بس للأسف كل دة على الحساب الديمو :CEDP_Stealer_Animat
عقبال الحقيقى يا ريس
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Mahmoud
ياريت يا جماعة أعرف لماذا حدث هذا الأنهيار الشديد للجنية هل فية أخبار أثرت علية ولا اية ؟؟؟؟
انا كنت متوقع نزولة من أمبارح وفتحت عقود كتيرة بيع النقطة ب 10 دولار و 30 دولار:ohmy: و الحساب عامل مكسب الى الأن أعلى من 15 الف دولار :0031: بس للأسف كل دة على الحساب الديمو :CEDP_Stealer_Animat
:AA::0010:
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو فارس
ما نحن إلا كورق في شجرة
قد اختلف معك الاخ ماجد يعطي توصيه واحنا علينا تحليلها وفهم مدى تحركها لانه من الممكن توصيه بيع تكون شراء او يكون لدينا حركه مفاجئه لايهام المضاربين ان الترند طلوع وهو عكس ذلك
( وتكون دائمه وهي مكسب للمحترفين او المضاربين العاديين ليسو بنوك لاستغلال اي تصحيح )
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
لا أقصد الاخ ماجد الله يوفقه
وإنما قصدت نحن المضاربين مثل ورقة الشجرة ما تلبث ان تسقط ثم تعود وتنبت أي تشحن وهكذا
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
أولا السلام عليكم
أول مشاركه لي في المنتدى
أنا عامل عمليات buy
أكمل ولا أقفل العمليات ولا أيه؟
أنا خبرتي في الفوركس لا تتعدى الشهر
ولا أعمل أيه حد يقولي لان انا مش عارف أنام من العمليات اللي أنا فاتحها ديه
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
وانا مثلك النوم طاير والدولارات معلقة خسائر
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
جــمــعــة مــبــاركـــة للـجــمــيــع
مبرووووووك الأهــداف الحـلـوة يـابـــو مــحــمــد دائــمـا مــبـدع :0031:
:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Forex Beginner
أولا السلام عليكم
أول مشاركه لي في المنتدى
أنا عامل عمليات buy
أكمل ولا أقفل العمليات ولا أيه؟
أنا خبرتي في الفوركس لا تتعدى الشهر
ولا أعمل أيه حد يقولي لان انا مش عارف أنام من العمليات اللي أنا فاتحها ديه
من اى سعر ?
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو علاء الوهيبي
جــمــعــة مــبــاركـــة للـجــمــيــع
مبرووووووك الأهــداف الحـلـوة يـابـــو مــحــمــد دائــمـا مــبـدع :0031:
:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):
بارك الله فيك
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
جمعة مباركة لكم جميعا
والله قفلت الشاشة والي يصير يصير بس ما هو على حساب صحتي
تعبت نفسيا وجسديا
الله يوفقكم جميعا ويسخر لكم من يكون سبب في رزقكم
تحياتي
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
السلا عليكم
اخى ماجد هل يوجد توصيه اليوم ام مازال السوق غير واضح؟
وشكرا
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبد من عباد الله
من اى سعر ?
مشكور أخي عبد من عباد الله لاهتمامك
أنا شاري واحده فوق 6400
وواحده فوق 6300
واتنين فوق 6200
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Forex Beginner
مشكور أخي عبد من عباد الله لاهتمامك
أنا شاري واحده فوق 6400
وواحده فوق 6300
واتنين فوق 6200
يا نهار ازرق يعنى انت كدة خسران بتاع 1100 بيب
انا مش عارف هو ناوى يصحح ولا حيفضل نازل ولا ايه نظامه
تابع ومع اول تصحيح اخرج
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Forex Beginner
مشكور أخي عبد من عباد الله لاهتمامك
أنا شاري واحده فوق 6400
وواحده فوق 6300
واتنين فوق 6200
الأخ العزيز ان شاء الله بيطلع يصحح
بس لو تسأل ابو محمد ( ماجد ) في الصباح وقبل السوق الأوروبي يكون أفضل حتى لا تزيد خسارتك
أتمنى ان تكون داخل بعقود صغيره :eh_s(7):