النتائج 31 إلى 45 من 51
الموضوع: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس
- 01-08-2007, 04:58 PM #31
رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس
Close Sell Short GBPJPY 1 lot
- 01-08-2007, 06:30 PM #32
رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس
معلش انا فهمي يسيط
في احد فهم شىء من الموضع
- 01-08-2007, 06:45 PM #33
رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس
أرجوا شرح الموضوع بالعربى بالتفصيل
- 02-08-2007, 03:58 AM #34
رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس
dear brother
currency scalper
if you don't need anyone to understand what you do and noone follow it because no one understand
why you write this
we hope you can tell us all
thanks
- 02-08-2007, 06:30 AM #35
- 02-08-2007, 09:22 AM #36
رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس
ADD 2 lots BUY GBPJPY and 1 lot SELLSHORT AUDUSD
- 02-08-2007, 06:35 PM #37
رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس
CLOSED the GBPJPY and the AUDUSD, if you need to see all the trades I have given the login details, I will find a better way of displaying the results
- 02-08-2007, 06:47 PM #38
رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس
الي انا فاهمه من الموضوع هو عرض للعضلات والامكانيات
يمكن السبب البحث عن ادارة الحسابات او هدف اخر وهذا الي انا فهمته من الموضوع لانه لا ساس لعمليات الدخول ولا اساس لعمليات الخروج تقال او تشرح في الموضوع
هذا الي انا فهمت من هالموضوع
- 02-08-2007, 07:11 PM #39
رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس
closed the BUY NZDUSD 1 lot
These are all automated trades
I do not do any analysis
- 02-08-2007, 07:27 PM #40
رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس
هل تجدون من الافضل العرض هكذا
لست اقوم باي تحليل ببساطة انا انقل العمليات التلقاءية
- 05-08-2007, 05:27 AM #41
- 05-08-2007, 05:38 AM #42
رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس
يا جماعة الموضوع بكل بساطة اللى قدرت افهمه يعنى الآتى
الراجل دا حاطط يوزر وباسورد ندخل على البرنامج برنامج التداول اللى فى الموقع اللى هو كتبه فى اول مشاركة ونشوف العمليات اللى بتتفتح ونفتحها معاهم عشان نكسب تلتين اواربعين فى المية شهريا بالتوصيات اللى هتكون مفتوحة على البرنامج . وهو مرفق نتايج سبع شهور تقريبا .
يعنى على ما اعتقد اللى عايزه يقوله كدة بس هو مش عارف يشرح وجهة نظره كويس .
- 08-11-2007, 09:28 PM #43
رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس
مساء الخير,
يللي عنده هيك برنامج ليش يبيعه ب200 دولار؟؟؟
- 08-11-2007, 09:30 PM #44
رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس
اللة اعلم
هل فى احد جربة
- 10-11-2007, 02:59 PM #45
المواضيع المتشابهه
-
اربح 200 دولار شهريا
By mohey in forum سوق تداول العملات الأجنبية والسلع والنفط والمعادنمشاركات: 0آخر مشاركة: 05-04-2005, 07:28 PM -
اربح بالعمل على الانترنت واربح 200 دولار شهريا
By mohey in forum سوق تداول العملات الأجنبية والسلع والنفط والمعادنمشاركات: 0آخر مشاركة: 05-04-2005, 06:47 PM
الأكثر زيارة
رد مع اقتباس


