صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 45 من 51
  1. #31
    الصورة الرمزية CurrencyScalper
    CurrencyScalper غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2005
    المشاركات
    56

    افتراضي رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس

    Close Sell Short GBPJPY 1 lot

  2. #32
    الصورة الرمزية maram
    maram غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    الإقامة
    الاردن
    العمر
    47
    المشاركات
    23

    افتراضي رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس

    معلش انا فهمي يسيط
    في احد فهم شىء من الموضع

  3. #33
    الصورة الرمزية waelnea
    waelnea غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Feb 2007
    الإقامة
    Egypt,Tanta ,62 Anwar street.
    المشاركات
    58

    افتراضي رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس

    أرجوا شرح الموضوع بالعربى بالتفصيل

  4. #34
    الصورة الرمزية abd el rahman
    abd el rahman غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    المشاركات
    97

    افتراضي رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس

    dear brother
    currency scalper
    if you don't need anyone to understand what you do and noone follow it because no one understand
    why you write this
    we hope you can tell us all
    thanks

  5. #35
    الصورة الرمزية فيصل-أبو سعيد
    فيصل-أبو سعيد غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Feb 2006
    المشاركات
    1,748

    افتراضي رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maram مشاهدة المشاركة
    معلش انا فهمي يسيط
    في احد فهم شىء من الموضع

    لا فهمك تمام 100%

    بس الأخ متحمس زيادة و يكتب فقط لنفسه الظاهر

  6. #36
    الصورة الرمزية CurrencyScalper
    CurrencyScalper غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2005
    المشاركات
    56

    افتراضي رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس

    ADD 2 lots BUY GBPJPY and 1 lot SELLSHORT AUDUSD

  7. #37
    الصورة الرمزية CurrencyScalper
    CurrencyScalper غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2005
    المشاركات
    56

    افتراضي رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس

    CLOSED the GBPJPY and the AUDUSD, if you need to see all the trades I have given the login details, I will find a better way of displaying the results

  8. #38
    الصورة الرمزية بنكرمان
    بنكرمان غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jan 2006
    الإقامة
    جدة
    المشاركات
    287

    افتراضي رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس

    الي انا فاهمه من الموضوع هو عرض للعضلات والامكانيات
    يمكن السبب البحث عن ادارة الحسابات او هدف اخر وهذا الي انا فهمته من الموضوع لانه لا ساس لعمليات الدخول ولا اساس لعمليات الخروج تقال او تشرح في الموضوع

    هذا الي انا فهمت من هالموضوع

  9. #39
    الصورة الرمزية CurrencyScalper
    CurrencyScalper غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2005
    المشاركات
    56

    افتراضي رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس

    closed the BUY NZDUSD 1 lot
    These are all automated trades
    I do not do any analysis

  10. #40
    الصورة الرمزية CurrencyScalper
    CurrencyScalper غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2005
    المشاركات
    56

    افتراضي رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس

    هل تجدون من الافضل العرض هكذا
    لست اقوم باي تحليل ببساطة انا انقل العمليات التلقاءية
    الملفات المرفقة الملفات المرفقة

  11. #41
    الصورة الرمزية mahmoudh7
    mahmoudh7 غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الإقامة
    Egypt
    المشاركات
    6,605

    افتراضي رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة CurrencyScalper مشاهدة المشاركة
    هل تجدون من الافضل العرض هكذا
    لست اقوم باي تحليل ببساطة انا انقل العمليات التلقاءية
    ahna shefen ank ttkalm arabe elaol

    يعني

    احنا شايفين انك تتكلم عربي الاول

    وبعدين يحلها ربنا لما نفهم انت عايز تقول ايه

  12. #42
    الصورة الرمزية السوهاجى
    السوهاجى غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Aug 2006
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    905

    افتراضي رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس

    يا جماعة الموضوع بكل بساطة اللى قدرت افهمه يعنى الآتى

    الراجل دا حاطط يوزر وباسورد ندخل على البرنامج برنامج التداول اللى فى الموقع اللى هو كتبه فى اول مشاركة ونشوف العمليات اللى بتتفتح ونفتحها معاهم عشان نكسب تلتين اواربعين فى المية شهريا بالتوصيات اللى هتكون مفتوحة على البرنامج . وهو مرفق نتايج سبع شهور تقريبا .

    يعنى على ما اعتقد اللى عايزه يقوله كدة بس هو مش عارف يشرح وجهة نظره كويس .

  13. #43
    الصورة الرمزية elecom1981
    elecom1981 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الإقامة
    الولايات المتحدة الأمريكية
    العمر
    44
    المشاركات
    550

    افتراضي رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس

    مساء الخير,
    يللي عنده هيك برنامج ليش يبيعه ب200 دولار؟؟؟

  14. #44
    الصورة الرمزية yamin2000
    yamin2000 غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Oct 2007
    الإقامة
    السعودية
    المشاركات
    1,044

    افتراضي رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس

    اللة اعلم
    هل فى احد جربة

  15. #45
    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    الإقامة
    في بيتنا
    المشاركات
    376

    افتراضي رد: اربح %30 - 40% شهريا في الفوريكس

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فهد الكويت مشاهدة المشاركة
    منتدى عربي
    كتبت العنوان بالعربي كمل جميلك بالعربي



صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. اربح 200 دولار شهريا
    By mohey in forum سوق تداول العملات الأجنبية والسلع والنفط والمعادن
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 05-04-2005, 07:28 PM
  2. اربح بالعمل على الانترنت واربح 200 دولار شهريا
    By mohey in forum سوق تداول العملات الأجنبية والسلع والنفط والمعادن
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 05-04-2005, 06:47 PM

الاوسمة لهذا الموضوع


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17