مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ترى ان هذا الموضوع يضع المنهج العلمى الصحيح لدراسه الفلك المالى

المصوتون
132. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع
  • نعم

87 65.91%
  • لا

45 34.09%
صفحة 42 من 101 الأولىالأولى ... 32363738394041424344454647485292 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 616 إلى 630 من 1503
    الصورة الرمزية عبدالعزيزمحمد
    عبدالعزيزمحمد غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kmalexfx مشاهدة المشاركة
    هل السيناريو مازال فعال

تلك ليست صفقه مضاربه وليست توصيه ولكنها مجرد فكره ولم يناقشها معى احد حين طرحتها ولم تناقشها انت ايضا معى حين طرحتها فكيف تناقش معى الغائها وانت لم تناقش ارهاصات تفعيلها الموضوع اخى للتعلم للتفكر ليس اكثر وليس موضوع توصيات تستطيع مناقشه صفقات المضاربه للمثلث الفلكى فقط ماعدا ذلك اجتهادات سواء منى او من الاخوه هنا انتظر عندما اعرض فكره اخرى وادخل ناقشنى وقتها
    آخر تعديل بواسطة عبدالعزيزمحمد ، 07-07-2020 الساعة 05:24 PM
    توقيع العضو
    مؤسس نظريه المثلث الرقمى لتحديد ترند الاتجاه
    و تحديد المدى الرقمى لانعكاس الاسعار شمالا او جنوبا

الصورة الرمزية kmalexfx
    kmalexfx غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

هل السيناريو مازال فعال
    استاذ عبدالعزيز برجاء الرد لو بايع اخرج والسناريوا ملغي

الصورة الرمزية kmalexfx

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالعزيزمحمد مشاهدة المشاركة

تلك ليست صفقه مضاربه وليست توصيه ولكنها مجرد فكره ولم يناقشها معى احد حيت طرحتها ولم تناقشها انت ايضا معى حين طرحتها فكيف تناقش معى الغائها وانت لم تناقش ارهاصات تفعيلها
    هههه تمام
    لا حول ةلا قوه الا بالله

الصورة الرمزية kmalexfx

خالى بالك نقاط المثلث للمضاربه وحط تحتيها الف خط يعنى باخد 20 او 30 او 40 نقطه واقؤل للسوق شكرا

انما التحليل الى وضعته تحليل تشتغل عليه وفقا لاداره رأس مال
    دلوقتي بقا للمضاربه
    يا حول الله يارب

الصورة الرمزية kmalexfx

دلوقتي بقا للمضاربه
    يا حول الله يارب
    حضرتك عدلت مشاركتك ثلاث مرات مره دي للمضاربه ومره انتا مانقشتنيش فيها واخيرا دي لا للمضاربه ولا للتحليل

حضرتك عدلت مشاركتك ثلاث مرات مره دي للمضاربه ومره انتا مانقشتنيش فيها واخيرا دي لا للمضاربه ولا للتحليل

يافندم ده كلامى حين وضعت الفكره للمناقشه ولم يناقشها احد وقتها

طيب حتى يستفيد الجميع اشير لكم بالتفكير ولا اشير بالتوصيه

فان وجدتم ان تحليلى يوافق مالديكم من علم فلكم ان تأخذوه او تتركوه

كلمه فى سرك الباوند دولار الى سقوط بحول وقوه الله تعالى ومشيئته

( طبعا هدف الكلام ده هو ايضا التحذير من الشراء والخداع )

طيب الى عايز يبيع ويعمل اداره رأس مال لصفقته ممكن يعملها وفقا للنموذج المقترح

ولكل منا ان يقترح اى نموذج وفقا لمدرسته التى يعمل بها فالاختلاف رحمه ............

وتركت الامر للجميع وقلت ليست توصيه فانا بتعجب بصراحه وانت جايب تحذيرى لاحد الاخوه الى بوضحله فيه التفسير وكلمه من الشرق وكلمه من الغرب

امرك عجيب فعلا وياسيدى الموضوع لو مزعلك اوى كده ماتدخلش تقراه واعتبره مش موجود خالص واذا راجعت الصفقه جيدا ستجدها نجحت فى ارقام المضاربه ولم ينجح التحليل العام ايه المشكله بقى عندك
    آخر تعديل بواسطة عبدالعزيزمحمد ، 07-07-2020 الساعة 05:39 PM
    توقيع العضو

الصورة الرمزية kmalexfx

يافندم ده كلامى حين وضعت الفكره للمناقشه ولم يناقشها احد وقتها

طيب حتى يستفيد الجميع اشير لكم بالتفكير ولا اشير بالتوصيه

فان وجدتم ان تحليلى يوافق مالديكم من علم فلكم ان تأخذوه او تتركوه

كلمه فى سرك الباوند دولار الى سقوط بحول وقوه الله تعالى ومشيئته

( طبعا هدف الكلام ده هو ايضا التحذير من الشراء والخداع )

طيب الى عايز يبيع ويعمل اداره رأس مال لصفقته ممكن يعملها وفقا للنموذج المقترح

ولكل منا ان يقترح اى نموذج وفقا لمدرسته التى يعمل بها فالاختلاف رحمه ............

وتركت الامر للجميع وقلت ليست توصيه فانا بتعجب بصراحه وانت جايب تحذيرى لاحد الاخوه الى بوضحله فيه التفسير وكلمه من الشرق وكلمه من الغرب

امرك عجيب فعلا
    كلمه في سرك كلامك مش منطقي عارف ليه لان حضرتك غيرت كلامك في المشاركه ثلاث مرات اول مره كتبت دي للمضاربه وليست توصيه بس الظاهر افتكرت المشاركه اللي حضرتك كاتبها بردوا ان خطوط المثلث الفلكي للمضاربه فقط انما السيناريوا دا تحليل تشتغل عليه وفقا لاداره راس المال
    بعدها غيرت المشاركه انه ازاي بتناقشني دلوقتي وانتا لم تناقشني ساعتها واخيرا تعديل ان الخطوط دي لا للمضاربه ولاتحليل
    على العموم انا كان سوالي بسيط هل السيناريوا لسه فعال ولا لا ولم الومك او اقصد اي شى ومش من حقي اصلا بس كان مجرد سوال واعتبره تفكير بردوا زي ما بتقول حضرتك دلوقتي
    اما بقا كلمه من الشرق وكلمه من الغرب دي وامرك عجيب دي فا بلاش اعلق افضل وكل واحد ونيته واعتقد اي حد عاقل صادق مع نفسه الأهم قبل غيره هيحكم صح .

هههه تمام
    لا حول ةلا قوه الا بالله

المقصود من كلامى الى بتحوره ان الى هايشتغل تحليل عام ماتبقاش بالنسباله مضاربه والى هايشتغل مضاربه يبقى 20 الى 40 نقطه واحترام المثلث فى الصفقه ديه كان واضح جدا كمضاربه ارجو اكون وضحت القصد
    توقيع العضو

كلمه في سرك كلامك مش منطقي عارف ليه لان حضرتك غيرت كلامك في المشاركه ثلاث مرات اول مره كتبت دي للمضاربه وليست توصيه بس الظاهر افتكرت المشاركه اللي حضرتك كاتبها بردوا ان خطوط المثلث الفلكي للمضاربه فقط انما السيناريوا دا تحليل تشتغل عليه وفقا لاداره راس المال
    بعدها غيرت المشاركه انه ازاي بتناقشني دلوقتي وانتا لم تناقشني ساعتها واخيرا تعديل ان الخطوط دي لا للمضاربه ولاتحليل
    على العموم انا كان سوالي بسيط هل السيناريوا لسه فعال ولا لا ولم الومك او اقصد اي شى ومش من حقي اصلا بس كان مجرد سوال واعتبره تفكير بردوا زي ما بتقول حضرتك دلوقتي
    اما بقا كلمه من الشرق وكلمه من الغرب دي وامرك عجيب دي فا بلاش اعلق افضل وكل واحد ونيته واعتقد اي حد عاقل صادق مع نفسه الأهم قبل غيره هيحكم صح .

انت عارف لو كت بتسال للعلم كنت جاوبتك بس مش هاريحك لان واضح ان ليك اهداف اخرى الله اعلم بيها المثلث الفلكى قصته كبيره جدا فيه مناط للاتجاه وانا ماشرحتوش لانى مابشرحش الا الى متاكد منه وعشان كده قلت ليست توصيه وكل انسان يفكر طبقا لمدرسته وفيه مناط المضاربه شرحته لانه ناجح جدا بشهاده الجميع ولما كتبت للمضاربه وضحت الهدف منها ولما كتبت ليست توصيه باردوا وضحت بيت القصيد اطمن عشان اريحك وابطل ماتدعيه بالبهتان ومضطر لهذا بقى امرى لله انا باقيلى هنا شويه كمان لبعض الدروس اثناء ذلك هابقى انزلك توصيات بجد لكنى ماحبتش اعمل ده لانى عايز الناس تركز فى صلب الموضوع انا لاداخل استعرض عضلات زى الى بيعملوا ولا داخل عايز حاجه منك او من غيرك القصه انى حبيت الناس تضطلع على جانب من الصوره غير مرئى عند الاغلبيه فلو سمحت اذا كنت داخل للجدال العقيم فانا مش فاضى لكده ولو داخل تتعلم فاهلا بيك ولو مش عاجبك لا ده ولا ده فممكن ماتدخلش الموضوع وتريح اعصابك شويه وتركز فى تطوير نفسك دائما ولا تكن بهذا الحقد الذى اراه بيانا عيانا
    توقيع العضو

الصورة الرمزية ally
    ally غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

وفقكم الله يا استاذ عبدالعزيز
    اكمل موضوعك و لا تلتفت لاحد

ايوه طبعا لانك لازم تفهم ان للمضاربه شرط وللتحليل العام شرط كون حضرتك خالط بين الاثنين فديه مشكلتك انت اما قصه مانقشتنيش فديه ملاحظه منى لان الى عايز يدخل شى بيناقش وبعدين ماترفعلنا محفظتك لايف كده وورينا الصفقه الى دخلتها الى بتقؤل عليها عشان نناقشك بوضوح والاعضاء كمان تستفيد ايه رئيك اتمنى ترفع محفظتك بس تبين ان الحساب لايف
    توقيع العضو

الصورة الرمزية kmalexfx

انت عارف لو كت بتسال للعلم كنت جاوبتك بس مش هاريحك لان واضح ان ليك اهداف اخرى الله اعلم بيها المثلث الفلكى قصته كبيره جدا فيه مناط للاتجاه وانا ماشرحتوش لانى مابشرحش الا الى متاكد منه وعشان كده قلت ليست توصيه وكل انسان يفكر طبقا لمدرسته وفيه مناط المضاربه شرحته لانه ناجح جدا بشهاده الجميع ولما كتبت للمضاربه وضحت الهدف منها ولما كتبت ليست توصيه باردوا وضحت بيت القصيد اطمن عشان اريحك وابطل ماتدعيه بالبهتان ومضطر لهذا بقى امرى لله انا باقيلى هنا شويه كمان لبعض الدروس اثناء ذلك هابقى انزلك توصيات بجد لكنى ماحبتش اعمل ده لانى عايز الناس تركز فى صلب الموضوع انا لاداخل استعرض عضلات زى الى بيعملوا ولا داخل عايز حاجه منك او من غيرك القصه انى حبيت الناس تضطلع على جانب من الصوره غير مرئى عند الاغلبيه فلو سمحت اذا كنت داخل للجدال العقيم فانا مش فاضى لكده ولو داخل تتعلم فاهلا بيك ولو مش عاجبك لا ده ولا ده فممكن ماتدخلش الموضوع وتريح اعصابك شويه وتركز فى تطوير نفسك دائما ولا تكن بهذا الحقد الذى اراه بيانا عيانا
    انت عارف لو كت بتسال للعلم
    لما اسال هوا السيناريوا اللي حضرتك نزلتوا مازال فعال ولا لا كدا يبقا مش للعلم طيب يا سيدي ,,,,, للعلم بالشى لماذا فشل ""السيناريوا"" الموضوع وليس التوصيه او الصفقه ؟ عشان الواضح انك اللي بتخلط الأمور ببعضها لان اول سوالي كان هل السناريووا دا فعاال
    وابطل ماتدعيه بالبهتان

هوا ايه اللي ادعيته بالبهتان دا يا استاذ انا اقتباسي من مشاركاتاك وكلامك بالحرف وموجود وتعديلك حصل بدل المره تلاته ايه اللي ادعيته دا انا قولتلك انتا قولت حاجه مقولتهاش مثلا ؟؟؟
    مش عايز حاجه منك او من غيرك

ولا أنا والله هوا مجرد توضيح للكلام وان كل واحد يكون مسؤل عن كلامه بس كدا انتا ايه مضايقك انا مقولتش حاجه انتا مش كاتبها ولا تعديل الكلام وتغيره اكتر من مره انا جايبه من عندي معنى كدا ان في تخبط في الموضوع بس ودا اللي وضحته ؟!!!
    الحقد الذى اراه بيانا عيانا

يا حول الله يارب تاااااني عشان اللي عقله لم يستوعب اللي حصل انا مكتبتش حاجه من عندي انتا حطيت سيناريوا ,,,سالت هل السيناروا مازال فعال ,,,,,,,قولت اول رد دا للمضاربه وليس للمتاجره ,,,,,عدلتها في ساعتها دا ليس للمتاجره ولا للمضاربه ,,,,,,اخيرا دا ليس للمضاربه ولا للمتاجره وانتا مانقتشنيش من الأول يبقا ماتقنشنيش فيه دلوقتي .(قصه قصيره مقتبسه عن احداث حقيقيه ) ويقولك ادعيته بالبهتاان لا ركز كدا وشوف كلامك مش كلامي انا ؟! ((وبعدين حقد على ايه معلش ))

انت عارف لو كت بتسال للعلم
    لما اسال هوا السيناريوا اللي حضرتك نزلتوا مازال فعال ولا لا كدا يبقا مش للعلم طيب يا سيدي ,,,,, للعلم بالشى لماذا فشل ""السيناريوا"" الموضوع وليس التوصيه او الصفقه ؟ عشان الواضح انك اللي بتخلط الأمور ببعضها لان اول سوالي كان هل السناريووا دا فعاال
    وابطل ماتدعيه بالبهتان

هوا ايه اللي ادعيته بالبهتان دا يا استاذ انا اقتباسي من مشاركاتاك وكلامك بالحرف وموجود وتعديلك حصل بدل المره تلاته ايه اللي ادعيته دا انا قولتلك انتا قولت حاجه مقولتهاش مثلا ؟؟؟
    مش عايز حاجه منك او من غيرك

ولا أنا والله هوا مجرد توضيح للكلام وان كل واحد يكون مسؤل عن كلامه بس كدا انتا ايه مضايقك انا مقولتش حاجه انتا مش كاتبها ولا تعديل الكلام وتغيره اكتر من مره انا جايبه من عندي معنى كدا ان في تخبط في الموضوع بس ودا اللي وضحته ؟!!!
    الحقد الذى اراه بيانا عيانا

يا حول الله يارب تاااااني عشان اللي عقله لم يستوعب اللي حصل انا مكتبتش حاجه من عندي انتا حطيت سيناريوا ,,,سالت هل السيناروا مازال فعال ,,,,,,,قولت اول رد دا للمضاربه وليس للمتاجره ,,,,,عدلتها في ساعتها دا ليس للمتاجره ولا للمضاربه ,,,,,,اخيرا دا ليس للمضاربه ولا للمتاجره وانتا مانقتشنيش من الأول يبقا ماتقنشنيش فيه دلوقتي .(قصه قصيره مقتبسه عن احداث حقيقيه ) ويقولك ادعيته بالبهتاان لا ركز كدا وشوف كلامك مش كلامي انا ؟! ((وبعدين حقد على ايه معلش ))

اولا انا قلت ليست توصيه ولم اقل ليست للمتاجره طيب انا الحقيقه مش فاهم انت عايز ايه باردوا اما ردى عن السيناريو فهذا انا حر فيه اوضح اسبابه لمن اعتقد انهم يطلبون العلم بأدب غير كده انا غير مجبر اجاوبك وبعدين انت مش قلت انك دخلت الصفقه طب ليه مش عايز ترفع حساب لايف زى مابتقول
    اما الحقد فيؤسفنى اقؤلك والله مازاد ردك هذا الا يقينا فيك انا بنصحك ماضيعش وقتك بموضوعنا الى مش عاجبك واما تقدم شيئا مفيدا او تتركنا نقدم شيئا
    هو حكايه انى قلت ان السر فى القراءن مزعلاكم للدراجادى سبحان الله فعلا لو سمحت كفايه جدال لحد كده وردى انتهى عليك لحد كده لأن لو كنت سألت بأدب عن الاسباب كنت وضحتلك الرد وافدتك لكن واضح ان الهدف هو التشويش وكتابه مشاركات لا داعى لها لغرض فى نفس يعقوبيان
    توقيع العضو

الصورة الرمزية kmalexfx

اولا انا قلت ليست توصيه ولم اقل ليست للمتاجره طيب انا الحقيقه مش فاهم انت عايز ايه باردوا اما ردى عن السيناريو فهذا انا حر فيه اوضح اسبابه لمن اعتقد انهم يطلبون العلم بأدب غير كده انا غير مجبر اجاوبك وبعدين انت مش قلت انك دخلت الصفقه طب ليه مش عايز ترفع حساب لايف زى مابتقول
    اما الحقد فيؤسفنى اقؤلك والله مازاد ردك هذا الا يقينا فيك انا بنصحك ماضيعش وقتك بموضوعنا الى مش عاجبك واما تقدم شيئا مفيدا او تتركنا نقدم شيئا
    هو حكايه انى قلت ان السر فى القراءن مزعلاكم للدراجادى سبحان الله فعلا لو سمحت كفايه جدال لحد كده وردى انتهى عليك لحد كده لأن لو كنت سألت بأدب عن الاسباب كنت وضحتلك الرد وافدتك لكن واضح ان الهدف هو التشويش وكتابه مشاركات لا داعى لها لغرض فى نفس يعقوبيان

والله مازاد ردك هذا الا يقينا
    وشكرا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ally مشاهدة المشاركة
    وفقكم الله يا استاذ عبدالعزيز
    اكمل موضوعك و لا تلتفت لاحد

هانكمل ان شاء الله يافندم اطمن تماما زى مانت شايف عمال افهمه انه مشاركتى واضحه يوم 1 يوليو انها فكره وليست توصيه فيقؤلى ملغى ومش ملغى
    اقؤله طب ارفع حسابك لايف عشان لو فيه ضرر نساعدك مش راضى يرفعه هرى غريب مشوفتش كده فى منتديات الاجانب ابدا
    توقيع العضو

صفحة 42 من 101 الأولىالأولى ... 32363738394041424344454647485292 ... الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17