الملف المرفق 485994
شراء الكندي ين بعد كسر الترند لانة ممكن يعمل xx .. فالبتالى افضل نقطة شراء بعد كسر الترند بالتوفيق
Printable View
الملف المرفق 485994
شراء الكندي ين بعد كسر الترند لانة ممكن يعمل xx .. فالبتالى افضل نقطة شراء بعد كسر الترند بالتوفيق
متشكر لك استاذنا بالفعل انا بدات بمراجعة اليوت إن شاء الله الاسبوع القادم ابدء برفع شارت وبشارك هنا صدقت تحليل اليوت يعتبر من انجح الطرق بالسوق لانه اقل شيئ يعطيك هدف اضعاف الاستوب .. له دورات بالاف دولارات يعني بذكر قبل كم شهر وانا بتعلم اليوت طلبت من جهة "ما" انه فقط يقولون لي تحليلي صح او خطأ طلبوا مبلغ 1700$ وقتها كنت دارس اليوت فقط اطلب التصحيح .. الحمد لله مع بداية 2018 إن شاء الله تكون هذه الورشة باب خير علينا خصوصا من شخص متمكن من موجات اليوت نتدرب على ايده :0031:
هذه فرصة لنا جميعاً واتمنى ايضا الكل يشارك
وجهز نفسك استاذنا من الاسبوع القادم سوف تجد الكثير من الاسئلة :0016: الله يعينك ويقويك
الحمد لله هذه الورشة اعادة احياء هذا النوع من التحليل بالمنتديات العربية
حبيبي دة شرف ليا الله يعزك يارب .. الورشة ورشتك وورشة كل الناس . وانا على يقين من كنت بدرس الموجي . ان اليوت هو السوق . وفعلا ممكن يعطيك هدف 10 اضعاف الستوب يكفي انك ممكن تحلل شارت لمدة 5 سنين قدام . وتريح دماغك . وتنورني طبعا . بس اهم حاجة متستعجلش عشان لو سألت فى حاجة لها علاقة بالمنهج هعرف انك مذاكرتش ومش هجاوبك :D .. لازم انت اللى تقيم نفسك عشان الاستعجال وحش جدا وخاصة مع اليوت ذاكر براحتك مرة و 2 و 10 وتعالى طببق بقي . ربنا يوفقك
الملف المرفق 486042
صعد 45 نقطة ومكملين ان شالله
الملف المرفق 486160
الاسترالى هبط من المنطقة المحددة 160 نقطة الى الان ولا يوجد اشارة انعكاس للشراء فربما استمرار البيع افضل وهو السينريو التاني . مبروك لمن استفاد
الملف المرفق 486161
75 نقطة الى الان نغلق نصف العقود ونستمر مبروك لمن استفاد
الملف المرفق 486225
تحديث الاوزي نيوز بعد التصحيح
الملف المرفق 486227
Buy GbpNzd after the breakout
بعد كسر الترند الصغير ;)
الملف المرفق 486230
+190 نقطة من الملاذ .. نستممممممر .. الله يخربيتك يا ترامب :D
تسلم يا حبيبي .. ربنا يباركلك يارب
الملف المرفق 486324
+250 نقطة وسيناريو قادم باذن الله