صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123
النتائج 31 إلى 45 من 45
    الصورة الرمزية ahmed_prince
    ahmed_prince غير متواجد حالياً موقوف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل عزت مشاهدة المشاركة
    شوفوا يا جماعة من الاخر كدة

المشكلة بتاعت الاخ صاحب الموضوع جدالية بحتة تقبل الشك بكل تاكيد و انا عندى الاسباب اللى تخليني اشك فى المشكلة من الاساس

1- خسارة العضو 3 دولار و كأنه تعمد تصيد خطأ ما فى المنصة لعمل مشكلة عليه

2- وجود اكثر من اسم للاخ صاحب المشكلة فى اكثر من منتدى مرة محمد و مرة راغب

3- التنفيذ فى الحسابات ECN يختلف شكلا و مضمونا عن الحسابات الاخرى و بالتالى طبيعي انه ممكن يحصل اختلاف نقطة او نفطتين و طبيعي جدا عدم ظهورها على الشارت لان الفريم بتاع الاخ صاحب الموضوع هو فريم الدقيقة ( 1 M ) و لو فتح فريم اكبر من كدة شوية 5 دقائق او ربع ساعة مثلا مش هيلاقى فى اى مشكلة خالص .. يعنى الاخ صاحب الموضوع استنى على فريم الدقيقة تنفيذ الصفقة باختلاف طبيعي جدا نقطتين و عمل عليه كل وجع الدماغ دة ناهيك عن انه اصلا مش خسران حاجة دول 3 دولار و لو الشركة متلاعبة اكيد مش هتخسره 3 دولار يعنى !!!

4- انا بنفسى شفت الموضوع بتاع الاخ راغب او محمد مش عارف اسمه ايه الحقيقة لكن شوفت الموضوع بتاعه فى منتدى الجيران و شفت رد ممثل الشركة الاخ عمر اللى انا شخصيا سألته قبل كدة فى اكتر من شئ متعلق بالشركة و كان محترم وودود جدا معى

انا شفت رد الاخ عمر و رد الشركة الرسمى اللى متطابق طبعا بما انه ممثلهم و فى رأيي بمنتهى الامانة رد عمر و الشركة صحيح 100% لان الحسابات ECN كل الاسعار بتيجي من البنوك للشركات و دة معناه ان استحالة الشركات تتحكم فى الاسعار و بعدين اصلا السعر موجود على الشارت فى فريم 5 دقائق او الفريمات الاكبر و عدم ظهور (( نقطتين فقط )) على شارت الدقيقة دى مش جريمة يا جماعة افهموا بقى و خلوا عقولكم اكبر من كدة .. نقطتين مش جريمة و شئ عادى جدااااااا و بيحصل فى كل الشركات فى الفريمات الصغيرة.

من الاخر كدة عشان الكلام كتر في الموضوع دة و اخد اكتر من حقه

اكسنس لا تسرق و مش نصابة و مستحيل تكون نصابة و يشهد الله ان من تعاملى معهم مدة طويلة جدا اراها الافضل بغض النظر عن الشركات التانية.

انا هحاول ما ادخلش فى النقاش دة تانى لانه مضيعة للوقت بصراحة و كل واحد حر فى الشركة اللى يضارب فيها ما حدش يفرض وصيته على حد و كلمة لصاحب الموضوع ياريت ما تتهمش اى حد بالباطل لان اى حد من حقه يقول رأيه انت مش هتحجر على الناس و مش معنى ان فى ناس كتير ضد كلامك و اتهامك لشركة محترمة يبقى كلنا نصابين و كلنا مش عارف ايه .. عيب ارتقى بتفكيرك و انا شخصيا جاهز للكشف عن الاى بى رغم ان عيب اوى اقول كدة و انا عضو قديم و الكثير هنا يعرفنى بس هقول ايه.. خاطبوا الناس على قدر عقولهم

هذا هو الكلام المضبوط بدون الدخول فى مهاترات و كشف سحوبات مثلما يريد الاخ راغب صاحب الموضوع و كأن لا شئ اسمه خصوصيات و كأن قسمى بالله ليس مهم ...

و حسبى الله و نعم الوكيل فى اتهامه لى بالباطل و الكذب.

الصورة الرمزية Ragheb2012
    Ragheb2012 غير متواجد حالياً موقوف

ايوة برضه فين اثبات السحب؟ :D

الصورة الرمزية ahmed_prince
    ahmed_prince غير متواجد حالياً موقوف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ragheb2012 مشاهدة المشاركة
    ايوة برضه فين اثبات السحب؟ :D

ايه الطلب الغريب دة و الله بالنسبة لى الحمد لله سحبت كتير و الاثباتات كتير و مش من اكسنس بس من شركات تانية كمان لكن مش من حقك انى اضحى بخصوصياتى عشان ارد عليك... عايز تصدقنى او مش عايز انت حر و ربى يشهد على صدق كلامى.

اما عن اكسنس انا قلت رأيي و تجربتى فيها و اظن انت بنفسك قلت انك ساحب منها الالاف يعنى كش محتاج تشوف منى اثبات سحب... احنا هنا مش بنتعامل مع شركات ضغط على اعلانات دى شركات فوركس.

اول مرة اشوف واحد يطلب من الناس دليل على كلامهم و برغم القسم مش مصدق.

سيدى انت حر الناس كلها بتقول ان الشركة دى محترمة و انت مصمم انها نصابة و انك فاهم الحسابات الاى سى ان صح خلاص انت حر الشركة اللى ما تعجبكش ما تتعاملش معاها لكن مش تكذب و تتهم فى الناس و عايز حاجات ضد خصوصياتهم.. شئ غريب بجد
    آخر تعديل بواسطة خدمة الأعضاء7 ، 23-06-2015 الساعة 09:45 PM

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_prince مشاهدة المشاركة
    ايه الطلب الغريب دة و الله بالنسبة لى الحمد لله سحبت كتير و الاثباتات كتير و مش من اكسنس بس من شركات تانية كمان لكن مش من حقك انى اضحى بخصوصياتى عشان ارد عليك... عايز تصدقنى او مش عايز انت حر و ربى يشهد على صدق كلامى.

اما عن اكسنس انا قلت رأيي و تجربتى فيها و اظن انت بنفسك قلت انك ساحب منها الالاف يعنى كش محتاج تشوف منى اثبات سحب... احنا هنا مش بنتعامل مع شركات ضغط على اعلانات دى شركات فوركس.

اول مرة اشوف واحد يطلب من الناس دليل على كلامهم و برغم القسم مش مصدق.

سيدى انت حر الناس كلها بتقول ان الشركة دى محترمة و انت مصمم انها نصابة و انك فاهم الحسابات الاى سى ان صح خلاص انت حر الشركة اللى ما تعجبكش ما تتعاملش معاها لكن مش تكذب و تتهم فى الناس و عايز حاجات ضد خصوصياتهم.. شئ غريب بجد
    هدى بس اعصابك كده و بلاش تعصب
    اعتبرنى واحد لا يفقه شئ عن الفوركس او عن اكسنس و حابب انك تطمنى
    ورينا اثبات السحب الارباح الكبيرة
    ثم انا فى مواضيعى لما بتكلم عن شئ بوضح كل شئ بالبيانات و الصور و بيانات الحسابات
    انت محسسنى انه سر قومى اننا نشوف اثبات السحب
    صدقنى المسئلة بسيطة جداً بس انت اثبت بالدليل انها شركة نزيهة بإنك عميل عندهم و سحبت

و على فكرة طلبى بإثبات السحب ايضاً يتضمن الاستاذ وائل عزت و الاستاذ هشام حمد و الاستاذ nemarfx

الصورة الرمزية وائل عزت
    وائل عزت غير متواجد حالياً موقوف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ragheb2012 مشاهدة المشاركة
    و على فكرة طلبى بإثبات السحب ايضاً يتضمن الاستاذ وائل عزت و الاستاذ هشام حمد و الاستاذ nemarfx

انت حضرتك بتطلب منى ايه مش فاهم ؟

و انا ابعتلك اثباتات سحوباتى من الشركات ليه ؟

مش عايز تصدق اى كلام انت حر لكن انا مش هبعتلك اى حاجة لان ما ينفعش اساسا حد يطلع على بيانات و فلوس.

انا بعتذر ما اقدرش ابعتلك كشوف حسابات لان حضرتك مش جهة امنة و بحذر اى حد انه يبعتلك او يبعت لغيرك اى كشوف حسابات او كشوف سحوبات من اى شركة مهما كانت.

لالا عادى يا اخ وائل والله ناس كتير بتجيب سكرين شوتس لسحوبات انا مثلا هرفقلك اثبات سحب من اكسنس و من ايرون مثلا
    شوف فى المرفقات هتلاقى اسمى محمد راغب اعلى الصفحة عاليمين سواء فى اكسنس او فى ايرون ايداعات و سحوبات
    معنديش اى خجل انى اقدم للناس اثبات و مصداقية
    انما انتم بتتكلمو و خلاص
    انا بس عايز اثبت للناس انكم كلكم شخص واحد اسمه عمر مندوب الشركة متنكر فى اكثر من اسم لعمل للدعايا لإكسنس اما انا ياللى بتحاول تشكك فيا انا شخص واضح و صريح جداً من البداية
    و عشان تكذبنى امام المنتدى كله اثبت انك لست عمر و ارفق كشف حساب عليه اسم وائل عزت مفعل و فيه سحب بالآلاف كما تدعى انت و باقى الاسماء التى تخصك يا عمر
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة ir.png‏   ex.png‏  

و مستعد اقدملكم اثباتات سحب خاصة بى من اطلس و ثينك فوركس و اف اكس برو اف اكس سى سى و فوركس تايم و غيرها
    كدليل على انى عميل بجد و بشتغل فى الفوركس بجد مش مجرد شخص بيلجأ لحيل قديمة للدعايا لشركة بعينها

الصورة الرمزية ZENTOO
    ZENTOO غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اخ محمد راغب ...
    كله على عينك يا تاجر بالأدله ...
    لك مني كل تحية

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ZENTOO مشاهدة المشاركة
    اخ محمد راغب ...
    كله على عينك يا تاجر بالأدله ...
    لك مني كل تحية
    الله يحييك اخى الكريم
    لو عايز تضحك بقى على اكسنس فى نقطة انا لم اذكرها هنا كنت ذكرتها فى منتدى مجاور بخصوص عملية سحب
    خصوصا انى نوهت فى اكتر من رد هنا فى الموضوع ان اكسنس مستواها بيقل و بينحدر مع الوقت خصوصا بعد واقعة الفرنك السويسرى الشهيرة
    الشركة المبجلة قمت بعمل ايداع و عمل صفقات و حققت ربح و طلبت سحب
    السحب لم يتم بشكل فورى كما يدعون بس و ألغوه و كتبوا لى سبب الالغاء انه من الضرورى انى اتاجر كمان شوية لان الشركة مش مكتب صرافة
    دخلت كلمت الدعم يومها ردت عليا بنت اسمها سارة حامد قالتلى لازم تتداول شوية كمان ماينفعش تمشى بسرعة كده
    لانهم طبعا متوقعين من طريقة تجارتى العنيفة انى لو اكملت التداول هخسر الفلوس و بالتالى هتبقى فى جيب الشركة
    بس حصل مناوشات بينى و بينها لحد ما قالتلى طيب اطلبه تانى و فعلوه بعدها بوقت قصير و ليس بشكل فورى ايضاً
    و لك ان تتخيل هذه الاساليب المتخلفة التى لا تنم عن اى احترافية اطلاقاً من دعم شركة تعمل فى مجال كبير جداً كهذا

ارفقتلك اثبات السحب و سبب الرفض و الصفقات اللى تم تداولها

و بالمناسبة..منذ قليل تم ايقاف عمر فى المنتدى المجاور لذا اعتقد ان نشاطه هيزيد الفترة دى هنا فى المنتدى
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة 400149_1434465402.png‏   400149_1434465668.png‏   123.png‏  

الصورة الرمزية وائل عزت

كل اللى ردوا فى الموضوع عمر ؟!! ههههه

لا تعليق بجد

و مرة تانية بقول ان الحمد لله عندى سحوبات من اكسنس و من غيرها كتير

و مش مجبر ابدا احط اثباتات و بالعند فيك مش هحط اثباتات كفاية اثباتات السحب بتاعتك

و بعدين لو انا عمر يا صاحب العقل الكبير و كلنا هنا عمر و المنتدى كله عمر كان زمان عمر جاب اثباتات سحوبات من الشركة هو شئ صعب ؟ دة لو احنا عمر يعنى هههههه

و بعدين لو احنا عمر المنتدى ما قفلش عضوياتنا ليه ؟ يا اخى بلاش شغل اطفال هو فى تار بينك و بين عمر

انا شخصيا اتعاملت مع الراجل و كان محترم الله اعلم بقى عاملك ايه مخليك مش على بعضك كدة

و مرة تانية بحذر اى حد يا جماعة انه يحط اثباتات سحوبات سواء من اكسنس او من غيرها

ربنا يحفظ اموالكم.

آخر تعديل بواسطة خدمة الأعضاء7 ، 24-06-2015 الساعة 01:52 AM

لا تعليق بجد
    طب ماتثبت يا استاذ انك مش عمر
    بص سيبك من موضوع عمر خالص...مش انت راجل بتدعى ان اكسنس شركة نزيهة و صادقة تماماً و انك تداولت فيها بآلاف و سحبت ارباح كتير جداً جداً
    و المفروض ان الناس تصدقك
    طيب ماتثبت
    انا مش فاهم ايه مشكلتك انك تجيب سكرين شوت زى ما انا عملت كده بكل بساطة و تثبت صدق كلامك
    صدقنى الناس هتحترمك اكتر لما تعمل الخطوة دى
    انا بتهمك اتهام مباشر امام المنتدى انك مش اسمك وائل عزت
    و انك لا تمتلك حسابات مع اكسنس
    بل انك عمر علاء دعم اكسنس فى المنتديات اللى بيتم ملاحقته و طرده من المنتديات حالياً

و ده اثبات تانى انه تم طرده من منتدى مجاور معروف
    لو عندك القدرة و الشجاعة انك تكذبنى امام الجميع اثبت هذا بكشف حساب بآلاف مفعل بإسم وائل عزت
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة a.png‏  

لا تعليق بجد

و مش مجبر ابدا احط اثباتات و بالعند فيك مش هحط اثباتات كفاية اثباتات السحب بتاعتك

و بعدين لو انا عمر يا صاحب العقل الكبير و كلنا هنا عمر و المنتدى كله عمر كان زمان عمر جاب اثباتات سحوبات من الشركة هو شئ صعب ؟ دة لو احنا عمر يعنى هههههه

و بعدين لو احنا عمر المنتدى ما قفلش عضوياتنا ليه ؟ يا اخى بلاش شغل اطفال

عقول مضحكة

و مرة تانية بحذر اى حد يا جماعة انه يحط اثباتات سحوبات سواء من اكسنس او من غيرها

ربنا يحفظ اموالكم.

عشان بس ماتفتكرش نفسك ذكى انا لم اشتكى من السحب
    انا اشتكيت من التلاعب على المنصة
    و مش بطلب منك اثبات سحب عشان شكوى من السحب
    انا بطلب منك اثبات سحب عشان متأكد تماماً انك عمر مندوب الشركة و اتحداك انك ترفق كشف حساب بإسم وائل عزت
    و الحمد لله الاعضاء الحقيقيين فى المنتدى اللى مش متنكرين زيك يا عمر متفقين تماماً معايا
    و انت كل مدى بتضعف موقفك اكتر و ايقافك هيكون على ايدى زى المنتديات الاخرى

الصورة الرمزية وائل عزت

برضو عمر هههههه

لا حول ولا قوة الا بالله

بالعند فيك مش رافع حاجة

لا تعليق بجد

و بعدين لو احنا عمر المنتدى ما قفلش عضوياتنا ليه ؟ يا اخى بلاش شغل اطفال هو فى تار بينك و بين عمر

انا شخصيا اتعاملت مع الراجل و كان محترم الله اعلم بقى عاملك ايه مخليك مش على بعضك كدة

ربنا يحفظ اموالكم.

ردى على اللى باللون الاحمر هو انه فعلا صعب جداً على عمر انه يعمل حساب فى الشركة بإسم وائل عزت و يفعله و يودع و يسحب بتاريخ قديم
    خصوصا ان عمر لا قيمة له بالنسبة للشركة هو مجرد بوق فى المنتديات يصرخ لإكسنس فقط و يتقاضى القليل من المال من اجل ذلك
    انما عشان يخطط و يرسم و الشركة تساعده مستحيل
    فصدقنى ريحتك و اسلوبك بيظهر اكثر و اكثر يا عمر
    آخر تعديل بواسطة خدمة الأعضاء7 ، 24-06-2015 الساعة 01:54 AM

صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17