شكرا والله لذوقك يابهاء
وانا معاك واحدة واحدة فى الورشة لغاية ما تفهم كل حاجة وتقف على رجلك
بالتوفيق
Printable View
الملف المرفق 435485
أسخف مشهد بشوفه فى الفوركس ... عااااااااااااااا :0006: :0006: :0006: :0006: :0006:
انا بيعت الباوند بس طلع شرا انا خسرت الصفقة دي وطلعت منها بس كنت فاهم انا داخل لية وعاوز ايه ودا الكنت عمال ادور عليه كتير بجد شكرا تاني استاذ معطي بجد وربنا هيعوض باءذن الله
انا دلوقتي بايع النيوز استاذ معطي وعاوز اعرف انا صح ولا غلط لان انا النقصني الثقة بالنفس بس
أحمد باشا..صباح الخيرات. طلوع الكيبل من تأثير الخبر. بس الاتجاه العام هابط. ايه رأيك ؟ ممكن البيع بعد زوال تأثير الخبر؟
الصراحة خوفت اوي ومقدرتش استحمل اشوف المنظر دا برعبني جدا
بس هدخل بعد الخبر انشاء الله من فوق
صباح النور عليك يا نابولي
بص ده عادة الى بيحصل معايا فى طريقتي لما الخبر يجي عكسي ويضرب الستوب
وهو لو لاحظتم فرص الى ضربت ستوب في الفيديو
حتلاقوا انوا بيضرب ستوب .. والطبيعي بيروح للموفنج التاني يقف عنده ويدي شمعة انعكاسية تدخلنا تاني مع الترند
ولكن لا يمكننا البيع بعد زوال الخبر بدون شروط دخول.. فلازم تكون شروط دخول جديدة على نفس الزوج بعد الخبر
اعتقد ان الكيبل حيوقف عند حدود موفينج 100 على فريم الساعة ويبدأ ينزل